.... paran var mi....?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jatok? Gouden duo met de...
Memleket nire?
- Kayseri.
Benimkisi de Yozgat.
- Ooo, hemşeri sayılırız o zaman.
...-vraag.
Vet! Staat ook hoog op mijn lijst van te bezoeken landen. Wat is de planning van te bezoeken plaatsen?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naar Iran.
Wat moet je voor school doen dan?
Over 11 dagen is het exact 20 jaar geleden dat ik er voor het laatst ben geweest.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, minstens een keer iedere vakantie.
Sws elk jaar voor minstens 2 wekenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Bezoeken jullie trouwens weleens het dorp waar je ouders vandaan komen?
Ik weet niet precies welke steden/dorpen we gaan bezoeken. We beginnen in Teheran en zullen met de trein, bus en wellicht vliegtuig het land doorreizen. Een aantal familieleden uit Irak komt ook. En in Iran hebben we ook wat familie zitten.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vet! Staat ook hoog op mijn lijst van te bezoeken landen. Wat is de planning van te bezoeken plaatsen?
Moet nog verbeteringen aanbrengen aan thesis.
Tof! Sowieso Isfahan ook, denk ik. Goede reis alvast.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke steden/dorpen we gaan bezoeken. We beginnen in Teheran en zullen met de trein, bus en wellicht vliegtuig het land doorreizen. Een aantal familieleden uit Irak komt ook. En in Iran hebben we ook wat familie zitten.
Ambtenaren, studenten en partijleden mogen daar niet meedoen met vasten of andere religieuze activiteiten.quote:
Esfahan gaan we niet, daar zijn mn ouders vorig jaar geweest en ze willen daar niet nogeen keer heen.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tof! Sowieso Isfahan ook, denk ik. Goede reis alvast.
Mocht je je wat willen inlezen over de geschiedenis, dan kan ik je trouwens 'Iran: Een cultuurgeschiedenis' van Michael Axworthy wel aanraden.
Serieus?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ambtenaren, studenten en partijleden mogen daar niet meedoen met vasten of andere religieuze activiteiten.
Ben je Iraanse?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Esfahan gaan we niet, daar zijn mn ouders vorig jaar geweest en ze willen daar niet nogeen keer heen.
Oh klinkt wel als een goed boek. Ben echt heel erg benieuwd naar Iran! Heb veel goede verhalen gehoord erover. Toevallig was mijn Nederlandse docente een aantal jaar geleden ook in Iran geweest. Helemaal enrhousiast was ze erover.
Jep. Volgens mij is de tweede foto trouwens van de Grote Moskee van Xi'an, de oudste moskee van China (742).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst Teheran, Qom, Mashad, Kermansha(?), Ilam, Mahran, ....quote:Op zondag 6 juli 2014 14:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Habibti. Gaan jullie wel naar Mashad voor de religieuze plekken zoals Qom? Ia prachtig. En je gaat alleen maar rijst en kabab eten.![]()
Mooi! Hoe ga je je verstaanbaar maken? Arabisch/Engels?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerst Teheran, Qom, Mashad, Kermansha(?), Ilam, Mahran, ....
Waarom zou ik me verstaanbaar maken? We zijn met grote groep mensen waaronder Iraniers zelf.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mooi! Hoe ga je je verstaanbaar maken? Arabisch/Engels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Registan, een plein in het hart van de historische binnenstad van Samarkand van de Timoeriden, nu in Oezbekistan, met haar drie madrassa's (van links naar rechts: Ulugh Beg-madrassa, Tilya-Kori-madrassa en Sher-Dor-madrassa)
Sher-Dor-madrassa
Tilya-Kori-madrassa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhambra, Granada, Andalusië, Spanje
Meer Alhambra...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |