Hebben van Italie, Uruguay gewonnenquote:Op zondag 6 juli 2014 00:56 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Calma, calma. Je hebt net gelijk gespeeld tegen Costa Rica.
Ja ok heb ik niet aanstaan vind de Belg ietsje beter meestal in ieder geval stukken minder reclame.quote:
Natuurlijk niet, Belgen supporteren ook voor Nederland eens de ploeg eruit ligt.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:55 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dat werd vorig toernooi ook al gezegd, wij zijn hier niet zuur over. Zeker niet na zo'n bazenkeeper als Krul.
quote:
NOS heeft zodadelijk Jack met interviews... Altijd leukquote:Op zondag 6 juli 2014 00:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ok heb ik niet aanstaan vind de Belg ietsje beter meestal in ieder geval stukken minder reclame.
Ik weet niet waar het over ging. Maar nu arrogant gaan doen is nogal genant.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben van Italie, Uruguay gewonnen
Mag maar heel beperkt omdat staatszender.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ok heb ik niet aanstaan vind de Belg ietsje beter meestal in ieder geval stukken minder reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |