Hoezo?quote:
Tegen de VS waren ze wel meer een team, toen dacht ik: nou, dat kan best nog wat worden. Maar gisteren, de spirit was er niet, de échte wil om te winnen, vechtlust.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:18 schreef Confetti het volgende:
Het voetbal leek ook nergens op. Op een gegeven moment moet een elftal ook fatsoenlijk de bal kunnen rondspelen als je ver wil komen.
Hij moet ook wel afspeelmogelijkheden hebben en dan niet alleen een balletje terug. Het tempo lag sowieso te laag en er werd veel te veel gecentreerd in het toch al drukke centrum.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:32 schreef DarkAccountant het volgende:
Niet Wilmots moet weg, Hazard mag voor mij nu toch wel bankzitter worden.
Die wil zich volgens mij veel te hard bewijzen, gaat altijd voor een eigen actie (die dan zelden slaagt), vertraagt het spel. Hij wil veel te veel een wereldspeler lijken en komt zo zichzelf tegen. Dat heet "te hard proberen". Als ik dan Robben tegen Costa Rica zag spelen, de manier waarop die soms door die defensie sneed: zo moet het dus.
Zo vaak komt het niet voor dat België op twee opeenvolgende WK's actief isquote:Op zondag 6 juli 2014 11:50 schreef TheStranger1158 het volgende:
"Belgie deed niet mee voor de cup maar om te oefenen voor de finale in 2018"
1986 tot en met 2002.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:53 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Zo vaak komt het niet voor dat België op twee opeenvolgende WK's actief is
Je kan die jongen moeilijk wat verwijten, die speelde naar vermogen, je kan de coach verwijten dat hij teveel op spelers vertrouwt die niet zo goed kunnen voetballenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:27 schreef Sasman het volgende:
Godman...gisteren was weer eens een perfect voorbeeld waarom Fellaini niet bij Man United past.
Die man mist gewoon voetballend vermogen voor een topploeg..Gisteren weer 90 minuten aan zitten ergeren..Sjonge sjonge![]()
Enigste wat hij doet is af en toe ene bal dood leggen op zijn borst en een kopduel winnen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:04 schreef WebBeestje het volgende:
Bekijk de tweet van @BBCSporf: https://twitter.com/BBCSporf/status/481879924912193536
1982quote:
Mourinho is ook al kritisch geweest over Hazard. Die is in extremis zoals enkele Belgen hier op het topic waren, denken dat ze alles zijn maar niet meer dan middelmatig presteren.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:58 schreef Reya het volgende:
Hazard moet er niet uit; hij heeft simpelweg een trainer nodig die hem durft aan te pakken, niet een pote als Wilmots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |