SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ozz
Wat een baas!
Zou wel mooi zijn... finale wordt penalty's , en vlak voor tijd raakt Cillissen geblesseerd terwijl er al 3* gewisseld is. Vervolgens wordt Kuijt de held door 3 pingels te stoppen...quote:Op zondag 6 juli 2014 02:45 schreef Ozz-03 het volgende:
Als het echt moet, kan Dirk ook gewoon keepen.
Als FIFA hem dan nog niet als speler van het toernooi uitkiest![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn... finale wordt penalty's , en vlak voor tijd raakt Cillissen geblesseerd terwijl er al 3* gewisseld is. Vervolgens wordt Kuijt de held door 3 pingels te stoppen...
Als FIFA hem dan nog niet als speler van het toernooi uitkiest
Mooi scenario, ik teken ervoor.
Team van het toernooi dan:quote:
Kuyt
Kuyt - Luiz - Vlaar - Kuyt
James - lahm - Muller
Robben- Messi - NeymarAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 02:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team van het toernooi dan:
Kuyt
James - lahm - Muller
Robben- Messi - Neymar
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
niet genoeg kuytquote:Op zondag 6 juli 2014 02:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team van het toernooi dan:
Kuyt
James - lahm - Muller
Robben- Messi - Neymar![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij zegt "wat is dit toch, verdomme", niet godverdomme imo.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:07 schreef Tim86 het volgende:
http://sieme.tumblr.com/p(...)r-frank-snoeks-kreeg
Snoeks![]()
eensquote:Op zondag 6 juli 2014 03:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij zegt "wat is dit toch, verdomme", niet godverdomme imo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme lekker zeg! Gekke avond gehad, nog nooit zo iets mee gemaakt op het gebied van voetbal. Ik heb echt bijna staan janken van de spanning
Louis met zijn gouden wissels
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dirk is zo multi inzetbaar dat hij de buurman ook vervangt wanneer de buurvrouw zin heeft en de buurman niet thuis is.![]()
Kut Costa RicaDoor die laffe honden heeft de wedstrijd een uur te lang geduurd, wat een uur langer bier zuipen betekende. Dat heeft geresulteerd in een dikke vette kater nu
Ik was gisteren zo zat dat ik was vergeten om mijn fiets netjes achter te zetten, op zich niet erg, maar het sleuteltje zat er nog in
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 09:25 schreef DuTank het volgende:
Kut Costa RicaDoor die laffe honden heeft de wedstrijd een uur te lang geduurd, wat een uur langer bier zuipen betekende. Dat heeft geresulteerd in een dikke vette kater nu
Ik was gisteren zo zat dat ik was vergeten om mijn fiets netjes achter te zetten, op zich niet erg, maar het sleuteltje zat er nog in
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ohhh wat zijn die Belgen stillllll ohhh wat zijn doe Belgen stillllllRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had ik dat toch goed verstaanquote:Echt zo'n momentje van: "Zei hij dat echt? Nee, dat zal ik wel verkeerd verstaan hebben "
![]()
Wat zei hij dan? Tevens GOEDEmorgen allemaalquote:Op zondag 6 juli 2014 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik dat toch goed verstaanEcht zo'n momentje van: "Zei hij dat echt? Nee, dat zal ik wel verkeerd verstaan hebben "
![]()
![]()
Nou, ik weet het niet zeker meer hoor. Volgens mij zat er een zwarte man op de tribune nog in zijn eentje. En toen zei Pierre: Dat is Piet. (Kllnkt niet ingewikkeld om te onthouden maar ik was een beetje van de wereld)quote:Op zondag 6 juli 2014 11:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Tevens GOEDEmorgen allemaal![]()
Wij allemaal denk ikquote:Op zondag 6 juli 2014 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet zeker meer hoor. Volgens mij zat er een zwarte man op de tribune nog in zijn eentje. En toen zei Pierre: Dat is Piet. (Kllnkt niet ingewikkeld om te onthouden maar ik was een beetje van de wereld)Misschien komt het nog wel eens terug, en anders maar niet.
Om de extase bij DS2 even compleet te maken:NIF Luiz zit nu al bij PSG.twitter:ChuBoi twitterde op zondag 06-07-2014 om 03:26:02Should've mentioned: rest of the Summer Transfers start until after the World Cup is over. #FUT reageer retweet
![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=674583225945555quote:Op zondag 6 juli 2014 11:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij allemaal denk ikMisschien komt het nog wel eens terug, en anders maar niet.
Om de extase bij DS2 even compleet te maken:NIF Luiz zit nu al bij PSG.twitter:ChuBoi twitterde op zondag 06-07-2014 om 03:26:02Should've mentioned: rest of the Summer Transfers start until after the World Cup is over. #FUT reageer retweet
Die dus.
Let alsjeblieft niet op de post en de reacties eromheen.Niveau is echt bedroevend.
Vanenburg.
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wtfffquote:Op zondag 6 juli 2014 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?v=674583225945555
Die dus.
Let alsjeblieft niet op de post en de reacties eromheen.Niveau is echt bedroevend.
Vanenburg.
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hier echt geen woorden voor. Wat een droeftoeter.![]()
_O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De zwarte Pieten Facebook rellen vallen vroeg dit jaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hier echt geen woorden voor. Wat een droeftoeter.
Misschien kent Pierre deze man en heet die man gewoon echt Piet.![]()
Ik word echt een beetje moe van die negers die bij alles de racisme kaart trekken. Waar gaat het heen hierzo. In Belgie kan het wel gewoon want het commentaar daar heeft het constant over "Die witte" (de Bruyne) en "die zwarte" (Lukaku). Ze hebben ook echt niet door dat hun kruistocht tegen zwarte piet alleen maar het racisme aanwakkert. Als ze het hier zo erg vinden gaan ze toch terug naar hun vaderland maar nee want daar is het eng en arm. Triest volk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |