ik begrijp het prima, het is simpelweg niet waar.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:22 schreef HighVolume het volgende:
[..]
weet je wat .. leer eerst eens begrijpend te lezen dan praten we verder. TOET TOET
Een echte voetballer stopt met voetballen als zijn publiek zich zo gedraagt.. maarja daar verdient dat volk te veel voor...quote:Op zondag 6 juli 2014 11:21 schreef Victuss het volgende:
[..]
Voetbal an sich weinig te maken met tyfus herrie schoppen na 12'en.
en weer loop je met je eigen domheid te koop....quote:Op zondag 6 juli 2014 11:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik begrijp het prima, het is simpelweg niet waar.
toch durf ik de stelling aan.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:21 schreef Victuss het volgende:
[..]
Voetbal an sich weinig te maken met tyfus herrie schoppen na 12'en.
Nee hoor. Vermaak? Prima maar niet de vorm dat het nu is. Laat ik niet beginnen over voorwaarden waar landen aan moeten voldoen om FIFA tevreden te houden maar dan nog heb je gemanipuleer tijdens de wedstrijden en daarbuiten. Het is ook niet raar want er gaan miljarden om in dat hele voetbal business.quote:
okquote:Op zondag 6 juli 2014 11:24 schreef HighVolume het volgende:
[..]
en weer loop je met je eigen domheid te koop....
Ik zeg niet dat er geen causaal verband is, alleen het feit dat je van voetbal houdt betekent niet automatisch dat je het ook leuk vind dat heel sloeberend Nederland je een serenade pleurisherrie aan je balkon komt brengen.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
toch durf ik de stelling aan.
Het heeft er verder alles mee te maken of is het toeval dat het steeds na een gewonnen wedstrijd van oranje is?
Nou je verweet hem dat hij op internet klaagde em dat doe je ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dan verwar je me met iemand anders. Ik klaag niet over een spontaan volksfeest.
Anita gespot.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hele terechte klacht! Laat ze lekker feestvieren! Het is gvd zaterdagavond, je kan uitslapen! (En ja, het ligt aan jezelf als je dat niet kan. Niet dat andermans probleem maken!)
Ik heb liever de hele nacht feestvierend volk met muziek en toeters en bellen dan een half uurtje een krijsend/jankend kutkind horen!!!
spoel even dat zand uit je vagina wil jequote:Op zondag 6 juli 2014 11:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hele terechte klacht! Laat ze lekker feestvieren! Het is gvd zaterdagavond, je kan uitslapen! (En ja, het ligt aan jezelf als je dat niet kan. Niet dat andermans probleem maken!)
Ik heb liever de hele nacht feestvierend volk met muziek en toeters en bellen dan een half uurtje een krijsend/jankend kutkind horen!!!
ik verwijt hem te klagen op internet als datgene wat hem stoort voor zijn deur plaats vindt. Als je de niet het kneusje bent wat ik denk dat je bent loop je natuurlijk gewoon nasr buiten en vraagt of het zachter kan.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:32 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Nou je verweet hem dat hij op internet klaagde em dat doe je ook.
dat klopt. Maar om daar vervolgens over te gaan klagen is nog een stap verder dan het niet leuk vinden.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:31 schreef Victuss het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen causaal verband is, alleen het feit dat je van voetbal houdt betekent niet automatisch dat je het ook leuk vind dat heel sloeberend Nederland je een serenade pleurisherrie aan je balkon komt brengen.
deze zinsopbouwquote:Op zondag 6 juli 2014 11:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik verwijt hem te klagen op internet als datgene wat hem stoort voor zijn deur plaats vindt. Als je de niet het kneusje bent wat ik denk dat je bent loop je natuurlijk gewoon nasr buiten en vraagt of het zachter kan.
Hihahohohohoquote:Op zondag 6 juli 2014 10:32 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Voetbal
Vrienden hebben
Buiten komen
Eehm... het vuurwerk was hier 360 graden om het huis te zien en te horen... maar wel op 15 kilometer afstand...quote:Op zondag 6 juli 2014 11:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik verwijt hem te klagen op internet als datgene wat hem stoort voor zijn deur plaats vindt. Als je de niet het kneusje bent wat ik denk dat je bent loop je natuurlijk gewoon nasr buiten en vraagt of het zachter kan.
op een overbodig woordje "de" na schort er minder aan dan aan jouw zin die uit slechts twee woorden bestaat.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
op een overbodig woordje "de" na schort er minder aan dan aan jouw zin die uit slechts twee woorden bestaat.
als het op 15 km afstand is kan het nooit veel overlast veroorzaken.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm... het vuurwerk was hier 360 graden om het huis te zien en te horen... maar wel op 15 kilometer afstand...
Daar ga ik lekker heen om te vragen of het wat zachter kan..?![]()
Was ook fijn voor de honden in het dorp zo te horen... goed gedaan hoor
Gooi jezelf weg faalhaasquote:Op zondag 6 juli 2014 11:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
op een overbodig woordje "de" na schort er minder aan dan aan jouw zin die uit slechts twee woorden bestaat.
er schort niks aan de zinsopbouw maar voel je vrij de fouten eruit te halen.quote:
geef de fouten in opbouw eens aan.quote:
hahahaquote:Op zondag 6 juli 2014 11:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
geef de fouten in opbouw eens aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |