SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ozz
Wat een baas!
Zou wel mooi zijn... finale wordt penalty's , en vlak voor tijd raakt Cillissen geblesseerd terwijl er al 3* gewisseld is. Vervolgens wordt Kuijt de held door 3 pingels te stoppen...quote:Op zondag 6 juli 2014 02:45 schreef Ozz-03 het volgende:
Als het echt moet, kan Dirk ook gewoon keepen.
Als FIFA hem dan nog niet als speler van het toernooi uitkiest![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn... finale wordt penalty's , en vlak voor tijd raakt Cillissen geblesseerd terwijl er al 3* gewisseld is. Vervolgens wordt Kuijt de held door 3 pingels te stoppen...
Als FIFA hem dan nog niet als speler van het toernooi uitkiest
Mooi scenario, ik teken ervoor.
Team van het toernooi dan:quote:
Kuyt
Kuyt - Luiz - Vlaar - Kuyt
James - lahm - Muller
Robben- Messi - NeymarAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team van het toernooi dan:
Kuyt
James - lahm - Muller
Robben- Messi - Neymar
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
niet genoeg kuytquote:Op zondag 6 juli 2014 02:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team van het toernooi dan:
Kuyt
James - lahm - Muller
Robben- Messi - Neymar![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij zegt "wat is dit toch, verdomme", niet godverdomme imo.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:07 schreef Tim86 het volgende:
http://sieme.tumblr.com/p(...)r-frank-snoeks-kreeg
Snoeks![]()
eensquote:Op zondag 6 juli 2014 03:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij zegt "wat is dit toch, verdomme", niet godverdomme imo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme lekker zeg! Gekke avond gehad, nog nooit zo iets mee gemaakt op het gebied van voetbal. Ik heb echt bijna staan janken van de spanning
Louis met zijn gouden wissels
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dirk is zo multi inzetbaar dat hij de buurman ook vervangt wanneer de buurvrouw zin heeft en de buurman niet thuis is.![]()
Kut Costa RicaDoor die laffe honden heeft de wedstrijd een uur te lang geduurd, wat een uur langer bier zuipen betekende. Dat heeft geresulteerd in een dikke vette kater nu
Ik was gisteren zo zat dat ik was vergeten om mijn fiets netjes achter te zetten, op zich niet erg, maar het sleuteltje zat er nog in
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 09:25 schreef DuTank het volgende:
Kut Costa RicaDoor die laffe honden heeft de wedstrijd een uur te lang geduurd, wat een uur langer bier zuipen betekende. Dat heeft geresulteerd in een dikke vette kater nu
Ik was gisteren zo zat dat ik was vergeten om mijn fiets netjes achter te zetten, op zich niet erg, maar het sleuteltje zat er nog in
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ohhh wat zijn die Belgen stillllll ohhh wat zijn doe Belgen stillllllRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had ik dat toch goed verstaanquote:Echt zo'n momentje van: "Zei hij dat echt? Nee, dat zal ik wel verkeerd verstaan hebben "
![]()
Wat zei hij dan? Tevens GOEDEmorgen allemaalquote:Op zondag 6 juli 2014 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik dat toch goed verstaanEcht zo'n momentje van: "Zei hij dat echt? Nee, dat zal ik wel verkeerd verstaan hebben "
![]()
![]()
Nou, ik weet het niet zeker meer hoor. Volgens mij zat er een zwarte man op de tribune nog in zijn eentje. En toen zei Pierre: Dat is Piet. (Kllnkt niet ingewikkeld om te onthouden maar ik was een beetje van de wereld)quote:Op zondag 6 juli 2014 11:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Tevens GOEDEmorgen allemaal![]()
Wij allemaal denk ikquote:Op zondag 6 juli 2014 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet zeker meer hoor. Volgens mij zat er een zwarte man op de tribune nog in zijn eentje. En toen zei Pierre: Dat is Piet. (Kllnkt niet ingewikkeld om te onthouden maar ik was een beetje van de wereld)Misschien komt het nog wel eens terug, en anders maar niet.
Om de extase bij DS2 even compleet te maken:NIF Luiz zit nu al bij PSG.twitter:ChuBoi twitterde op zondag 06-07-2014 om 03:26:02Should've mentioned: rest of the Summer Transfers start until after the World Cup is over. #FUT reageer retweet
![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=674583225945555quote:Op zondag 6 juli 2014 11:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij allemaal denk ikMisschien komt het nog wel eens terug, en anders maar niet.
Om de extase bij DS2 even compleet te maken:NIF Luiz zit nu al bij PSG.twitter:ChuBoi twitterde op zondag 06-07-2014 om 03:26:02Should've mentioned: rest of the Summer Transfers start until after the World Cup is over. #FUT reageer retweet
Die dus.
Let alsjeblieft niet op de post en de reacties eromheen.Niveau is echt bedroevend.
Vanenburg.
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wtfffquote:Op zondag 6 juli 2014 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?v=674583225945555
Die dus.
Let alsjeblieft niet op de post en de reacties eromheen.Niveau is echt bedroevend.
Vanenburg.
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hier echt geen woorden voor. Wat een droeftoeter.![]()
_O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De zwarte Pieten Facebook rellen vallen vroeg dit jaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hier echt geen woorden voor. Wat een droeftoeter.
Misschien kent Pierre deze man en heet die man gewoon echt Piet.![]()
Ik word echt een beetje moe van die negers die bij alles de racisme kaart trekken. Waar gaat het heen hierzo. In Belgie kan het wel gewoon want het commentaar daar heeft het constant over "Die witte" (de Bruyne) en "die zwarte" (Lukaku). Ze hebben ook echt niet door dat hun kruistocht tegen zwarte piet alleen maar het racisme aanwakkert. Als ze het hier zo erg vinden gaan ze toch terug naar hun vaderland maar nee want daar is het eng en arm. Triest volk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik denk dat je hiermee niet echt een punt maakt Trapziequote:Op zondag 6 juli 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik word echt een beetje moe van die negers die bij alles de racisme kaart trekken. Waar gaat het heen hierzo. In Belgie kan het wel gewoon want het commentaar daar heeft het constant over "Die witte" (de Bruyne) en "die zwarte" (Lukaku). Ze hebben ook echt niet door dat hun kruistocht tegen zwarte piet alleen maar het racisme aanwakkert. Als ze het hier zo erg vinden gaan ze toch terug naar hun vaderland maar nee want daar is het eng en arm. Triest volk.![]()
![]()
Een van de beste straatvoetballers van Nederland. Wel redelijk bekend.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:45 schreef Zhano het volgende:
Is het trouwens heel raar dat ik deze Jermaine Vanenburg niet kende?
Oh straatvoetbal interesseert me niet. Voor ik klikte dacht ik dat het over de 'echte' Vaantje gingquote:Op zondag 6 juli 2014 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een van de beste straatvoetballers van Nederland. Wel redelijk bekend.![]()
![]()
Zijn oom is ook niet echt bekend natuurlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een van de beste straatvoetballers van Nederland. Wel redelijk bekend.Zijn oom dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh straatvoetbal interesseert me niet. Voor ik klikte dacht ik dat het over de 'echte' Vaantje gingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Holy fuck! TOTS Thiago Silva is nu 438Kgekocht voor 270
Er zijn wel meer mensen met een bekende oom die ik niet ken...quote:Op zondag 6 juli 2014 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn oom is ook niet echt bekend natuurlijk.
[..]
Zijn oom dus.![]()
Dat zegt misschien meer over jou..quote:Op zondag 6 juli 2014 11:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen met een bekende oom die ik niet ken...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe kom jij aan zoveel coins skere beerquote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Holy fuck! TOTS Thiago Silva is nu 438Kgekocht voor 270
Molfan vindt die fb pagina ook leukquote:Op zondag 6 juli 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Huilie huilie.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140705_01168471
Die reacties..![]()
Dit is toch wel uniek, dat zo'n moment dat 95% van de Nederlanders dolblij is, dat we het toch voor elkaar kunnen krijgen verdeeldheid te creëeren. En dat is de schuld van de klagende donkere mensen.![]()
Nee maar alleen die van Vananburg wel maar dat is voor DSL misschien moeilijk te begrijpen.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om het feit dat jij van alle (semi-)bekende Nederlanders de hele familie kent blijkbaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat was dat forumnaam ook alweer met die belgen? 9lines ofzoiets?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
9livesquote:Op zondag 6 juli 2014 12:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat was dat forumnaam ook alweer met die belgen? 9lines ofzoiets?![]()
je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 6 juli 2014 12:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat was dat forumnaam ook alweer met die belgen? 9lines ofzoiets?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ach ja, yolo,quote:Op zondag 6 juli 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar alleen die van Vananburg wel maar dat is voor DSL misschien moeilijk te begrijpen.feest!
![]()
![]()
![]()
Hier was gisteravond een topic over met ook al die plaatjes ja. Die Belgen eerst allemaal vol trots verkondigen dat ze heel trots zijn op hun ploeg, maar zodra Nederland het beter doet, moeten ze toch weer ergens op afgeven.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik ook jaquote:Op zondag 6 juli 2014 12:27 schreef Kiid het volgende:
Thorazer ff berichtje gestuurd. Heerlijk die afgunst
![]()
![]()
Moest gisteren trouwens erg hard lachen om die Argentijnse coach die bijna achterover viel.Heeft iemand dat GIFje paraat?
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:! die reactie van Egbers.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Moest gisteren trouwens erg hard lachen om die Argentijnse coach die bijna achterover viel.Heeft iemand dat GIFje paraat?
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
kut-wib![]()
![]()
![]()
Deze krant kun je ook nooit meer serieus nemenquote:Weer geen strafschop
De Costa Ricanen kregen na Griekenland dus weer verlengingen op het bord, maar vermoeid bleken ze nog lang niet. Vlaar had zelfs een lichte tik in het strafschopgebied nodig om Ureña af te stoppen, maar opnieuw floot Ravshan Irmatov geen elfmeter. En dat terwijl de Oezbeekse ref aan de overzijde zelfs een bal tegen de rug bestrafte, twee maten en twee gewichten toch.![]()
![]()
Die van Martins Indi vond ik wel een strafschopquote:Op zondag 6 juli 2014 12:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deze krant kun je ook nooit meer serieus nemen
Iemand afgeperst.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zoveel coins skere beerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Cillisen heeft ook wel een seizoen waar je u tegen zegt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Cillisen heeft ook wel een seizoen waar je u tegen zegt.![]()
We hebben het record buitenspel lopen ook verbroken denk ik.. 11 of 12 keer. Snap niet wat voor wedstrijd die Belgen hebben gezien.. er waren wel 2 momenten waarbij gedacht kon worden aan een penalty maar die werden terecht niet gegeven.![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar alleen die van Vananburg wel maar dat is voor DSL misschien moeilijk te begrijpen.![]()
Jij zit Zhano uit te lachen omdat hij deze nobody niet kentMaar proficiat dat jij de hele familie Vananburg (Vananburg??) kent, ook de andere neefjes en nichtjes blijkbaar. Dat maakt jou echt een beter mens.quote:Zijn oom is ook niet echt bekend natuurlijk.
Ga nu maar weer DS2 pesten.![]()
Zand in je vagijn?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Jij zit Zhano uit te lachen omdat hij deze nobody niet kent
[..]
Maar proficiat dat jij de hele familie Vananburg (Vananburg??) kent, ook de andere neefjes en nichtjes blijkbaar. Dat maakt jou echt een beter mens.
Ga nu maar weer DS2 pesten.![]()
Viel trouwens wel heel erg op dat op een gegeven moment geen herhaling te zien was of het buitenspel was of nietquote:Op zondag 6 juli 2014 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben het record buitenspel lopen ook verbroken denk ik.. 11 of 12 keer. Snap niet wat voor wedstrijd die Belgen hebben gezien.. er waren wel 2 momenten waarbij gedacht kon worden aan een penalty maar die werden terecht niet gegeven.![]()
Wow een tikfoutje! Sorry dat ik dat niet heb gezien meneer DSL. Ik zat hem helemaal niet uit te lachen. Ik heb alleen gezegd dat ik weet dat het zijn neefje is. Beetje gefrustreerd dat je nog steeds in een warme, klamme kelder woont?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Jij zit Zhano uit te lachen omdat hij deze nobody niet kent
[..]
Maar proficiat dat jij de hele familie Vananburg (Vananburg??) kent, ook de andere neefjes en nichtjes blijkbaar. Dat maakt jou echt een beter mens.
Ga nu maar weer DS2 pesten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had meer het idee dat dat er mee te maken had dat de actie niet zo gevaarlijk was. Als we tenminste hetzelfde moment (Lens) bedoelen. Slechtste wissel ooit btw...quote:Op zondag 6 juli 2014 13:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Viel trouwens wel heel erg op dat op een gegeven moment geen herhaling te zien was of het buitenspel was of niet![]()
Kan ook, was inderdaad twee keer bij Lensquote:Op zondag 6 juli 2014 13:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had meer het idee dat dat er mee te maken had dat de actie niet zo gevaarlijk was. Als we tenminste hetzelfde moment (Lens) bedoelen. Slechtste wissel ooit btw...![]()
Grote kans.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoiii! Heeft Mathijs weer moeten kotsen?
Was aardig spannend gisteren.![]()
waren de belgjes eigenlijk beter? heb de wedstrijd niet gezien.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Huilen van het lachen om die zure Belgjes
argentinie weer bedroevend?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goal van Arg was een bal die lucky voor de voeten van Higuain kwam (wel lekker ingeschoten), daarna moest Belgie wel maar die creerden pas in de laatste 5 minuten wat kleine kansjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waren de belgjes eigenlijk beter? heb de wedstrijd niet gezien.
argentinie weer bedroevend?![]()
quote:Ik zat hem helemaal niet uit te lachen.quote:Zijn oom is ook niet echt bekend natuurlijk.quote:Beetje gefrustreerd dat je nog steeds in een warme, klamme kelder woont?![]()
![]()
saaie pot dus ? argentinie ingegraven?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goal van Arg was een bal die lucky voor de voeten van Higuain kwam (wel lekker ingeschoten), daarna moest Belgie wel maar die creerden pas in de laatste 5 minuten wat kleine kansjes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Yup...quote:Op zondag 6 juli 2014 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
saaie pot dus ? argentinie ingegraven?![]()
Wat probeer je nou te zeggen, meneer de feitenautist?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, maar ze kregen nog wel de beste kansen (o.a. Higuain lat, Messi grote kans vlak voor tijd)quote:Op zondag 6 juli 2014 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
saaie pot dus ? argentinie ingegraven?![]()
Het zegt misschien meer over jou dat jij het nodig vindt om met persoonlijke beledigingen te blijven strooien.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen, meneer de feitenautist?![]()
Zal best wel ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het zegt misschien meer over jou dat jij het nodig vindt om met persoonlijke beledigingen te blijven strooien.
![]()
Heb hem zo gemaakt. Moutinho IF is qua stats niet veel beter dan zijn NIF, en moet zeggen dat deze ook als een baas speelt. Marquinhos wil ik de IF nog wel van gaan halen en met Nkoulou eigenlijk hetzelfde verhaal als Moutinho>
Verder zijn Matuidi en Bedimo (had er nog nooit van gehoord) echte bazen zeg, wat spelen die lekker.
![]()
midget verdediging en middenveldquote:Op zondag 6 juli 2014 14:14 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem zo gemaakt. Moutinho IF is qua stats niet veel beter dan zijn NIF, en moet zeggen dat deze ook als een baas speelt. Marquinhos wil ik de IF nog wel van gaan halen en met Nkoulou eigenlijk hetzelfde verhaal als Moutinho>
Verder zijn Matuidi en Bedimo (had er nog nooit van gehoord) echte bazen zeg, wat spelen die lekker.
![]()
Wat een baas,quote:Op zondag 6 juli 2014 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
http://zippy.gfycat.com/GroundedSatisfiedDoe.webm
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
http://zippy.gfycat.com/GroundedSatisfiedDoe.webm![]()
![]()
hopen op tom jelte, al zal het wel de grote sagan show worden vandaag.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pittige etappe dit voor de 2e dag, klim van 30% hoorde ik net op 5km van de finishPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
speciaal voor trapzquote:Daarom moet de NOS Pierre van Hooijdonk naar huis sturen, want die toont lak te hebben aan het respect dat de spelers hebben uitgedragen voordat de wedstrijd begon. Per direct en zonder pardon, weg met racisten. Racisme en racisten horen daar niet thuis en Nederland tolereert dat niet. Pierre van Hooijdonk moet een enkeltje naar huis krijgen en niet meer terug komen bij NOS.
Daarnaast moet NOS hem scholing aanbieden over de geschiedenis en een anti-racisme cursus plus een cognitieve gedragstherapie van de GGZ. Pierre van Hooijdonk heeft hulp nodig. NOS moet ingrijpen. Met spoed.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
corona teruggezet naar Jong Twente omdat hij te dik isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat had ik gelezen ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
corona teruggezet naar Jong Twente omdat hij te dik is![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/opinie(...)hooijdonk_naar_huis/quote:Gisteren voetbalde Nederland tegen Costa Rica. Een spannende wedstrijd waarin Nederland door de penalty’s ruimschoots won. Voordat de wedstrijd begon, nog voordat de volksliederen werden gezongen, werd er een toespraak gehouden in het teken van racisme. Vanaf dat moment was dat wedstrijd voor mij al geslaagd en amusant.____!
Semi-Mocroquote:Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
ja maar Pierre is ook semi-neger dus dan mag ie dat zeggen![]()
32M pond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Slagter zit zich op te offeren voor Talanskyquote:Op zondag 6 juli 2014 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hopen op tom jelte, al zal het wel de grote sagan show worden vandaag.oogt wel erg sterk.
edit. hij rijdt iedereen er af op een man of 20 na![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja morgenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef rolls-reus het volgende:
Wat denken jullie, zal motm howard nog een keer in packs komen?![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kuyt is het hiermee eens.quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
Had jij tots cech nou? Had m eerst maar verkocht omdat ik coins nodig had, daarna niet keer teruggekocht maar is hij ten opzichte van de nif een verbetering?![]()
Heb hem ja, maar volgens mij maakt het niet zoveel uit met de NIF eigenlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
Had jij tots cech nou? Had m eerst maar verkocht omdat ik coins nodig had, daarna niet keer teruggekocht maar is hij ten opzichte van de nif een verbetering?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben een beetje aan het puzzelen maar een goed team met ibra, motm de bruyne en pogba zit er niet in volgens mij![]()
![]()
Oke thanks! Ga eerst howard eens proberenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem ja, maar volgens mij maakt het niet zoveel uit met de NIF eigenlijk.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:59 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het moet beter kunnen.. Iemand die er iets leuks van kan maken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.fifa4coins.com/quote:Op zondag 6 juli 2014 18:39 schreef Rijst het volgende:
Waar kan je goedkoop en betrouwbaar coins kopen?
Ik heb mn coins hier niet gehad (xbox)
TrapZ had ze binnen een half uur (ps)![]()
Ja ik ook maarja is dus 50/50 kans dat je wordt opgeicht dus heb ik liever nietquote:Op zondag 6 juli 2014 18:49 schreef Freire het volgende:
[..]
http://www.fifa4coins.com/
Ik heb mn coins hier niet gehad (xbox)
TrapZ had ze binnen een half uur (ps)![]()
Ik heb morgen zin om te werken aangezien we zo'n 30% fanatieke belgen op het werk hebben....
"En, voetballen gekeken van't weekend?"![]()
laat maar zitten trouwens. Dan bouw ik een fcking coole team en dan ben ik er na 2 dagen alweer klaar mee. lol![]()
haha ja dat klinkt echt hilaries xDquote:Op zondag 6 juli 2014 18:54 schreef Toefjes het volgende:
Zo, nat pak gehaald op het Metropolis FestivalEcht grappig. Allemaal mensen en alles.
![]()
TOefjes net op tijd thuis om het epische slot van de Wimbledon finale te kijkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb gisteren ook met andere mensen voetbal gekeken. Was echt gezellig. Mijn broer was alleen veel te fanatiek, de hele tijd schreeuwen enzo![]()
![]()
Wat kom je een hoop schijtteams tegen zeg in divisie 1..
alleen maar teams op basis van TOTS of Imotm players..
gasten kunnen amper fifa spelen, maar worden om deze manier gewoon door ea in het zadel geholpen..
onmogelijke goals, steekballen en weet ik het..
beter divisie 2, daar zitten meer mensen die gewoon een goede pot fifa kunnen zonder gelijk een heel team team van 100 Mil te moeten hebben
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 06-07-2014 19:10:02 ]![]()
Mensen die niet fanatiek zitten te schreeuwen naar een scherm bij dit soort wedstrijden moeten ze stenigen.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb gisteren ook met andere mensen voetbal gekeken. Was echt gezellig. Mijn broer was alleen veel te fanatiek, de hele tijd schreeuwen enzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huh wat..ik heb nu echt heel veel wedstrijden in div1 gespeeld, maar het gros heeft gewoon een cheap 41212 paceteam hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 19:02 schreef Downstar het volgende:
Wat kom je tegen een hoop schijtteams zeg in divisie 1..
gasten kunnen amper fifa spelen, maar worden om deze manier gewoon door ea in het zadel geholpen..
beter divisie 2, daar zitten meer mensen die gewoon een goede pot fifa kunnen zonder gelijk een heel team team van 100 Mil te moeten hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. Kwam binnen op 3-4, en breakpoint voor Djokovic. En Federer gewoon service volley spelen op zijn 2e servicequote:Op zondag 6 juli 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:
TOefjes net op tijd thuis om het epische slot van de Wimbledon finale te kijken![]()
![]()
Ik moet bekennen dat ik die grens gisteren echt heb uitgemaakt voor alles wat vies wasquote:Op zondag 6 juli 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die niet fanatiek zitten te schreeuwen naar een scherm bij dit soort wedstrijden moeten ze stenigen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doe normaal man, ik verlies altijd met mijn bazenteams. Als jij verliest van een bazenteam ben je dus slechter dan mij met mijn bazenteams. Dat maakt jou dus ultra-ultra slecht. Die gasten zijn waarschijnlijk blij dat ze een keertje hebben kunnen winnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:02 schreef Downstar het volgende:
beter divisie 2, daar zitten meer mensen die gewoon een goede pot fifa kunnen zonder gelijk een heel team team van 100 Mil te moeten hebben![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe normaal man, ik verlies altijd met mijn bazenteams. Als jij verliest van een bazenteam ben je dus slechter dan mij met mijn bazenteams. Dat maakt jou dus ultra-ultra slecht. Die gasten zijn waarschijnlijk blij dat ze een keertje hebben kunnen winnen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat ik hieruit concludeer is dat jij jezelf goed vindt, correct?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:02 schreef Downstar het volgende:
beter divisie 2, daar zitten meer mensen die gewoon een goede pot fifa kunnen zonder gelijk een heel team team van 100 Mil te moeten hebben![]()
Die grensrechter kwam uit Kirgizië trouwens. Dat vond ik wel grappig, ik ken dat land niet eens maar ik heb er een keer van gehoord. En in het Engels heet het Kyrgyzstan. Juist ja.![]()
Die conclusies in die post gaan inderdaad nergens over. Ik moet het eerste team dat 10 mil. kost nog tegenkomenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt 10 keer op rij verlorenEn dan komt hij met zo'n post
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doe iets aan je algemene ontwikkeling joh.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die grensrechter kwam uit Kirgizië trouwens. Dat vond ik wel grappig, ik ken dat land niet eens maar ik heb er een keer van gehoord. En in het Engels heet het Kyrgyzstan. Juist ja.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leg uit.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe iets aan je algemene ontwikkeling joh.![]()
die gast was echt ontzettend Blind, zijn Lens zat waarschijnlijk verkeerd. Tegen het einde van de wedstrijd kon hij het niet meer bijbenen, zijn Vorm is niet erg goed. En tot overmaat van ramp kreeg hij ook nog eens last van zijn Kuyt.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik die grens gisteren echt heb uitgemaakt voor alles wat vies wassorry
![]()
ik lieg. Toch maar niet gedaan.quote:
Kijk deze kinderen die hun coins niet hebben gekregen. Daar wil ik niet bijhoren
https://www.facebook.com/fifa4coins![]()
Nooit van Kirgizië gehoord hebben...misschien moet je eens een keer het nieuws kijken ofzo.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb daar ook gekocht en gewoon gekregen. Je kunt altijd een chargeback doen met paypal dus geen worriesquote:Op zondag 6 juli 2014 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik lieg. Toch maar niet gedaan.
Kijk deze kinderen die hun coins niet hebben gekregen. Daar wil ik niet bijhoren
Owh ja paceteams heb je natuurlijk ook welquote:Op zondag 6 juli 2014 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh wat..ik heb nu echt heel veel wedstrijden in div1 gespeeld, maar het gros heeft gewoon een cheap 41212 paceteam hoor
al moet ik zeggen dat ik met reus en robben nu ook wel sweaty ben..
maar nee mijn laatste potten allemaal TOTS..Klopt, ik ben gewoon slechtquote:Op zondag 6 juli 2014 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe normaal man, ik verlies altijd met mijn bazenteams. Als jij verliest van een bazenteam ben je dus slechter dan mij met mijn bazenteams. Dat maakt jou dus ultra-ultra slecht. Die gasten zijn waarschijnlijk blij dat ze een keertje hebben kunnen winnen.Klopt, ik geil op mezelf.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat ik hieruit concludeer is dat jij jezelf goed vindt, correct?
Daarom nu even trekken!![]()
Ik heb een paar keer 200K gekocht bij vipcoinsfifa ofzo, om WC spelers te krijgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik lieg. Toch maar niet gedaan.
Als ik er nooit van gehoord zou hebben zou ik de naam ook niet kennen (+ de Engelse naam) en het nieuws is saai.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nooit van Kirgizië gehoord hebben...misschien moet je eens een keer het nieuws kijken ofzo.![]()
Wat speel je? Op de PS4 valt het me wel op dat ik vrijwel altijd tegen een sterk team moet spelen. Veel meer dan op de PS3.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Owh ja paceteams heb je natuurlijk ook wel
al moet ik zeggen dat ik met reus en robben nu ook wel sweaty ben..
maar nee mijn laatste potten allemaal TOTS..
[..]
Klopt, ik ben gewoon slecht
[..]
Klopt, ik geil op mezelf.
Daarom nu even trekken!![]()
Glazenbolkijkers welke speler gaat veel stijgen van het huidige team van de week?
Muller? Sanchez? Shaq?![]()
Maar komt er morgen een nieuw TOTW dan met MOTM de Bruyne? Vind 250K echt veel te veel om voor dat kereltje te betalen.![]()
Ik zou inzetten op spelers die nog meedoen in het toernooi. Als Muller een goal maakt ben je spekkoperquote:Op zondag 6 juli 2014 19:15 schreef ThadCastle het volgende:
Glazenbolkijkers welke speler gaat veel stijgen van het huidige team van de week?
Muller? Sanchez? Shaq?![]()
Oke thanks. Misschien Sanchez interessant ivm transfer naar Arsenal.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou inzetten op spelers die nog meedoen in het toernooi. Als Muller een goal maakt ben je spekkoper![]()
Dan lees je een krant. Die schijnen tegenwoordig gratis in de trein te liggen. Heb je gelijk een middel om die 30 cm van je te verbergen.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nooit van Kirgizië gehoord hebben...misschien moet je eens een keer het nieuws kijken ofzo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klose krijgt sowieso nog 2 wedstrijden de kans om het record te verbreken.Ik kijk wel eens in de Spits (quote:Op zondag 6 juli 2014 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan lees je een krant. Die schijnen tegenwoordig gratis in de trein te liggen. Heb je gelijk een middel om die 30 cm van je te verbergen.) maar daar staat ook nooit wat in.
Het laatste is hopelijk niet serieus.![]()
Hopen op het Altidore scenario... Slechte Amerikaanse voetballer goed laten lijken in de zwakke NL competitie en duur verkopenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar jaar geleden was ik nog wel aan het fappen geslagen. Nu lijkt het me niet echt verstandig.
(Is geen kritiek op AZ btw)
![]()
Gastquote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik heb net de aanbiedingen van de AH van deze week bekeken en ik word daar niet echt vrolijk van.![]()
![]()
![]()
wat hebben ze danquote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik heb net de aanbiedingen van de AH van deze week bekeken en ik word daar niet echt vrolijk van.![]()
Spannend, zo'n roadtrip plannen vlak voor de vakantie.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet nog een keer naar de AH XL voor de vakantie dus daarom zocht ik het op.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
lolquote:Op zondag 6 juli 2014 19:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Spannend, zo'n roadtrip plannen vlak voor de vakantie.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
oh gaan we bijdehand doen tegen mij
trapz en ozz maak hem maar af
Feyenoord Rotterdam![]()
Waarom staat Suits niet op USA Netflix? :S
Had gehoopt dat daar seizoen 3 op stond, maar hij staat er helemaal niet op![]()
omdat het daar op een andere zender wordt uitgezondenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:36 schreef Kiid het volgende:
Had gehoopt dat daar seizoen 3 op stond, maar hij staat er helemaal niet op
met je msn smiley![]()
Zijn heel veel series waar ze geen rechten van hebben. Die zitten dan bij een andere aanbieder.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:36 schreef Kiid het volgende:
Had gehoopt dat daar seizoen 3 op stond, maar hij staat er helemaal niet opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kijk altijd VI en vandaag kijk ik er naar uit.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:33 schreef Rijst het volgende:
studio brazil of vi oranje zometeen. ik kan niet kiezen!!!!![]()
vroeg niks aan jouw. ga lekker naar de appie zwerver hahaquote:Op zondag 6 juli 2014 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk altijd VI en vandaag kijk ik er naar uit.![]()
Oh, dat is mooi klote danquote:Op zondag 6 juli 2014 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
omdat het daar op een andere zender wordt uitgezonden
met je msn smiley![]()
Raar mannetje ben je ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
vroeg niks aan jouw. ga lekker naar de appie zwerver haha![]()
Ik zit ook te wachten op seizoen 3. Ik verwacht dat het binnen 2 maanden op de Nederlandse Netflix staat.quote:![]()
Kyrgyzstan is een soort running gag a la Koevermans op bazensite www.sporcle.comquote:Op zondag 6 juli 2014 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die grensrechter kwam uit Kirgizië trouwens. Dat vond ik wel grappig, ik ken dat land niet eens maar ik heb er een keer van gehoord. En in het Engels heet het Kyrgyzstan. Juist ja.![]()
![]()
Ja, daar had ik het ook vandaan. Als je niks te doen hebt is Sporcle geniaal. Ik heb er alleen al heel lang niet meer op gekeken.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kyrgyzstan is een soort running gag a la Koevermans op bazensite www.sporcle.com![]()
Even wachten dan maarquote:Op zondag 6 juli 2014 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten op seizoen 3. Ik verwacht dat het binnen 2 maanden op de Nederlandse Netflix staat.![]()
Twee jaar verhuurd voor 4M met een optie van 11M om hem definitief over te nemen.twitter:OfficialASRoma twitterde op zondag 06-07-2014 om 18:39:16Welcome to Rome, Ucan! @salihucan48 http://t.co/d3ahbei9mQ reageer retweet
Ik ga gewoon vaak naar een supermarkt om te kijken of ze nieuwe producten hebben. Dus daarom ga ik morgen naar de AH XL en ik wilde dat hier delen.![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga gewoon vaak naar een supermarkt om te kijken of ze nieuwe producten hebben. Dus daarom ga ik morgen naar de AH XL en ik wilde dat hier delen.
noboddie cares manquote:Op zondag 6 juli 2014 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga gewoon vaak naar een supermarkt om te kijken of ze nieuwe producten hebben. Dus daarom ga ik morgen naar de AH XL en ik wilde dat hier delen.![]()
is die goed?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Twee jaar verhuurd voor 4M met een optie van 11M om hem definitief over te nemen.twitter:OfficialASRoma twitterde op zondag 06-07-2014 om 18:39:16Welcome to Rome, Ucan! @salihucan48 http://t.co/d3ahbei9mQ reageer retweet
![]()
Heeft zeker talent, erg technisch ook. Alleen nog te soft om verdedigend zijn mannetje te staan op het middenveld. Hoop dat hij zich 2 jaar kan ontwikkelen in Italie om vervolgens als een betere voetballer terug te keren.quote:
Wat is dat nou weer voor ietsquote:Op zondag 6 juli 2014 19:43 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
Turkse Napoleon Dynamite
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een hele grote stap voor ds2quote:Op zondag 6 juli 2014 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Praten over naar de supermarkt gaan alsof je naar Tokio vliegt![]()
Voor mij is dat wel een hele excursie.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Praten over naar de supermarkt gaan alsof je naar Tokio vliegt
KLB / Nederland Costa Roca deze OP![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets![]()
[ afbeelding ]
Turkse Napoleon Dynamite
vergeet je broodtrommel nietquote:Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor mij is dat wel een hele excursie.
KLB / Nederland Costa Roca deze OP![]()
... en flesje water.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ohnee, dat drink je niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet morgen eerst een tentamen maken en daarna ga ik waarschijnlijk huilen.
welke positie speelt ie danquote:Op zondag 6 juli 2014 19:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heeft zeker talent, erg technisch ook. Alleen nog te soft om verdedigend zijn mannetje te staan op het middenveld. Hoop dat hij zich 2 jaar kan ontwikkelen in Italie om vervolgens als een betere voetballer terug te keren.![]()
![]()
Centraal op het middenveld, vaak als controleur of met de punt naar voren.quote:
hahaquote:Nee, mijn laptop past niet in een broodtrommel.quote:Die neem ik nooit mee als ik naar school ga.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahahaha ja usb stick in zijn trommel hahahaa![]()
Want anno 2014 kunnen foto's alleen op je laptop.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
haha
[..]
Nee, mijn laptop past niet in een broodtrommel.
[..]
Die neem ik nooit mee als ik naar school ga.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Of telefoon.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Want anno 2014 kunnen foto's alleen op je laptop.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fucking vet jaquote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Tim86 het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)ontketende-krul.html
Vette beeldenprachtig
![]()
Ik ook binnen 5/10 minuten.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:21 schreef Alovenac het volgende:
Rijst, ik heb mijn coins bij fifa4coins ook binnen 5 minuten gekregen.![]()
En nu zat Hugo weer met die hond te zoenen. Rare kerel is het toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien omdat het International Kissing Day is.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
En nu zat Hugo weer met die hond te zoenen. Rare kerel is het toch![]()
het is godverdomme ook een liefe hont jaquote:Op zondag 6 juli 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
En nu zat Hugo weer met die hond te zoenen. Rare kerel is het toch![]()
tot wanneer zit dit team in packs ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
morgenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
thnx dan morgen maar hopen dat de bruyne er in zitquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat het gewoon op de EA sites etc staat?quote:
Team of the Group Stage | 2nd July - 7th JulyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ze alle MOTM spelers van de achtste en kwartfinale erin doen heb je echt veel keepers trouwens..Krul, Howard, Neuer, Navas, Cesar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oohh okeequote:Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon op de EA sites etc staat?
Team of the Group Stage | 2nd July - 7th July
Forum Opties Forumhop: Hop naar: