Ik zou het wel weten als ik BTC vrij had nuquote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu nadenken over een gelukje op VOOT vanavond op MP
Hoe hoog staat ie nu?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik BTC vrij had nu
Hij blijft echt niet lang onder de 2k vermoed ik.
2002 nuquote:
Zou het wel willen, maar ik zit muurvast in RZR, VRC, MIN en beetje VOOTquote:Op zondag 6 juli 2014 18:41 schreef DaMart het volgende:
Had iemand hier trouwens mijn tip om BRIT te kopen op C-cex nog opgevolgd van de week?
BRIT is momenteel een van de weinige munten die me nog wat oplevertquote:Op zondag 6 juli 2014 19:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou het wel willen, maar ik zit muurvast in RZR, VRC, MIN en beetje VOOT
Fixed.. en ondanks dat al mijn posities onder water staan virtueel sta ik er beter voor dan toen ik bij Mintpal weg ging nadat ik Cinni toeliet dat van mijn aantal BTC nog slechts 1,80 BTC overbleef v/d 4,44 BTC. Sta ondanks alle rode cijfers op Trex nu nog op 2,56 BTC. Goed, dat dat vorige week gewoon 3,50 BTC was laat ik maar achterwege, maar enfin. Het kan verkeren, vorige week zo waar verdubbeld t.o.v. mijn exit op Mint en begin op Trex, nu met duikelende koersen als nog winst t.o.v. mijn begin op Trexquote:Op zondag 6 juli 2014 19:32 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken wat de coins die ik hold nu doen:
RZR: onder aankoopkoers
MIN: Onder aankoopkoers
VOOT: Onder aankoopkoers
VRC: Onder aankoopkoers
Goed moment om vandaag gewoon niet meer op de exchanges te kijken, morgen zie ik wel verder.
Ben jij dat?twitter:
Ik heb al sinds het begin mijn hoop op gevestigd, EK 1988 revisited! En dit keer ben ik er echt bewust bijquote:Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Blackcoinbet, zo ver er überhaupt geloofwaardigheid inzit met de kleine hoeveelheid geïnvesteerde coins, gelooft in een finale van Duitsland - Nederland
Mja.. tis toch iets te toevallig dat zodra IE ergens bij betrokken raakt het dikwijls van korte duur is waarbij een coin omhoog gaat en daarna keihard onderuit gaattwitter:MaxiSano twitterde op zondag 06-07-2014 om 19:47:01Lol #voot #mint #vericoin Dropped since #iconicexpert is involved
reageer retweet
Nope, met RZR zijn we veilig van IE taferelen, maar dan heb je nog die vette walvissenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Hij zat toch niet bij RZR?
Ik denk dat ik een buy op 60 zet en er zo weer een extra 0,05btc inpomp. Daarmee komt het gemiddelde op 80. Dat gaat ie toch nog wel halen de komende week?
Terug naar af gaan, Super achterna?quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terug naar af gaan, Super achterna?Aangevoerd door de walvissen, aka BC/Cinni taferelen?
Hij bouncde idd tweemaal rond de 3,1k/3,0k/2998 en nu ook, tikt alweer de 3800 aan. Vorige keer stoof ie naar 4400 thoughquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |