Herkenbaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van die vingervreters idd.
Zelfde met van die 10cm brievenbussen maar dan wel elke week weer boeken bestellen bij bol.
Dinsdag trouwens 6 zakken
4quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ha, je word een collega van mn vriendin dusdie had het gesprek met 4 anderen er bij zelfs.
zij is wel degene van de vijf geweest die de baan heeft gekregenquote:
Okee, dus die hebben het op zeker? Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zij is wel degene van de vijf geweest die de baan heeft gekregenen vanaf 1 september dus brommeren door de regio. Welke kant van Lwd kom jij te werken?
Worden er tegenwoordig mensen afgewezen als postbezorger? (En 4 op de 5, zelfs?) Bij ons wordt alles aangenomen wat twee armen en twee benen heeft en tenminste 1 redelijk werkend oog.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zij is wel degene van de vijf geweest die de baan heeft gekregenen vanaf 1 september dus brommeren door de regio. Welke kant van Lwd kom jij te werken?
Misschien straalden ze uit dat ze er totaal geen zin in haddenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Worden er tegenwoordig mensen afgewezen als postbezorger? (En 4 op de 5, zelfs?) Bij ons wordt alles aangenomen wat twee armen en twee benen heeft en tenminste 1 redelijk werkend oog.
het zal er wel aan liggen waar je woont en of ze een tekort hebben. Hier hebben we voor sommige plaatsen zoveel aanmeldingen dat ze ook makkelijk mensen kunnen afwijzen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Worden er tegenwoordig mensen afgewezen als postbezorger? (En 4 op de 5, zelfs?) Bij ons wordt alles aangenomen wat twee armen en twee benen heeft en tenminste 1 redelijk werkend oog.
Mwah had toch weer 5 volle tassen vandaag. Maar eerlijk is eerlijk als ik bij het nonnen huis ben geweest ben ik weer een kwart tas lichter door al die gidsenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:50 schreef gelestipjes het volgende:
Hier leek het wel aardig wat door al dat dikke spul maar qua stuks was het eigenlijk best wel weinig
Je krijgt niet eens de kans je houten been op tafel te leggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar je komt ook al snel aan veel tassen natuurlijk als het zulk dik spul is, het was wel allemaal van dat spul waardoor je ook snel weer een tas leeg had.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mwah had toch weer 5 volle tassen vandaag. Maar eerlijk is eerlijk als ik bij het nonnen huis ben geweest ben ik weer een kwart tas lichter door al die gidsen![]()
Ik heb trouwens een adresje waar volgens mij een oplichter alles naar toe stuurt (een broodjes bar). Alleen maar creditcard enveloppen, dure vakanties, autodealers en landal greenparks etc
Klopt wel ja. Maar toch lekker trappen met dit weerquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:58 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar je komt ook al snel aan veel tassen natuurlijk als het zulk dik spul is, het was wel allemaal van dat spul waardoor je ook snel weer een tas leeg had.
Doe mij maar weer regenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:06 schreef V__L_N het volgende:
Overleven jullie het allemaal een beetje de warmte? Denk aan jullie hoor.
Ik kreeg vandaag maar liefst 4 nieuwe t-shirts. Ze worden wel steeds guller.
Vandaag me eerste fysio gehad. Heb er nog wel een paar te gaan. Voorlopig 2x in de week.
Ik heb nog steeds niets gezien van die nieuwe polo's. Worden ze soms op alfabetische volgorde uitgereikt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:06 schreef V__L_N het volgende:
Overleven jullie het allemaal een beetje de warmte? Denk aan jullie hoor.
Ik kreeg vandaag maar liefst 4 nieuwe t-shirts. Ze worden wel steeds guller.
Vandaag me eerste fysio gehad. Heb er nog wel een paar te gaan. Voorlopig 2x in de week.
Dan zou ik ze al gehad moeten hebben. Volgens mij doen ze het at randomquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets gezien van die nieuwe polo's. Worden ze soms op alfabetische volgorde uitgereikt?
Het rare is dat wanneer ik inlog op de site van het kledingbedrijf (Kwintet) al wel kan zien dat ze besteld zijn, in mei, maar de status is nog steeds "in behandeling".quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zou ik ze al gehad moeten hebben. Volgens mij doen ze het at random
En mijn lui-oog had ook nogeens geen tijd om er uit te springenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:57 schreef posje het volgende:
[..]
Je krijgt niet eens de kans je houten been op tafel te leggen.
de andere 4 kregen een vakantiebaan geloof ik. solliciteren naar een scootrfunctie zonder rijbwijs is nit hel handig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons heeft er jarenlang een gozer op een postscooter aangetekenden rondgebracht zonder dat íe een geldig (brommer)rijbewijs had (hij had alleen een verlopen bromfietscertificaat). Is nooit wat van gezegd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de andere 4 kregen een vakantiebaan geloof ik. solliciteren naar een scootrfunctie zonder rijbwijs is nit hel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |