Dat kan niet want dan is Belgie van Nederland, kunnen we mooi alle allochtonen daar dumpen.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:01 schreef MichaelScott het volgende:
Komt goed, over 12 jaar doen ze vast nog wel een keer mee aan een WK.
Hoax. Tegen die tijd is Nederland een islamitische staat.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:03 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan is Belgie van Nederland, kunnen we mooi alle allochtonen daar dumpen.
Snelheid is dus geboden, net als met voetbal maar dat zullen Belgen inmiddels wel door hebbenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoax. Tegen die tijd is Nederland een islamitische staat.
Nah, ik verwacht eerder dat Vlaanderen en Wallonie tegen die tijd zijn gesplitst dan dat Belgie of Vlaanderen bij Nederland zitten tegen die tijd. Vlaanderen wil helemaal niet bij Nederland, want ze zijn rijker.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Snelheid is dus geboden, net als met voetbal maar dat zullen Belgen inmiddels wel door hebben
Iig net zo racistischquote:Op zondag 6 juli 2014 12:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nah, ik verwacht eerder dat Vlaanderen en Wallonie tegen die tijd zijn gesplitst dan dat Belgie of Vlaanderen bij Nederland zitten tegen die tijd. Vlaanderen wil helemaal niet bij Nederland, want ze zijn rijker.
Waarom dan een gif van Anderlecht - PSG snap ik niet, maar dat zal aan mij liggen..quote:Op zondag 6 juli 2014 12:05 schreef katindeboom het volgende:
Dat wordt weer 4 jaar kansloos afgaan voor de Belgen, snap het wel die TS.
[ afbeelding ]
Heb je dat artikel zelf gelezen?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:22 schreef hoas het volgende:
[..]
Iig net zo racistisch
http://nos.nl/artikel/565(...)k-in-vlaanderen.html
Dat is waar de Belgen volk het mee moet doen, Kees.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom dan een gif van Anderlecht - PSG snap ik niet, maar dat zal aan mij liggen..
Terechte klacht, gebash over en weer is te zielig voor woorden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |