uh ja. Je verwijderd allesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:08 schreef NutKees het volgende:
Ik ga mijn ylod ps3 op marktplaats knallen voor een habbekrats.
Als ik de harde schijf eruit haal en formatteer op pc, zijn dan echt alle profielen en gegevens weg?
Ach, zo'n backlog bespaart je wel een hoop geld voor nieuwe consoles.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks dat ik nog volop met Dark Souls 2 bezig ben, heb ik vanmiddag toch weer alvast 2 games van mijn backlog gekocht: Thief (Benelux edition) en Dishonored GOTY.
Langzaam maar zeker (met de nadruk op langzaam) wordt de backlog kleiner (al komen er zo nu en dan ook nog games bij
).
En ergens in het eerste kwartaal van 2015 verwacht ik dan over te stappen naar de PS4 (waar ik dan al meteen met een backlog begin).
Een van de betere games van 2013quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:58 schreef robin007bond het volgende:
Mooi Tomb Raider kunnen scoren voor mijzelf en mijn zusje.
Mhmm. Ik weet niet wat ik van het filmische aspect moet vinden. Ook vond ik er in het begin wel erg veel quick time events in zitten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een van de betere games van 2013
Seiken Densetsu 3quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kies mijn volgende game:
Kingdoms of Amalur
Wolf Among Us
Ninokuni
Tales of Graces
Sleeping Dogs
Ik neig naar Ninokuni
Kingdoms of Amalurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kies mijn volgende game:
Kingdoms of Amalur
Wolf Among Us
Ninokuni
Tales of Graces
Sleeping Dogs
Ik neig naar Ninokuni
Check!quote:
Sleeping Dogsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kies mijn volgende game:
Kingdoms of Amalur
Wolf Among Us
Ninokuni
Tales of Graces
Sleeping Dogs
Ik neig naar Ninokuni
Doe ik die daarnaquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Sleeping Dogs
ah de keus is al gemaakt
Goeie tip, vandaag maar meteen 6u gespeeldquote:
150 of zo. Laat 'm ergens bij een beunhaas repareren, vaak is het probleem nl. eenvoudig te herstellen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:02 schreef Funkel het volgende:
Mijn PS3 slim slikt geen disk meer in.. Er zit geen disk in, en als ik er een disk in doe terwijl ie uitstaat, gaat ie wel aan. Echter pakt hij m niet.
PS3 zelf doet het wel.
Iemand een idee wat het kan zijn, hoe het opgelost kan worden en wat dat grapje me gaat kosten?
150,-? Dan kan ik op Marktplaats beter een andere halen toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:42 schreef eight het volgende:
[..]
150 of zo. Laat 'm ergens bij een beunhaas repareren, vaak is het probleem nl. eenvoudig te herstellen.
Lukt het niet voor een redelijke prijs dan zou ik' m laten ombouwen. Dan heb je de diskdrive niet meer nodig.
Sterker nog, voor 150 euro heb je bij Nedgame een splinternieuwe PS3 SuperSlim 12 GB. Voor iets meer een SuperSlim met 500GB.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:45 schreef Funkel het volgende:
[..]
150,-? Dan kan ik op Marktplaats beter een andere halen toch?
En ombouwen tot wat?
Thanks iig!
Ik zou er ook niet aan beginnen en op marktplaats rondkijken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:45 schreef Funkel het volgende:
[..]
150,-? Dan kan ik op Marktplaats beter een andere halen toch?
En ombouwen tot wat?
Thanks iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |