twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 23:21:01Robin v Persie is nu het vaakst teruggefloten wegens buitenspel dit WK (8x). Hij is nu Asamoah Gyan en Marouane Fellaini gepasseerd. #nedcos reageer retweet
Nee, Nederland staat er nog.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Is nederland al gewisseld? ik lette niet op
Ja Nederland is gewisseld voor Belgiëquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Is nederland al gewisseld? ik lette niet op
Of Henk Vos.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:24 schreef HighVolume het volgende:
Waar is Harris Huizing als je hem nodig hebt
Ik geloof er nog in, lieverd!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik krijg er een hard hoofd in Marie
Van beide kanten...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zz wat loopt het slecht. Tijd voor een goal
Nou nee, dat was wel het laatste dat ik verwacht had...quote:
Costa Rica is toch ook niet goed? Ze verdedigen alleen maarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef minimaLL het volgende:
Spelen landen tegen Costa Rica telkens zo slecht, of is het ook gewoon een betere ploeg dan iedereen denkt?
Dat zou ook mooi zijn ja.quote:
Formule 1 gaat wat sneller ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef Trebo het volgende:
Het is net of ik naar FC Baopeetdak 3 zit te kijken.. man wat gaat het allemaal langzaam.
twitter:SnoeksFrank twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 23:13:13Mijn vrouw blijft maar bellen en vragen of ik nog wat langer weg kan blijven. #nedcos reageer retweet
Costa Rica lijkt me een kutploeg om tegen te spelen. Als er een doelpunt valt, wordt het vast een heel andere wedstrijd. Maar dan moet die wel vallen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Costa Rica is toch ook niet goed? Ze verdedigen alleen maar
hahahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef Studiotje het volgende:
twitter:SnoeksFrank twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 23:13:13Mijn vrouw blijft maar bellen en vragen of ik nog wat langer weg kan blijven. #nedcos reageer retweet
Nee, bij Feyenoord passen ze gewoon optijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef Tassendief het volgende:
Leren ze bij Feyenoord wel wat buitenspel is?
Dijenkletser.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef Studiotje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef Studiotje het volgende:
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef MakkieR het volgende:
mensen die voor de wedstrijd zeiden dat CR een lachertje is
Is het ook toch? Ze zijn verre van goed. Maar Nederland moet meer doen, KOM OP!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef MakkieR het volgende:
mensen die voor de wedstrijd zeiden dat RC een lachertje is
Niet dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef MakkieR het volgende:
mensen die voor de wedstrijd zeiden dat CR een lachertje is
Jij doet mee aan het WK open deuren intrappen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Costa Rica lijkt me een kutploeg om tegen te spelen. Als er een doelpunt valt, wordt het vast een heel andere wedstrijd. Maar dan moet die wel vallen!
raap me opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef Studiotje het volgende:
Nee zaklopen. Had ik al verteld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij doet mee aan het WK open deuren intrappen?
IFDGASquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Altijd wel mooi om te zien dat jij om elke kutgrap lacht waar niemand zelfs maar van grijnst
Jawel. Ik heb altijd hoop... het is pas gedaan als het gedaan is.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:29 schreef Halcon het volgende:
Straks gaat CRC nog denken dat er iets te halen valt.
Damn, nu hoor ik het ook!quote:
Kuyt een tikkie terug.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef Halcon het volgende:
Huiskamervraag:
Wat gebeurde het meeste? RvP buitenspel of Blind een tikkie terug?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:31 schreef Tem het volgende:
Marie en Lavenderr gaan dadelijk scharen, komt er toch nog druk op de broek deze avond.
negatief? duitsland stond toch ook 0-0 tegen algerije? sowieso worden die costa ricanen moe in de verlenging en dan kunnen wij eindelijk echt toeslaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef Badr_Harry het volgende:
Verlening tegen CRC
Die cup kunnen we wel vergeten
Blind tikkie terug. Maar kan ook zijn dat ik daar teveel op let. Erger me daar echt kapot aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef Halcon het volgende:
Huiskamervraag:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nederland mist een type Stijn Schaars.
Doe het broekje uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef alors het volgende:
Ik kan niet meer rustig zitten. Ik vertrouw het niks.
Een blunder van Kompanyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef Halcon het volgende:
Huiskamervraag:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:31 schreef Tem het volgende:
Marie en Lavenderr gaan dadelijk scharen, komt er toch nog druk op de broek deze avond.
Maar ik heb mijn geluksbroek aan...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe het broekje uit
Dit schijnt te helpen in hete omstandigheden
bij de ingooiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt ergens langer dan 5 seconden de bal vastgehouden???
1quote:
goede invaller maar vandaag volkomen rukquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay heeft het niet kunnen brengen
Heeft wat veel naar onze Lukaku gekekenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:33 schreef Cubeforc3 het volgende:
Robin van Buitenspel mag er eigenlijk ook wel af.
Ja dat roepen we al duizend jaar maar van Gaal luistert niet, kan iemand hem even bellen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:33 schreef Cubeforc3 het volgende:
Dat durft Lowie niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:33 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ja, dat wel. Maar blijkbaar kunnen ze toch goed de tegenstander verlammen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Costa Rica is toch ook niet goed? Ze verdedigen alleen maar
Hij had eigenlijk zo'n rapnummer moet hebben als ringtone.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:35 schreef Rectum het volgende:
zonder ringtones van Snoeks is deze wedstrijd een stuk minder leuk
Van Engeland wint m'n oma nog wel. In d'r eentje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:35 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar blijkbaar kunnen ze toch goed de tegenstander verlammen.
Uruguay, Engeland, Italië, Nederland. Toch niet van de minste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |