Heb chips gehaald kiz...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lotgenoot. Laten we onszelf volproppen met brownies en chips, stimo.
ik eet nu bolognesequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb chips gehaald kiz...Daha acmadim ama.......
kaas. die heb ik ook en ik twijfeldequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb kaasknabbels of paprika.. What to do?
Is het officieel dat zij doorgaan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
costa rica verdient niet om door te gaan. period
eerst paprika om de tong op te warmen en dan kaasquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb kaasknabbels of paprika.. What to do?
Te lui om naar beneden te lopen voor een bordquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kaas. die heb ik ook en ik twijfelde
ik vind het geen voetbal ofzo wat ze nou spelenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
costa rica verdient niet om door te gaan. period
Ik vind het leuk. Hoor mijn buurtgenoten half klaarkomend kreunen haahha.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind het geen voetbal ofzo wat ze nou spelen
Het is toch zo dat diegene die verliest nu, eruit moet. Tis geen poulefase meer. Of Nederland of CR.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is het officieel dat zij doorgaan?
Ik ook niet. Ze hebben Robben echt veel laten verduren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind het geen voetbal ofzo wat ze nou spelen
Oh dacht dat de wedstrijd al voorbij was.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is toch zo dat diegene die verliest nu, eruit moet. Tis geen poulefase meer. Of Nederland of CR.
robben is altijd de lulquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze hebben Robben echt veel laten verduren.
nee verlenging.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dacht dat de wedstrijd al voorbij was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |