Some say, users of Fok do not leave their room not once, all we know there are some who do.quote:

Rois komt tot levenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
RZR naar 60k... zou het keerpunt op 46k geweest zijn?

Jup maar wel een paar dikke buys erbij.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm... jammer dat Mintpal de leider is

Ik denk dat ik mijn sell ga weghalen als het zo doorgaatquote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jup maar wel een paar dikke buys erbij.
Benieuwd wat het morgenvroeg staat...

Ik heb ook geen sells staan. Wil op zn vroegst rond de 125 verkopen, dan zit ik in ieder geval in de +quote:Op maandag 7 juli 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn sell ga weghalen als het zo doorgaat
Jammer dat alle actie in de nacht is altijd.

Ik heb hem op 80130 staan voor het geval dat, dat is ook mijn break-even punt. Bij een dip koop ik meer inquote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb ook geen sells staan. Wil op zn vroegst rond de 125 verkopen, dan zit ik in ieder geval in de +
Maar dat zal niet in een nachtje gebeuren denk

Een dip?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem op 80130 staan voor het geval dat, dat is ook mijn break-even punt. Bij een dip koop ik meer in

Ook gegaan, 40% van mijn oorspronkelijke inleg erbij op 59quote:Op maandag 7 juli 2014 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een dip?
Je hebt anderhalve week de tijd gehad om in dips te kopen. Beter gaan we nu 2 weken lang omhoog.

Ik heb 0,11btc op 58500 op Trex, Maar ik ga m'n RZR op Mintpal ook niet voor de 125 a 150 verkopen, dus waarom zou ik op die van Trex wel een sellorder zettenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook gegaan, 40% van mijn oorspronkelijke inleg erbij op 59
Ik zat nu op mobiel dus kon niet snel handelen

Oh, toch gek dat t volume op Bittrex 23% hoger is....quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm... jammer dat Mintpal de leider is

Ik heb ook gezegd dat dat snel voorbij gaat zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 23:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh, toch gek dat t volume op Bittrex 23% hoger is....

Als het eenmaal gaat lopen dan vermoed ik dat Mintpal er wel weer overheen gaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh, toch gek dat t volume op Bittrex 23% hoger is....

FRAC heeft vandaag een pump gehad nav listing op poloniex, zal nog wel verder gepumpt worden tegen POW eindigt (over 1 week). Daarna ook uitstappen is mijn advies.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:31 schreef edraket31 het volgende:
Pssssttt, niet verder vertellen maar FRAC en GLYPH worden de komende week gepumpt.
Daarnaast is BCH een kanshebber om wat leuke bewegingen te laten zien: in july 4 ANN aangekondigd

Zodra Frac rond de 60 komt ren ik er gauw uitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
FRAC heeft vandaag een pump gehad nav listing op poloniex, zal nog wel verder gepumpt worden tegen POW eindigt (over 1 week). Daarna ook uitstappen is mijn advies.
BCH schijnt de dev er vandoor te zijn, kan dus een streep door...

Binnen het uur haaltie dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:35 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk haalt RZR de 72 niet voor ik wakker ben
Trusten

Dan vind ik het minder ergquote:

Denk dat mn vriendin het niet heel grappig vindt als ik 10 alarmen zet die om de haverklap afgaan midden in de nachtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan vind ik het minder erg
Toen MIN moon ging werd ik om 4u gewekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |