Ik had destijds een volle FoBo maar was toch te autistisch om te reagerenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zit hier sinds 2000, ben ruim 5 jaar mod geweest, en alhoewel ik een pic in mn fobo heb kan ik redelijk anoniem door het leven gaan, en zelfs met een FOK! shirt naar de appie gaan enzo
tis een watje!quote:Op zondag 6 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehehe.Joezi gaat zijn nummer nooit meer geven, durft hij niet meer.
nieuwe simonly komt maandag binnequote:Op zondag 6 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, arme Joezi.......al die wijven ookquote:Op zondag 6 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar slaat je UI op? is dat een instinkerquote:Op zondag 6 juli 2014 04:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik had destijds een volle FoBo maar was toch te autistisch om te reageren. Iedereen dacht dat ik een kloontje was, maar ik had me gewoon heel goed ingelezen.
hij begon!quote:Op zondag 6 juli 2014 04:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, arme Joezi.......al die wijven ook
En toch, als je faalt aan de telefoon, gaat je dat achtervolgen. Het is best een verantwoordelijkheid.quote:
Mijn UI is eigenlijk best wel zorgvuldig uitgekozen, al is het best onbewust gebeurd. Maar dat masker, jaquote:Op zondag 6 juli 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar slaat je UI op? is dat een instinker
Onderschat Joezi niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, arme Joezi.......al die wijven ook
Ik schaam me niet.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar slaat je UI op? is dat een instinker
De halve sc bestaat hier volgens mij kloontjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:42 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn UI is eigenlijk best wel zorgvuldig uitgekozen, al is het best onbewust gebeurd. Maar dat masker, ja. Ik moet echt even dimmen met mijn dronken hoofd.
Maar vertel eens, ben jij een kloontje?
Spann0nd.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:44 schreef marsan het volgende:
[..]
De halve sc bestaat hier volgens mij kloontjes.
maar ze lijken twee druppels water!quote:Op zondag 6 juli 2014 04:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mooi. Niet dezelfde vrouw though. Maar wel mooi
.
Ja en nu is het klaar, boeit me niet wie er eerst dood was. Jij in de knutselhoek, Joezi bij de watertafel. Geen woord meer.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |