wat is er met jouquote:Op zondag 6 juli 2014 01:00 schreef Stimorol- het volgende:
Oh wacht, sorry.
IK LIJK NIET OP EEN IRAANSE, MAN!!
Hemsooo.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Standaard verhaal onder Alevieten:
Horosanli idd.
Mama is een aziaat as hell,mijn vader God mag weten wat, mijn broer lijkt op een yugoslaaf. Die onzin uit Iran gaat er bij mij niet in. Helaas.
Hb jij mijn foto nooit gezien? Jawel toch.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hemsooo.
Je moeder heeft zeker ekte Turkse genen als ze Aziaat als hell is.
Wij lijken ook niet echt op Iraniers. Mijn opa aan mijn vaderskant is wel uber Koerd-Iranier qua looks.
hubba hubbaquote:Op zondag 6 juli 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is er met jou
Perzische dames![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt eraan. Sommige zijn bloedmooi idd.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is er met jou
Perzische dames![]()
![]()
![]()
![]()
Nope. Jij de mijne?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hb jij mijn foto nooit gezien? Jawel toch.
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind het juist een mooie taal.
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar wel van TM gehoord dat je LEKKAH bent
Werk jij samen met retards?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TM heeft mij ook nog nooit gezien, hoor. En op foto's zie ik er lekkerder uit. Zij laatst nog een collega tegen mij op werk toen hij mij toevoegde op facebook. Ben jij dat? Daar zie je er mooier uit.
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind het juist een mooie taal.
Zo scoor je chicks yes.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TM heeft mij ook nog nooit gezien, hoor. En op foto's zie ik er lekkerder uit. Zij laatst nog een collega tegen mij op werk toen hij mij toevoegde op facebook. Ben jij dat? Daar zie je er mooier uit.
Valla ik heb zo vaak van die lompe opmerkingen naar mijn hoofd gekregen van Nederlandse jongens he. Alistim artik.quote:
Stuur me je pica baby.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik heb zo vaak van die lompe opmerkingen naar mijn hoofd gekregen van Nederlandse jongens he. Alistim artik.
La kizim stuur dan stuur ik yav.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
NEE.
Ik doe niet aan piccas. Je mag me wel meeten.
Ik leef nog voort.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ekte Anatoliers zijn allaaang uitgestorven.
Mag ik dat niet vinden?quote:
Allahim, wat praat jij weer?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar wel van TM gehoord dat je LEKKAH bent
Ja maar verwacht geen foto's terug.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:16 schreef Stimorol- het volgende:
Borte als ik je foto stuur kun je vast oordelen op wat ik lijk toch>
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lijkt ayca wel aqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqquote:
Doe ik sowieso al vanaf dag #1.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
GAAN WE ALLEMAAL WAKKER BLIJVEN TOT SEHRI/SUHUR.
Ik had de hele week al avonddienst, dus stond vrij laat op.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met school/werk?
OMG JA GEZELLIGquote:Op zondag 6 juli 2014 01:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
GAAN WE ALLEMAAL WAKKER BLIJVEN TOT SEHRI/SUHUR.
die van 4 uur. Al Yaqeen heeft er 'onderzoek'naar gedaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rond 04:00 uur stoppen, maar Marokkanen een uur eerder. Weet niet wie er nu juist zit.
Dont caree send meequote:Op zondag 6 juli 2014 01:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
lijkt ayca wel aqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
Oke ff zoeken, heb geen recente foto's. Of je moet foto's van mij en mn neefje willen
plak een papiertje op je webcamquote:Op zondag 6 juli 2014 01:24 schreef Bortecinem het volgende:
Wow mijn laptop is aan het flippen. Lijkt wel alsof iemand anders in het systeem zit en randomly met de muis aan het spelen is.
Als je er maar duidelijk opstaat.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nu pica genomen.Je weet wel. Moe, verlept, kut foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |