afghanen zijn mooier dan paki'squote:Op zondag 6 juli 2014 03:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik word ook vaak voor Afghaan aangezien.
Jij lijkt ook niet echt op een Turkje. - van wat ik mij kan herinneren van je-quote:Op zondag 6 juli 2014 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik juist ''ben jij ook moslim/Turks dan?''...Een collega kwam er een half jaar later pas achter dat ik Turks was.
Hij lijkt juist typisch Turks. Als je naar heel TR zou kijken, zou hij waarschijnlijk de meest typische van ons allemaal zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij lijkt ook niet echt op een Turkje. - van wat ik mij kan herinneren van je-
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij lijkt juist typisch Turks. Als je naar heel TR zou kijken, zou hij waarschijnlijk de meest typische van ons allemaal zijn.
Ik snap dat niet; zie er gewoon standaard Turks uit namelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij lijkt ook niet echt op een Turkje. - van wat ik mij kan herinneren van je-
klopt. xmini ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:13 schreef Bortecinem het volgende:
Verder lijken Julis en Playinwithfire ook wel typisch IMO. Turq eigenlijk ook.
zarGon en ik totaal niet.
ok.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
hem heb ik nog nooit gezien, boeit me verder ook niet
lijk je ook beetje op. vooral perzier.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik word aangezien voor arabier en perziër.
Van wie heb jij je looks btw, je Arabische of Perzische kant?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lijk je ook beetje op. vooral perzier.
Geen. Echt geen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van wie heb jij je looks btw, je Arabische of Perzische kant?
In Turkije spreken ze mij eerst in het Arabisch aan, daarna in het Engels en dan pas in het Turks.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lijk je ook beetje op. vooral perzier.
Nee ook niet. Misschien vandaar. Mijn moeder lijkt namelijk typisch Turks bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lijken jouw ouders wel typisch op hun afkomst?
(sorry for my nieuwsgierigheid)
Interestink.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ook niet. Misschien vandaar. Mijn moeder lijkt namelijk typisch Turks bijvoorbeeld.
Denk je ik let daar op als ik bijna mag etenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt geeneens foto's gestuurd.
Ik hoop dat je iftar nooit zakt.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk je ik let daar op als ik bijna mag eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |