Uh, nee. De NOS begint gewoon later. Bovendien gooit de Belg er straks ook een journaal in.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:03 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allen, Ik ben er ook weer bij. Ik zit nu ook Sporza te kijken. NOS moet er eerst weer een journaal ingooien
Hoelaat begint de NOS dan ? op de belg is er om om 13.00 pas het journaalquote:Op zondag 6 juli 2014 12:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uh, nee. De NOS begint gewoon later. Bovendien gooit de Belg er straks ook een journaal in.
13.10.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoelaat begint de NOS dan ? op de belg is er om om 13.00 pas het journaal
Cannondale zou ik zeggenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wie er gaat controleren, want het gat is op deze manier snel een minuut of 4-5.
Cannondale/Oricaquote:Op zondag 6 juli 2014 12:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wie er gaat controleren, want het gat is op deze manier snel een minuut of 4-5.
Ik pak zometeen een zak chips en een coca cola, verder heb ik nog niks op.quote:
Ik heb gisterenavond al een pizza gegeten. Slecht idee dus.quote:
Chips en cola al vroeg in de middagquote:Op zondag 6 juli 2014 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik pak zometeen een zak chips en een coca cola, verder heb ik nog niks op.
Inb4 dikzak.
Ja wanneer danquote:Op zondag 6 juli 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chips en cola al vroeg in de middag.
Dikke zeug.
Lekker als Nederland futjebol speelt.quote:
Met deze man kunnen we pratenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker als Nederland futjebol speelt.
Tevens is freeway cola lekkerder dan coca cola
Dinsdag pas weerquote:
Andere Tijden Sport komt vanavond ook weer.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Mart en VI om de avond te redden.
welk onderwerp?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Andere Tijden Sport komt vanavond ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |