helaasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:52 schreef _Megatron_ het volgende:
En zo weer de arbiters die een wedstrijd verneuken
Daar kan ik me echt aan doodergeren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:51 schreef Tito_Otis het volgende:
Overigens vergeten we door die kans dat die verdediger er gewoon af had gemoeten.
kogelvrijvest ja?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef Aerioz het volgende:
Nederland doet even een kogelvrijvest aan.
Depay weer terugwisselen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef lisselotte88 het volgende:
RVP wisselen is niet goed in geval van penalty's....dan hebben we sneijder, kuyt, robben, huntelaar, van persie, depay in ieder geval nodig.
FIFA slaat weer toe.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik snap verdomme niet dat die grensrechters steeds vlaggen.. bij twijfel moet je altijd het voordeel geven aan de aanvallende partij, maar die klootmongolen steunen alleen maar de ploeg die de boel loopt af te breken. Wat een idioten
ditquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het zou wel een aanfluiting zijn als Costa Rica verder gaat.
Maar die drie keer van van Persie waren wel echt buitenspel dacht ik? Er werd niet altijd terecht gevlagd inderdaad, maar... er werd dus wel vaak buitenspel gezien. Terecht of onterecht...quote:
Blatter magic powerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef Ooku het volgende:
Arbitrage is weer heel slecht. Rood voor die costaricaan. De helft is niet eens offside. En maar vlaggen met zn kutgrijns.
Geen idee. Bel evenquote:
Als Huntelaar erin stond had hij de dubbele hattrick gemaaktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:55 schreef Zorro het volgende:
BBC: v Persie had in de laatste vijf minuten een hattrick kunen maken.
Lolquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef Ralluff het volgende:
Bij penalty's ga ik slapen en morgenvroeg wel op teletekst kijken.
Grote kans ja, dit hele fucking WK zit vol "eigenaardigheden"... en dat doet de FIFA wel vaker, eigenaardigheden organiseren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:55 schreef Yaku het volgende:
Wedden dat als dit over 4 jaar in Rusland wordt gespeeld dat Rusland dan in de final zal zitten. Gewoon, omdat.
idd, weer te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef Ooku het volgende:
Arbitrage is weer heel slecht. Rood voor die costaricaan. De helft is niet eens offside. En maar vlaggen met zn kutgrijns.
gaat lastig wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef beantherio het volgende:
Ik post alvast even het wedstrijdschema van na deze kwartfinale:
Dinsdag 9 september 2014: Tsjechië-Nederland
Vrijdag 10 oktober 2014: Nederland-Kazachstan
Maandag 13 oktober 2014: IJsland-Nederland
Zondag 16 november 2014: Nederland-Letland
Ik heb er alweer zin in, in die kwalificatiewedstrijden!
NL is veel fitter. Die gaan echt genoeg kansen krijgen en zeker scoren.quote:
CRC heeft maar 4 kaarten nodig om Robben af te stoppen, die duikerquote:
Dan zou het wel op rolletjes lopenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan ook bijna niet. Zelfs Koos Alberts kan dit bijbenen.
fixedquote:
Hoezo heb je nog een afspraak?quote:
ijsland uit altijd lastigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef beantherio het volgende:
Ik post alvast even het wedstrijdschema van na deze kwartfinale:
Dinsdag 9 september 2014: Tsjechië-Nederland
Vrijdag 10 oktober 2014: Nederland-Kazachstan
Maandag 13 oktober 2014: IJsland-Nederland
Zondag 16 november 2014: Nederland-Letland
Ik heb er alweer zin in, in die kwalificatiewedstrijden!
Daarom.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:57 schreef Marie30 het volgende:
Ik weet niet of ik het nog volhoud![]()
Maar zo slapen zonder de uitslag is ook maar niets
die goal van Ruiz was de laatste?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:57 schreef RvLaak het volgende:
CR al 161 minuten niet op doel geschoten (pingels niet meegerekend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |