Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hij kan er niks aan doen, hij heeft het niet in de hand. Estagfirullah.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik snap niet waarom je opent als ik lapo heb?
wees dan sneller :pquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ze kunnen beter een stukje van iedere taart doneren. Hongersnood is zo opgelost.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
check aantal kcal..
als bezoeker kokenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij broer op bezoek gaan voor iftar en vervolgens in de keuken aan de slag gaan...![]()
Ik heb gekookt voor vijf personen.Leuk hoor om in andermans huis "ellerine sağlık" te horen.
Hij heeft een topic gejat. Dat is haram Bami...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb heeeel lang in een super gewerkt. Heb heel veel eten moeten weggooien. Dan heb je een doos van 25 eieren en 1 kapotte en dan gooi je nog 24 weg. Zelfde geldt voor maaltijdsalades en dergelijke.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een stukje van iedere taart doneren. Hongersnood is zo opgelost.
Ik ben helemaal niet gegaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij broer op bezoek gaan voor iftar en vervolgens in de keuken aan de slag gaan...![]()
Ik heb gekookt voor vijf personen.Leuk hoor om in andermans huis "ellerine sağlık" te horen.
Nee ik doe graag zinloze opmerkingen plaatsen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Bami-Powner het volgende:
is het een soort van etiquette dat de lapo een nieuw deel opent?
Jaa ik weet hoeveel er wordt weggegooid.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb heeeel lang in een super gewerkt. Heb heel veel eten moeten weggooien. Dan heb je een doos van 25 eieren en 1 kapotte en dan gooi je nog 24 weg. Zelfde geldt voor maaltijdsalades en dergelijke.
okquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik doe graag zinloze opmerkingen plaatsen.
Is dit een retorische vraag?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Bami-Powner het volgende:
is het een soort van etiquette dat de lapo een nieuw deel opent?
Hahahahha.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gegaan.
Vader stuurde me nog berichtjes op whatsapp. Ik zeg wel dat ik in slaap was gevallen ofzo.
Wat heb je gemaakt?
Jij lijkt mij ook een autist.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gegaan.
Vader stuurde me nog berichtjes op whatsapp. Ik zeg wel dat ik in slaap was gevallen ofzo.
Wat heb je gemaakt?
Yummm.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahahha.
Tarhana çorba en kip tikka masala met basmati rijst.Het is weer eens wat anders dan typisch Turks eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |