Oh zo. Veel Turken uit Noord-Oost Turkije en Iraniers uit Noord-Iran hebben verhalen in de familie over het hebben van 'Russisch bloed' (Ayca bv. ook). Maar in 99% van de gevallen gaat het om Kaukasisch bloed (Azeri, Georgisch, Circassisch etc.), dacht misschien dat jij daar ook een van was.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Lulde maar wat.
Ik wil die DNA gedoe nog doen. Hoelang duurde dat? 3 maanden?
Ja had ik ook verleden keer. liep 2 minuten achter. toen iedereen klaar was met juichen, zag ik de bal erin gaanquote:
Bal moest nog op de stip gelegd worden voor de penalty en ik hoorde buiten al vuurwerk. Rarara, zo hij gescoord hebben?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja kut buren die de laatste minuur moeten verpesten voor mij.
Ga hem doen. Heb twijfels namelijkquote:Op zondag 6 juli 2014 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo. Veel Turken uit Noord-Oost Turkije en Iraniers uit Noord-Iran hebben verhalen in de familie over het hebben van 'Russisch bloed' (Ayca bv. ook). Maar in 99% van de gevallen gaat het om Kaukasisch bloed (Azeri, Georgisch, Circassisch etc.), dacht misschien dat jij daar ook een van was.
DNA test duurt normaal gesproken een maand ofzo.
Ik zal jou eens doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga hem doen. Heb twijfels namelijk
Deden ze bij Krul toch ook. Den Haag.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom moeten ze bij Kuijt altijd vermelden dat hij uit Katwijk komt?
Mocht je willen. Ik zie het wel een beetje tbh.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal jou eens doen.
Wil ook zoiets. Ze zeggen dat wij uit Iran komen, but doubt it.
Welke Iraanse lijkt op mij man
Aan wat?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mocht je willen. Ik zie het wel een beetje tbh.
Wat voor?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stuur mij daarna friend request; ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist dan. Maar bij Kuijt doen ze het echt regelmatig.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Deden ze bij Krul toch ook. Den Haag.
Horasanli?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal jou eens doen.
Wil ook zoiets. Ze zeggen dat wij uit Iran komen, but doubt it.
Welke Iraanse lijkt op mij man
Gezicht en haar.quote:
Ik ben de naam kwijt..quote:
Deal.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stuur mij daarna friend request; ben ook wel benieuwd.
[..]
O, dat heb ik gemist dan. Maar bij Kuijt doen ze het echt regelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |