abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142161920
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 01:08 schreef De-Hamster het volgende:
Iedereen overtuigd van Duitsland, ik denk erover om een handicap 1-0 voor Arg. op Duitsland te spelen. Is dit aantrekkelijk ondanks het defensieve spel van Argentinië?

Denken jullie trouwens niet dat Louis per se geen 4e wil worden? En dat wij op zich sterker zijn dan dit Brazilië?
Ik had nog een paar euries op mn unibet staan dus die maar gezet op handicap 0-1 inderdaad.

Ik denk dat de drang om iets recht te zetten bij Brazilië groter is, zeker omdat er al enkelen bij ons gezegd hebben die wedstrijd liever niet te willen spelen.
Comfortably numb
pi_142163131
Ik blijf er van af.

Duitsland krijgt niet zoveel kansen als tegen Brazilie. Argentijnen ogen solide.

En dan heb je nog de factor Messi.

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2014 10:14:13 ]
pi_142164270
Ik had t/m Costa Rica alles 1 op 1 lopen en gewonnen. Daarna niet ingezet en gelukkig maar anders had ik veel verloren. Dus ik ben gewoon klaar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 juli 2014 @ 19:27:22 #129
862 Arcee
Look closer
pi_142180387
quote:
Kabinet maakt online gokken mogelijk

In het kabinet is vandaag overeenstemming bereikt over het legaal maken van gokken op internet.

Er is lang over gebakkeleid. Nederlanders die nu online willen gokken, doen dat illegaal. Volgens staatssecretaris Teeven spelen er nu zo'n 750.000 mensen weleens illegaal online. Hij verwacht daarvan 80 procent naar het legale aanbod te kunnen krijgen.

Het ontbreekt aan toezicht op de gokkers. Tegelijk leven er bezwaren tegen meer mogelijkheden om te gokken, omdat dit verslavend kan zijn.

Verslavingsfonds
Aan de gevaren voor verslaving is gedacht. De aanbieders gaan een half procent van hun opbrengst aan een verslavingsfonds overdragen. Verder moeten ze hun klanten waarschuwen voor de gevaren en zelfs observeren via een zogenoemd spelersprofiel dat van ze kan worden aangemaakt.

Probleemgevallen kunnen worden uitgesloten, ook op eigen verzoek, en zelfs worden doorverwezen naar de zorg.

Dit zijn allemaal verantwoordelijkheden voor de bedrijven zelf. Voor de controle wordt echter de Kansspelautoriteit versterkt. Hoe de toelating tot de online-markt wordt geregeld, is nog niet helemaal vastgesteld. Hoeveel bedrijven er terecht kunnen, kon Teeven ook nog niet zeggen.

Goede doelen
Om de bestaande loterijen meer ruimte te geven voor vernieuwing wordt het verplichte afdrachtspercentage aan de goede doelen verlaagd van 50 naar 40 procent. Door de innovatie en nieuwe aanbieders die zich mogen melden zal er evenveel overblijven voor de goede doelen, zo is de verwachting.

Het loterijstelsel is van grote maatschappelijke waarde, stelt het kabinet, vandaar dat er ruimte wordt geboden aan nieuwe loterij-initiatieven die het maatschappelijk belang centraal stellen. De Staatsloterij en de Lotto onderzoeken of zij in de toekomst kunnen samenwerken. De staatssecretarissen Fred Teeven van Justitie en Eric Wiebes van Financiën staan positief tegenover deze verkenning, lieten ze weten.

Het kabinet verwacht niet dat de goede doelenloterijen echt te lijden hebben van de nieuwe onlinemogelijkheden, die daar los van staan. Mensen die een staatslot kopen, maken vaak deel uit van een heel ander publiek dan mensen die thuis achter de computer nu illegaal een kansje wagen.

Speel Verantwoord
Belangenbehartiger Speel Verantwoord is blij met het besluit van Teeven. De brancheorganisatie vertegenwoordigt onder meer Unibet en Poker Stars.

Toch is de organisatie nog niet helemaal tevreden met het wetsvoorstel. 'Het kabinet heeft een ambitie om slechts 80 procent van de online gokkers te laten gokken in een gereguleerde omgeving', zei directeur Rutger-Jan Hebben. 'Wij roepen de Tweede Kamer op om haar verantwoordelijkheid te nemen en aanpassingen te doen die leiden tot 95 procent of hoger.'

Bron: Volkskrant
:Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142202981
Vanavond gezet op Brazilie en een betje op under 2.5. Ik denk dat ze allebei niet af willen gaan.
Of saté?
pi_142204314
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:07 schreef De-Hamster het volgende:
Vanavond gezet op Brazilie en een betje op under 2.5. Ik denk dat ze allebei niet af willen gaan.
Wat hebben ze te verliezen?
In de laatste paar troostfinales waren 4 goal gescoord. Ik denk dat over 2,5 goals wel een mooie is.
pi_142206044
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:05 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Wat hebben ze te verliezen?
In de laatste paar troostfinales waren 4 goal gescoord. Ik denk dat over 2,5 goals wel een mooie is.
Twee keer achter elkaar verliezen en dus als loser naar huis gaan. Zeker Brazilië heeft wat goed te maken, de verdediging was drama tegen Duitsland en met T. Silva erbij denk ik ook dat ze wat afwachtender gaan spelen. Ook vind ik geen enkele aanvaller van Brazilië echt een geweldig toernooi spelen. Ik verwacht dat Oranje wat spelers gaat sparen en met 5-3-2 wordt het een doodsaaie pot denk ik.
Of saté?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 juli 2014 @ 21:56:08 #133
862 Arcee
Look closer
pi_142219826
Unibet:
Germany - Argentina
Home team to win both halves
Yes
@ 6.40

Interessant wel, toch?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142220083
nederland 3e gepakt
pi_142221733
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 21:56 schreef Arcee het volgende:
Unibet:
Germany - Argentina
Home team to win both halves
Yes
@ 6.40

Interessant wel, toch?
Mwah,de odd is zeker hoog, maar ik acht de kans niet groot dat het gehaald gaat worden.
0-0 rust of een gezapige tweede helft kan zomaar.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 juli 2014 @ 22:44:01 #136
862 Arcee
Look closer
pi_142222931
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:25 schreef -J-D- het volgende:
Mwah,de odd is zeker hoog, maar ik acht de kans niet groot dat het gehaald gaat worden.
0-0 rust of een gezapige tweede helft kan zomaar.
Maar die Duitsers scoren altijd zo makkelijk...
pi_142223115
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:44 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar die Duitsers scoren altijd zo makkelijk...
Maar ze hebben maar 2 van de 6 wedstrijden deze bet gewonnen, terwijl de tegenstand dan nog minder was dan het morgen kan zijn.
Ik denk ook wel dat Duitsland (ruim) zal winnen, maar to WIN both halves vind ik risicovol... To score both halves lijkt me beter.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_142232144
Goal van Wijnaldum nekt hem net :(

Nog een combo lopen met Nederland to win met handicap -1 samen met over 2.5 goal bij Duitsland en Argentinie. Nog een singlebetje op winst Duitsland met handicap -1.
Of saté?
pi_142232514
Nou ik ben er klaar mee voor dit WK.

Generaal Totaal
met E15 begonnen
op E30 gestaan
eindstand E16,45

Maar ok het was weer leuk.
Do what you love, love what you do!
pi_142233278
Te laat.

[ Bericht 94% gewijzigd door Ralluff op 14-07-2014 10:15:49 ]
  zondag 13 juli 2014 @ 03:56:54 #141
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_142233367
Vandaag de poule op werk zeker gewonnen: NL wint met juiste score: 3 - 0. Had ik maar een leuke gok gewaagd bij de Paddypower of Ladbrokes

Winst EUR 7 Yeah :)
The best firms advertise the least...
pi_142233484
Nog wat gewonnen (o.a. met goede resultaten Nederland, Duitsland wins vs. Brazilië, Nederland derde plek gewonnen tegen Brazilië, Duitsland to qualify tegen Brazilië) en verloren (o.a. Brazilië - Duitsland op 0-1 ingezet, Nederland to qualify tegen Argentinië). Al met al rond de 50 euro in de plus met dit toernooi tot nu toe. Ik heb het grootste deel daarvan ingezet op de wedstrijd van morgen. (En heb ongeveer hetzelfde bedrag wat ik in totaal heb overgemaakt naar betfair om in te zetten met het WK, vandaag weer teruggeboekt.)

31.85 euro op World Cup Winner Germany @ 1.69

15 euro op Match Odds Germany to win @ 2.34

Gokje:

6 euro op Correct Score Germany Argentina 3-1 @ 25

Als Argentinië wint speel ik over het hele toernooi quitte
Als Duitsland wint na verlenging of strafschoppen win ik ongeveer 35 euro over het hele toernooi
Als Duitsland wint tijdens reguliere speeltijd win ik ongeveer 88 euro over het hele toernooi
Als Duitsland met 3-1 wint tijdens reguliere speeltijd win ik ongeveer 238 euro over hele toernooi

Ik heb me voorgenomen om tijdens de wedstrijd niets te doen. :P

Originele inleg was trouwens een paar tientjes. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_142234513
Ik kan me gewoon echt niet indenken dat Duitsland dit gaat weggeven...
pi_142236254
Ik denk dat Duitsland de logische bet zal zijn _O-
pi_142236663
Napoleon games heeft nog steeds niet betaalt terwijl ze beweren het overgemaakt te hebben en we al voorbij de vijf dagen zijn :')
  zondag 13 juli 2014 @ 13:23:39 #146
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142238486
quote:
8s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:04 schreef FL_Freak het volgende:
Napoleon games heeft nog steeds niet betaalt terwijl ze beweren het overgemaakt te hebben en we al voorbij de vijf dagen zijn :')
Ik ben betaald :Y
Dit is gewoon raar :l
  zondag 13 juli 2014 @ 13:26:32 #147
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142238562
Germany to win of Germany to win the trophy...
Dit is gewoon raar :l
pi_142247257
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
Germany to win of Germany to win the trophy...
Ik heb ze allebei gedaan; als ze het in 90 minuten afmaken draai ik winst op dit toernooi, als ze het winnen in de verlenging of na pingels speel ik quitte.
En mocht Argentinië onverhoopt kampioen worden, dan maakt dat het verlies van woensdag des te pijnlijker.
Comfortably numb
pi_142248476
Misschien over 2.5 total goals?
pi_142248620
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
Misschien over 2.5 total goals?
Ik zie dit wel een 0-0 worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: