Ik kan het niet zeggen, sorryquote:Op zondag 6 juli 2014 04:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeggen er meer over hem. Wie zou het dan moeten zijn?
Ik ben echt te nieuwsgierig soms
Ik zit hier sinds 2000, ben ruim 5 jaar mod geweest, en alhoewel ik een pic in mn fobo heb kan ik redelijk anoniem door het leven gaan, en zelfs met een FOK! shirt naar de appie gaan enzoquote:Op zondag 6 juli 2014 04:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds 2007. En er zijn redenen om anoniem te blijven. Maar ik ben ongetwijfeld niet de enige, ik vind Joezi ook veel te ingeburgerd om een nieuwe te zijn.
Geeft niet hoor. Geniet maar van je roesquote:Op zondag 6 juli 2014 04:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan het niet zeggen, sorry. Ik ben een beetje dronken zoals altijd als in de SC kom dus ik moet sowieso al oppassen
. Maar ja, hij doet mij soms ook aan iemand denken.
Belde laatst een live sexlijntje, toen vroeg ik of ze zich isax wilde noemen, het was erg plesant.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:37 schreef Recce het volgende:
Er hangt veel seks in de lucht vannacht. Volle maan?
Een fok shirt.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zit hier sinds 2000, ben ruim 5 jaar mod geweest, en alhoewel ik een pic in mn fobo heb kan ik redelijk anoniem door het leven gaan, en zelfs met een FOK! shirt naar de appie gaan enzo
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Belde laatst een live sexlijntje, toen vroeg ik of ze zich isax wilde noemen, het was erg plesant.
Voetbalquote:Op zondag 6 juli 2014 04:37 schreef Recce het volgende:
ja? meeste mannen vinden het dan toch wel echt een stuk erotischer als ik mijn voledige naam gebruik.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Belde laatst een live sexlijntje, toen vroeg ik of ze zich isax wilde noemen, het was erg plesant.
Heb ik er niet voor nodig.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:37 schreef Recce het volgende:
no way, ik zou meteen handtekening vragen joh.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zit hier sinds 2000, ben ruim 5 jaar mod geweest, en alhoewel ik een pic in mn fobo heb kan ik redelijk anoniem door het leven gaan, en zelfs met een FOK! shirt naar de appie gaan enzo
Whehehe.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef isax het volgende:
[..]
ja? meeste mannen vinden het dan toch wel echt een stuk erotischer als ik mijn voledige naam gebruik.
wil best demonstratie geven. stuur even je nummer schatje.
moet je toch eerst verhuizen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:39 schreef isax het volgende:
[..]
no way, ik zou meteen handtekening vragen joh.
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehehe.Joezi gaat zijn nummer nooit meer geven, durft hij niet meer.
Ik had destijds een volle FoBo maar was toch te autistisch om te reagerenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tis een watje!quote:Op zondag 6 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
nieuwe simonly komt maandag binnequote:Op zondag 6 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, arme Joezi.......al die wijven ookquote:Op zondag 6 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar slaat je UI op? is dat een instinkerquote:Op zondag 6 juli 2014 04:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik had destijds een volle FoBo maar was toch te autistisch om te reageren. Iedereen dacht dat ik een kloontje was, maar ik had me gewoon heel goed ingelezen.
hij begon!quote:Op zondag 6 juli 2014 04:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, arme Joezi.......al die wijven ook
En toch, als je faalt aan de telefoon, gaat je dat achtervolgen. Het is best een verantwoordelijkheid.quote:
Mijn UI is eigenlijk best wel zorgvuldig uitgekozen, al is het best onbewust gebeurd. Maar dat masker, jaquote:Op zondag 6 juli 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar slaat je UI op? is dat een instinker
Onderschat Joezi niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, arme Joezi.......al die wijven ook
Ik schaam me niet.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar slaat je UI op? is dat een instinker
De halve sc bestaat hier volgens mij kloontjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:42 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn UI is eigenlijk best wel zorgvuldig uitgekozen, al is het best onbewust gebeurd. Maar dat masker, ja. Ik moet echt even dimmen met mijn dronken hoofd.
Maar vertel eens, ben jij een kloontje?
Spann0nd.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:44 schreef marsan het volgende:
[..]
De halve sc bestaat hier volgens mij kloontjes.
maar ze lijken twee druppels water!quote:Op zondag 6 juli 2014 04:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mooi. Niet dezelfde vrouw though. Maar wel mooi
.
Ja en nu is het klaar, boeit me niet wie er eerst dood was. Jij in de knutselhoek, Joezi bij de watertafel. Geen woord meer.....quote:
* isax gooit alle blokjes richting de watertafel.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja en nu is het klaar, boeit me niet wie er eerst dood was. Jij in de knutselhoek, Joezi bij de watertafel. Geen woord meer.....
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja en nu is het klaar, boeit me niet wie er eerst dood was. Jij in de knutselhoek, Joezi bij de watertafel. Geen woord meer.....
Nope wordt er wel van verdacht ja, maar snap niet echt waarom alleen omdat ik slecht troll in de cos?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:42 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn UI is eigenlijk best wel zorgvuldig uitgekozen, al is het best onbewust gebeurd. Maar dat masker, ja. Ik moet echt even dimmen met mijn dronken hoofd.
Maar vertel eens, ben jij een kloontje?
Een kleuterquote:Op zondag 6 juli 2014 04:45 schreef isax het volgende:
[..]
* isax gooit alle blokjes richting de watertafel.
'Mijn' vrouw is Eva Green.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:44 schreef isax het volgende:
[..]
maar ze lijken twee druppels water!
godver ik werd voor de gek gehouden
Echte mannen hebben gehuild toen jij trollde.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope wordt er wel van verdacht ja, maar snap niet echt waarom alleen omdat ik slecht troll in de cos?
En de aanmaakperiode van je account.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope wordt er wel van verdacht ja, maar snap niet echt waarom alleen omdat ik slecht troll in de cos?
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:47 schreef marsan het volgende:
[..]
En de aanmaakperiode van je account.
Al die kloontjes die zich aandienden rond t begin van utopia.
Jij bent niet degene waarvan ik voorheen dacht dat je het was. Die kende ik daar te goed voor. Dat kan gewoon niet, die had mij ook allang ontmaskerd. Maar ben jij hier helemaal nieuw dan, is Joezi jouw eerste account?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mensen dachten eerst ook dat ik een kloon wasquote:Op zondag 6 juli 2014 04:47 schreef marsan het volgende:
[..]
hmm ja maar triest genoeg kwam ik hier door utopio, eerste die ik via streams kijk. gelukkig heb ik weinig behoefte meer om de streams aan te slingerenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Klaar met jou dame, in de hoek.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:45 schreef isax het volgende:
[..]
* isax gooit alle blokjes richting de watertafel.
Ik ben wel pietquote:Op zondag 6 juli 2014 04:49 schreef isax het volgende:
weet 90% zeker dat joezi joezi is en niet piet
Dat kan ik nauwelijks geloven. Je wist iets teveel van de interne werking van dit forum.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja maar triest genoeg kwam ik hier door utopio, eerste die ik via streams kijk. gelukkig heb ik weinig behoefte meer om de streams aan te slingeren
Ik geloof hem ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:49 schreef isax het volgende:
weet 90% zeker dat joezi joezi is en niet piet
Dat dacht ik dus eerst ook ja. Maar mijn vermoeden klopt in ieder geval niet. Toen ik zelf voor het eerst op FOK! kwam in 2007 werd ik er ook van verdacht een kloontje te zijn, tot er bewijs kwam met een webcamfoto. Ik had me gewoon goed ingelezen. Dus het kan wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik nauwelijks geloven. Je wist iets teveel van de interne werking van dit forum.
lol hij heet geen frits, alleen op haxballquote:Op zondag 6 juli 2014 04:51 schreef isax het volgende:
[..]
moeten we met echte namen gaan gooie? ik weet de jouwe
Klopt, rustig Isaxquote:Op zondag 6 juli 2014 04:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hij heet geen frits, alleen op haxball
ja ja, probeer jezelf maar te redden.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hij heet geen frits, alleen op haxball
Ik ben al voor zoveel dingen uitgemaakt: Lesbi, man, Yvonne, ex, bekende...........quote:Op zondag 6 juli 2014 04:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen dachten eerst ook dat ik een kloon was![]()
Tot ze zagen wanneer ik me al had aangemeld![]()
Ik was gewoon altijd een lurker eerst.
Even geen geCOS in de SCquote:Op zondag 6 juli 2014 04:53 schreef Grunge. het volgende:
Met wie keken de Utopianen vandaag het WK? Er zijn bijna geen filmpjes van. Niet met gasten?
Ik ben er op zich vrij zeker van dat je niet degene bent voor wie ik me 'verschuil', maar tochquote:Op zondag 6 juli 2014 04:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even geen geCOS in de SC, post liever je foto ofzo
Ik nog niet zoveel dingen, alleen kloon en manquote:Op zondag 6 juli 2014 04:53 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben al voor zoveel dingen uitgemaakt: Lesbi, man, Yvonne, ex, bekende...........Just me
Wel 2e account maar geen spannend eerste account, gewoon ww kwijt
![]()
beschrijf hemquote:Op zondag 6 juli 2014 04:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben er op zich vrij zeker van dat je niet degene bent voor wie ik me 'verschuil', maar toch.
dramaqueenquote:Op zondag 6 juli 2014 04:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben er op zich vrij zeker van dat je niet degene bent voor wie ik me 'verschuil', maar toch.
Verschuil?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk populair in voorgaande RLS-SC's, zeg maar. Hij kon ook behoorlijk provoceren. Ik kan het niet zeggen, ontzie me als ik te dronken ben en al teveel zeg. Maar hij was wel mijn lovah zeg maarquote:
Oh, dat was vast Versabommie.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk populair in voorgaande RLS-SC's, zeg maar. Hij kon ook behoorlijk provoceren. Ik kan het niet zeggen, ontzie me als ik te dronken ben en al teveel zeg. Maar hij was wel mijn lovah zeg maar.
Maar serieus, Billy is wel een doetje toch? Jammer dat ze met iedereen meelult en jammer dat ze met die kloothommel van een Ruud is maar ik zou vriendinnen met haar willen zijn en haar willen zeggen dat ze niet zo graag bij die sukkels zou moeten willen horen.quote:
Hallonquote:Op zondag 6 juli 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een leuke naam dan.![]()
Danny, hallo danny
Oh, dat is waar, voor billy ben ik ook al eens uitgemaakt.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar serieus, Billy is wel een doetje toch? Jammer dat ze met iedereen meelult en jammer dat ze met die kloothommel van een Ruud is maar ik zou vriendinnen met haar willen zijn en haar willen zeggen dat ze niet zo graag bij die sukkels zou moeten willen horen.
quote:
godver ik ben gewoon van dat boullion dat is getrokken van oud soep vleesquote:Op zondag 6 juli 2014 04:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk populair in voorgaande RLS-SC's, zeg maar. Hij kon ook behoorlijk provoceren. Ik kan het niet zeggen, ontzie me als ik te dronken ben en al teveel zeg. Maar hij was wel mijn lovah zeg maar.
oeee die wil ik wel zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 04:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, Billy is geen doetje, ze is heel vervelend. Ze lult je de oren van je kop af terwijl ze helemaal niet weet waar ze het over heeft. Je kunt haar proberen uit te leggen wat er dan wel aan de hand is, ze zal het daar zeker over eens zijn en dan vertelt ze 5 minuten later iets compleet anders.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar serieus, Billy is wel een doetje toch? Jammer dat ze met iedereen meelult en jammer dat ze met die kloothommel van een Ruud is maar ik zou vriendinnen met haar willen zijn en haar willen zeggen dat ze niet zo graag bij die sukkels zou moeten willen horen.
Maar doorzie je niet dat ze eigenlijk heel erg onzeker en naïef is? Ik geloof in de goedheid van Billy. Ze heeft gewoon heel grote psychische problemen. Ik heb medelijden met Billy.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, Billy is geen doetje, ze is heel vervelend. Ze lult je de oren van je kop af terwijl ze helemaal niet weet waar ze het over heeft. Je kunt haar proberen uit te leggen wat er dan wel aan de hand is, ze zal het daar zeker over eens zijn en dan vertelt ze 5 minuten later iets compleet anders.
quote:Op zondag 6 juli 2014 05:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat word aan gedreven door een kern reactor
Ik zie de psychische problemen, ik geloof niet in de goedheid. De goedheid komt pas, als ze zelf ziet welke problemen ze heeft en welke problemen andere mensen daardoor ervaren.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar doorzie je niet dat ze eigenlijk heel erg onzeker en naïef is? Ik geloof in de goedheid van Billy. Ze heeft gewoon heel grote psychische problemen. Ik heb medelijden met Billy.
Ach, whatever, hij is leukquote:Op zondag 6 juli 2014 04:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou die echt zo heten? Hij wil nooit iets kwijt en dan ineens zijn naam.
Goedheid van Billy?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar doorzie je niet dat ze eigenlijk heel erg onzeker en naïef is? Ik geloof in de goedheid van Billy. Ze heeft gewoon heel grote psychische problemen. Ik heb medelijden met Billy.
Billy is een profiteur. Geen ambitie om zelf iets te doen. Alleen teren op de zak van een ander.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:02 schreef Grunge. het volgende:
Billy en Laura zijn irritant maar hebben een goede inborst, daar geloof ik in. Charlotte is een bitch. Eerstgenoemden zin meelopers. Helaas.
Ik heb dat wel eens met liedjes dat als ik ze heel leuk vind ik ze heel vaak draai op een dag en dat een week ofzo achter elkaar. Nu is het dit liedje.quote:
Babuquote:Op zondag 6 juli 2014 05:04 schreef Joezi het volgende:
We miss you B! You fool! Please come back soon homie!!
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens, maar ik weet niet zeker of Billy en Laura echt een goede inborst hebben, of dat ze die niet eens kunnen ontdekken omdat ze altijd meelopen met, meestal, een vervelend persoon.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:02 schreef Grunge. het volgende:
Billy en Laura zijn irritant maar hebben een goede inborst, daar geloof ik in. Charlotte is een bitch. Eerstgenoemden zijn meelopers. Helaas.
Nah, ik vind slechtheid wel iets heel fictiefs. Alsof het van de duivel komt. Als iemand echt slecht is en kittens vermoordt voor z'n lol is diegene alsnog ziek, als in: psychopaat. Een mens wordt altijd goed geboren, of ziek. Denk ik. En Billy is gewoon een meepratert, als de dood om buiten de groep te vallen. Daarom lult ze mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Billy is een profiteur. Geen ambitie om zelf iets te doen. Alleen teren op de zak van een ander.
Goedheid? Ik zie t er echt niet in.
Billy is een aparte, ze zou een soort Herman Brood kunnen worden dus teren op haar naam als ze het goed aanpakt. Ik zie dat wel, ze is echt zo'n warhoofd waar een heel verhaal aan vast zit. En als ze in haar hum zit kan ze meelevend zijn al is het maar wat jij er in wilt zien. Ze bevestigt je, ze is een spiegel zogezegd. Ik heb geen hekel aan haar, maar samen met Ruud is het............quote:Op zondag 6 juli 2014 05:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Billy is een profiteur. Geen ambitie om zelf iets te doen. Alleen teren op de zak van een ander.
Goedheid? Ik zie t er echt niet in.
Laura is de eerste die zal zeggen: "maar ik wil niet dat dat meisje zich rot voelt" (over Marije bijvoorbeeld). Ze is extreem loyaal naar haar vrienden toe. Ze gaat blind mee in wat zij zeggen. Bijvoorbeeld bij Vanas en het stelen: "Ik zeg niet dat het niet waar is, maar..." Toch gaat ze met ze mee, want dat is haar idee van vriendschap.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar ik weet niet zeker of Billy en Laura echt een goede inborst hebben, of dat ze die niet eens kunnen ontdekken omdat ze altijd meelopen met, meestal, een vervelend persoon.
Welke Lana? Ik heb geen verstand van worstelen. Wel van boksen.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet zo geil als Lana, maar goed te doen
Heb ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 05:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens met liedjes dat als ik ze heel leuk vind ik ze heel vaak draai op een dag en dat een week ofzo achter elkaar. Nu is het dit liedje.![]()
![]()
Ik heb t niet gehad over slechtheid.Ik zeg alleen dat ik er niet echt iets goed in zie.en net als dat er veel grijstinten( ja, meer dan 50) zitten tussen wit en zwart, zit er ook veel tussen goed en slecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nah, ik vind slechtheid wel iets heel fictiefs. Alsof het van de duivel komt. Als iemand echt slecht is en kittens vermoordt voor z'n lol is diegene alsnog ziek, als in: psychopaat. Een mens wordt altijd goed geboren, of ziek. Denk ik. En Billy is gewoon een meepratert, als de dood om buiten de groep te vallen. Daarom lult ze mee.
50 tinten grijs.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb t niet gehad over slechtheid.Ik zeg alleen dat ik er niet echt iets goed in zie.en net als dat er veel grijstinten( ja, meer dan 50) zitten tussen wit en zwart, zit er ook veel tussen goed en slecht.
Billy praat vaak mee, maar kiest ook altijd voor eigen voordeel. Ook als t op een oneerlijke manier moet.
Dat is dan geen meelopen, maar kiezen voor eigen gewin op oneerlijke wijze. Dat is dichter bij slecht dan kwaad.
Brood? Ik heb Brood meegemaakt en Billy mag zn leegezopen flessen niet eens aanraken. Laat staan een soort van Brood worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Billy is een aparte, ze zou een soort Herman Brood kunnen worden dus teren op haar naam als ze het goed aanpakt. Ik zie dat wel, ze is echt zo'n warhoofd waar een heel verhaal aan vast zit. En als ze in haar hum zit kan ze meelevend zijn al is het maar wat jij er in wilt zien. Ze bevestigt je, ze is een spiegel zogezegd. Ik heb geen hekel aan haar, maar samen met Ruud is het............
Misschien is dat wel zo, misschien ben ik daar wat naïef in. Ik ga graag van het goede van de mens uit en zie in Billy iemand die extreem onzeker is en bang is om verstoten te worden door niet mee te praten. Dat ze meelult om bewust op een manipulatieve manier een wit voetje te halen zie ik niet zo.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb t niet gehad over slechtheid.Ik zeg alleen dat ik er niet echt iets goed in zie.en net als dat er veel grijstinten( ja, meer dan 50) zitten tussen wit en zwart, zit er ook veel tussen goed en slecht.
Billy praat vaak mee, maar kiest ook altijd voor eigen voordeel. Ook als t op een oneerlijke manier moet.
Dat is dan geen meelopen, maar kiezen voor eigen gewin op oneerlijke wijze. Dat is dichter bij slecht dan kwaad.
quote:Op zondag 6 juli 2014 05:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Welke Lana? Ik heb geen verstand van worstelen. Wel van boksen.
Je ziet het scherp.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Laura is de eerste die zal zeggen: "maar ik wil niet dat dat meisje zich rot voelt" (over Marije bijvoorbeeld). Ze is extreem loyaal naar haar vrienden toe. Ze gaat blind mee in wat zij zeggen. Bijvoorbeeld bij Vanas en het stelen: "Ik zeg niet dat het niet waar is, maar..." Toch gaat ze met ze mee, want dat is haar idee van vriendschap.
Ik zie ook graag t goede van de mens, maar na een aantal keer t tegenovergestelde gezien te hebben, mag een individu eerst weer laten zien dat er goeds in schuilgaat ipv er blind in te blijven geloven.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:13 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zo, misschien ben ik daar wat naïef in. Ik ga graag van het goede van de mens uit en zie in Billy iemand die extreem onzeker is en bang is om verstoten te worden door niet mee te praten. Dat ze meelult om bewust op een manipulatieve manier een wit voetje te halen zie ik niet zo.
Hmm, hij is ook ooit ergens begonnen. Ik zeg ook niet dat zij hem is, maar iets in die richting.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:13 schreef marsan het volgende:
[..]
Brood? Ik heb Brood meegemaakt en Billy mag zn leegezopen flessen niet eens aanraken. Laat staan een soort van Brood worden.
Vrouw met verstand van boksen? Nice.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Welke Lana? Ik heb geen verstand van worstelen. Wel van boksen.
Ik doe het zelf. Ik ben een tijdje een beetje laks geweest maar ga maandag weer goed beginnen. Boksen is de meest effectieve manier van cardio, in ieder geval voor mij, en het leukst. En ik kijk het op televisie.quote:
Hij is ergens begonnen ja. Maar ze komt niet in de buurt van zijn richting.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hmm, hij is ook ooit ergens begonnen. Ik zeg ook niet dat zij hem is, maar iets in die richting.
Schei toch uit. Laura is een watje. Die tattoos zijn compensatie voor het gebrek aan lef. Ze durfde de eerste paar maanden niemand tegen te spreken. Toen ze ging "knallen", wat bestond uit lichte kritiek op iemand, moest ze janken.quote:Laura is ook degene die het gewend is om letterlijk te moeten vechten voor vriendschap. Dat is iets wat ik nooit gedaan heb, maar als zestienjarige zaten er zeker meisjes bij mij op school die het op die manier oplosten. Uiterst primitief bij gebrek aan intelligentie. Laura is daar blijkbaar in blijven hangen, en sowieso niet intelligent. Als haar vriendinnen iemand niet mogen om welke reden dan ook is Laura in staat diegene op z'n bek te timmeren, en toch is dat niet omdat ze per se een nare meid is. Het is een armoedig idee van vriendschap. Net als bij Billy heb ik bij Laura ook medelijden.
Echt? cool. Ik doe beetje boksen. Eigenlijk MMA. maar voorheen oa gebokst.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik doe het zelf. Ik ben een tijdje een beetje laks geweest maar ga maandag weer goed beginnen. Boksen is de meest effectieve manier van cardio, in ieder geval voor mij, en het leukst. En ik kijk het op televisie.
quote:Op zondag 6 juli 2014 05:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Je ziet het scherp.Ik vraag me af wat er gebeurt als ze een keuze moet maken in haar loyaliteit. Ik denk dat het een vrij binaire keuze is, ze is niet zo goed in nuances.
Lijkt me een goede beschrijving. Het maakt het programma ook erg naar als je de individuen langsgaat: ze krijgen een magere onkostenvergoeding, mogen niet weg op straffe van een enorme boete en hebben kans op imagoschade voor de rest van hun leven. Lijkt me een leuke baan!quote:Laura is ook degene die het gewend is om letterlijk te moeten vechten voor vriendschap. Dat is iets wat ik nooit gedaan heb, maar als zestienjarige zaten er zeker meisjes bij mij op school die het op die manier oplosten. Uiterst primitief bij gebrek aan intelligentie. Laura is daar blijkbaar in blijven hangen, en sowieso niet intelligent. Als haar vriendinnen iemand niet mogen om welke reden dan ook is Laura in staat diegene op z'n bek te timmeren, en toch is dat niet omdat ze per se een nare meid is. Het is een armoedig idee van vriendschap. Net als bij Billy heb ik bij Laura ook medelijden.
En hoeveel schuimpjes hebben er een Brood in de kamer hangen? Ik ken er sowieso 1. Kunstenaars worden eerst afgeslacht voor ze bekend worden, doet de waarde toenemen.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij is ergens begonnen ja. Maar ze komt niet in de buurt van zijn richting.
Als Brood noord was is zij Diepzuid. verder zuid kan amper. Zo ver staat ze van hem af.
Ze kan schuimpjes geld afhandig maken, omdat die schuimpjes kicken op de naam Utopia. Buiten utopia zouden ze er geen 2 kwartjes voor geven. Niet eens een vijfde kwartje
Dat is ze ook. Ze is een watje. Eensch. Maar wel een lief mens, van binnen. Echter niet iemand waar ik mee om zou gaan, want ze is niet mijn type. Ze doet me denken aan meiden op de middelbare school die door de politie 'straatmeiden' werden genoemd. Het is gewoon zielig.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Schei toch uit. Laura is een watje. Die tattoos zijn compensatie voor het gebrek aan lef. Ze durfde de eerste paar maanden niemand tegen te spreken. Toen ze ging "knallen", wat bestond uit lichte kritiek op iemand, moest ze daarna janken.
Ja, maar niet iedereen die wat kliedert is een kunstenaar.Er gaan meer mensen dood die ooit wat geschilderd hebben dan schilders die na hun dood bekend worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
En hoeveel schuimpjes hebben er een Brood in de kamer hangen? Ik ken er sowieso 1. Kunstenaars worden eerst afgeslacht voor ze bekend worden, doet de waarde toenemen.
2013quote:
Die waren niet op tvquote:Op zondag 6 juli 2014 05:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen die wat kliedert is een kunstenaar.Er gaan meer mensen dood die ooit wat geschilderd hebben dan schilders die na hun dood bekend worden.
Nee dat is te ver weg.quote:
Whehehe, ik moest ook ff kijkenquote:
Ik was daarbij. Het was leukquote:Op zondag 6 juli 2014 05:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Whehehe, ik moest ook ff kijkenMaar is ook bij Ajax
Nee,en hoeveel rsl mensen ken je die op basis van hun rls verleden iets blijvends hebben bereikt?quote:
Ik, ik moet alleen nog aan het 2e seizoen beginnen.quote:
Ik kan dat "stoere" gedrag van haar niet uitstaan. Fok this, fok dat, met die handjes in elkaar stompen. Dat is zo doorzichtig. Je kan zien of iemand echt kwaad is en bij haar is het altijd nep. Je kan zeggen wat je wilt van Vanessa maar als zij kwaad is is het echt. Isa is ook vrij naturel.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Ze is een watje. Eensch. Maar wel een lief mens, van binnen. Echter niet iemand waar ik mee om zou gaan, want ze is niet mijn type. Ze doet me denken aan meiden op de middelbare school die door de politie 'straatmeiden' werden genoemd. Het is gewoon zielig.
Waaromquote:Op zondag 6 juli 2014 05:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik was daarbij. Het was leuk. Ik heb het nog opgenomen, de cameraman had me op korrel. Maar verder was het leuk.
Geniaal hè? Mijn favoriete serie op het moment, en daarna Game of Thrones en Homeland. Maar ik vind dit serieus een betere Hannibal dan Anthony Hopkins, al is dat waarschijnlijk vloeken in de kerkquote:Op zondag 6 juli 2014 05:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik, ik moet alleen nog aan het 2e seizoen beginnen.
Speciaal bewaard om achter elkaar te kijken.
Blote mannen.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kijk nergens naar, behalve naar borsten en billen.
Ik vind hem ook geniaal. Maar je moet er wel ff voor gaan zitten. Staat zeker in mijn top 10.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:33 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Geniaal hè? Mijn favoriete serie op het moment, en daarna Game of Thrones en Homeland. Maar ik vind dit serieus een betere Hannibal dan Anthony Hopkins, al is dat waarschijnlijk vloeken in de kerk. Maar hij is zo stijlvol.
Niet voor mijquote:
Mijn waist-hip ratio is het aantrekkelijkste aan mijquote:Op zondag 6 juli 2014 05:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kijk nergens naar, behalve naar borsten en billen.
Zowel stijlvol en intelligent qua beeld en dialoog als obsceen qua moorden. Heerlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geniaal. Maar je moet er wel ff voor gaan zitten. Staat zeker in mijn top 10.
Maar ik heb het idee dat ik bang moet zijn om ko geslagen te worden op het moment dat ik een negatieve opmerking te maken over je figuur.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn waist-hip ratio is het aantrekkelijkste aan mij.
Voor tetten heb je betere opties dan het ESFquote:
Absoluut ik vind het ook een aanrader voor mensen die de film kennen.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zowel stijlvol en intelligent qua beeld en dialoog als obsceen qua moorden. Heerlijk.
Je weet toch niet hoe ik eruit zie, dus boeiendquote:Op zondag 6 juli 2014 05:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat ik bang moet zijn om ko geslagen te worden op het moment dat ik een negatieve opmerking te maken over je figuur.
quote:Op zondag 6 juli 2014 05:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn waist-hip ratio is het aantrekkelijkste aan mij.
Jij ook niet, afgezien van een foto die genomen is toen ik zegmaar 35 kilo zwaarder was.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoe ik eruit zie, dus boeiend.
Ik wordt inmiddels weer een zandloperquote:Op zondag 6 juli 2014 05:42 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, de echte. Zij is trouwens wel echt een zandloper, ik ben echt een peer.
Nu pas, ik neem nooit de moeite om in fotoboeken te kijken aangezien niemand er meer één heeft. Maar was je daar zo zwaar dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 05:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij ook niet, afgezien van een foto die genomen is toen ik zegmaar 35 kilo zwaarder was.
quote:Op zondag 6 juli 2014 05:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wordt inmiddels weer een zandloper![]()
Volgens mijn dochter dan.
Je gezicht verandert niet het wordt alleen slanker dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij ook niet, afgezien van een foto die genomen is toen ik zegmaar 35 kilo zwaarder was.
Wat verandert er dan, je borsten of je heupen?quote:Op zondag 6 juli 2014 05:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wordt inmiddels weer een zandloper![]()
Volgens mijn dochter dan.
quote:Op zondag 6 juli 2014 05:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor tetten heb je betere opties dan het ESF
Wie zegt dat, Robben? Kan toch helemaal niet, hij is keeper.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:44 schreef Joezi het volgende:
‘Als Krul een goede vriend was geweest, dan had hij mij laten schieten'
quote:Op zondag 6 juli 2014 05:44 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik hoef alleen maar even naar beneden te kijken......jij?
Ik weet het niet precies maar alles wordt dunner nu, echt raar om weer een figuur te krijgenquote:Op zondag 6 juli 2014 05:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat verandert er dan, je borsten of je heupen?
quote:Op zondag 6 juli 2014 05:44 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik hoef alleen maar even naar beneden te kijken......jij?
Ik niet, maar wel extreem mager. Ik zou dan... 43 kilo bij 1.79 meter zijn. Jaja, er mag gesport wordenquote:Op zondag 6 juli 2014 05:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik 35 kilo afval dan ben ik dood.
Doe maar niet dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik 35 kilo afval dan ben ik dood.
was het zo erg dan>?quote:Op zondag 6 juli 2014 05:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar alles wordt dunner nu, echt raar om weer een figuur te krijgen![]()
Je kan i.i.g weer zien dat ik een vrouw ben
Hoe oud ben jij dan? En ben je bewust aan het afvallen?quote:Op zondag 6 juli 2014 05:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar alles wordt dunner nu, echt raar om weer een figuur te krijgen![]()
Je kan i.i.g weer zien dat ik een vrouw ben
okquote:Op zondag 6 juli 2014 05:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
De Hunt was de volgende penaltynemer, maar Krul stopte er 2 dus was de Hunt niet meer nodig.
even rekenen 43 + 35 is 78 kilo, even zwaarquote:Op zondag 6 juli 2014 05:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel extreem mager. Ik zou dan... 43 kilo bij 1.79 meter zijn. Jaja, er mag gesport worden.
Ik weet het niet. Verstopte me onder kleding.quote:
Hoe lang ben jij dan? Ik ben zeker weer een fatso.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
even rekenen 43 + 35 is 78 kilo, even zwaar![]()
![]()
![]()
Bijna 40, en niet afvallen, gezonder eten en sporten.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? En ben je bewust aan het afvallen?
Ik heb geen one-track mind als het op muziek aankomt, maar als je hiphop wilt dan krijg je hetquote:
Ik word helemaal warm ineensquote:
1.89quote:Op zondag 6 juli 2014 05:47 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan? Ik ben zeker weer een fatso.
Nee joh, helemaal niet, zeker niet als je lang bent.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:47 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan? Ik ben zeker weer een fatso.
lol ik ging eens een tijdje sporten, snel te vermagerd terwijl ik al best veel eet.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb jaren geprobeerd om aan te komen. Maar ja, vandaag heb ik ook weer alleen ontbeten.
Oh oh oh, dat is juist zo slecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb jaren geprobeerd om aan te komen. Maar ja, vandaag heb ik ook weer alleen ontbeten.
Kom vechten dan jongugquote:Op zondag 6 juli 2014 05:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, helemaal niet, zeker niet als je lang bent.
Dat is ook mijn redding geweest dat ik niet helemaal rond ben geweest.
Niet dat ik zolang als jou of Isax ben, maar wel net over de 1.70 godzijdank.
hopelijk je nieuwequote:Op zondag 6 juli 2014 05:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Fuck, ik ben een fatso.
En jij bent niet mijn ex-FOK!-geliefde.
Ben ik het? Kan zomaarquote:Op zondag 6 juli 2014 05:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Fuck, ik ben een fatso.
En jij bent niet mijn ex-FOK!-geliefde.
Tofquote:Op zondag 6 juli 2014 05:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bijna 40, en niet afvallen, gezonder eten en sporten.
En dan gaat het dus vanzelf.
Waar is BaBu?quote:Op zondag 6 juli 2014 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Arme Bacon, die zit nu mee te lezen en wil ook wat zeggen.
quote:
Mannen hebben over het algemeen geen standaard waarden als het op lekkere wijven aankomt,tenzij vrouwen steenpuisten op hun gezicht hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of ik een lekker wijf ben.
Ik vind afvallen gewoon een kut woord en zeker als je het niet op de gezonde manier doet dmv pillen ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Tof.
Ik ga nog even afvallen voor ik weer de schoolbanken in moet. 69 bij 1.79 lijkt me prima, eens kijken of dat lukt op een gezonde manier. Maar wat je zegt klopt, gewoon gezond eten en bewegen is genoeg.
Kan hij wel lezen dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Arme Bacon, die zit nu mee te lezen en wil ook wat zeggen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 05:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mannen hebben over het algemeen geen standaard waarden als het op lekkere wijven aankomt,tenzij vrouwen steenpuisten op hun gezicht hebben.
True that, keuze ligt bij de vrouwquote:Op zondag 6 juli 2014 05:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mannen hebben over het algemeen geen standaard waarden als het op lekkere wijven aankomt,tenzij vrouwen steenpuisten op hun gezicht hebben.
Ja, lezen kan wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan hij wel lezen dan.
Ooooohhh, Hallo Babu
Ja, kus hem, hij is gewoon een regelbrekerquote:Op zondag 6 juli 2014 05:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan hij wel lezen dan.
Ooooohhh, Hallo Babu
haha rare gedachtes heb je tochquote:Op zondag 6 juli 2014 05:53 schreef Grunge. het volgende:
Ik dacht dat BaBu dezelfde als Joezi was. Maar dan de troll en de eckte.
Ik herken het. Dat extreme helpt gewoon niet. Ik had altijd een grote bek maar uiteindelijk haalde het niets uit. Kotsen, extreem weinig eten. Nee, leuk was dat, en wat hielp het. En toen werd ik volwassen en ging ik gewoon gezond doen en toen hielp het wel. Maar je lichaam kan uiteindelijk dus gewoon weer meedoen? Die van mij is ook fucked. Het gaat zo langzaam soms. Eén dag 2000 calorieën eten en een halve kilo erbij.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind afvallen gewoon een kut woord en zeker als je het niet op de gezonde manier doet dmv pillen ofzo.
Ik heb gewoon jaren bijna niet gevreten en daardoor was mijn spijsvertering naar de klote.
Na een jaar doet ie het eindelijk weer goed.![]()
Maar niet doorslaan hoor want je bent best lang dus ik geloof er niets van dat je te dik bent, zit gewoon tussen je oren zoals bij de meeste mensen.
Bij mij niet, ik was gewoon dik.
Maar wel lief somsquote:Op zondag 6 juli 2014 05:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, kus hem, hij is gewoon een regelbreker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |