SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:46 schreef Kyubey het volgende:
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-KUN
quote:
SPOILER: Chapter 63Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wat heeft dit met een Indiase kinderhuwelijksceremonie te maken?quote:
Ben je daar ooit bij geweest? Nou nou nou nou nou, je moest eens weten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat heeft dit met een Indiase kinderhuwelijksceremonie te maken?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ben je daar ooit bij geweest? Nou nou nou nou nou, je moest eens weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
OMFG wat een bagger. Dat is bijna originele-Tron niveau CGI.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
De CGI in SAO is van dezelfde kwaliteit als Sailor moon Sasuga A-1 pictures
http://a.pomf.se/oyplci.webm
Daarintegen is de CGI van sidonia 10/10
32 jaar vooruitgang!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OMFG wat een bagger. Dat is bijna originele-Tron niveau CGI.
Komt uit "Black Bullet".quote:
Oops ja! Ik zat er langs daarquote:
Nee, dat is het niet. Toegegeven staatszenders zijn over het algemeen vreselijk en zonder uitzondering politiek. Maar de NHK is om velerlei redenen erger dan tenminste de NOS. Maar nu naar het zweefduikbal kijken.quote:
Ben je mal het is tijd voor zweefduikbal en gekochte scheidsrechters.quote:
Kun je gelijk in hebben. Ik bedoelde Welcome to the NHK.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Toegegeven staatszenders zijn over het algemeen vreselijk en zonder uitzondering politiek. Maar de NHK is om velerlei redenen erger dan tenminste de NOS. Maar nu naar het zweefduikbal kijken.
Idem, let's goquote:
Als je pleb bent ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ben je mal het is tijd voor zweefduikbal en gekochte scheidsrechters.
Ik kijk geen voetbal, alleen honkbal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ben je mal het is tijd voor zweefduikbal en gekochte scheidsrechters.
Al gezienquote:
Wow, dit was echt een goede 1e episodequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Al gezien
Die ga ik op zeker volgen
Altijd goed: maan half kapot
Als ze die vocals eruit hadden gelaten bij die explosie dat had echt een vette impact gemaaktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:36 schreef VulpX het volgende:
Aldnoah
Ah, de OST kwam me al bekend voor, maar het is dus van dezelfde componist als o.a. Kill la Kill en Shingeki.
Explosie bij de auto of EPIC NUCLEAR DROP OF DEATH op New Orleans?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Als ze die vocals eruit hadden gelaten bij die explosie dat had echt een vette impact gemaakt
I SAAAAYYYYYY CR en dan nog iets.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:40 schreef VulpX het volgende:
[..]
Explosie bij de auto of EPIC NUCLEAR DROP OF DEATH op New Orleans?
Ja ik kijk het even terug. Je hebt gelijk, de vocals voegen daar niet heel veel toe.quote:
Screencap functie in MPC-HC en dan uploaden naar pomf.sequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:41 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja ik kijk het even terug. Je hebt gelijk, de vocals voegen daar niet heel veel toe.
Hoe de fuck maak je zo snel screencaps + upload?
Aha, ik zie het. Alt+iquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Screencap functie in MPC-HC en dan uploaden naar pomf.se
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou kunnen heb heb het zelf op ctrl en F5 staanquote:
gewoon tinypic of desnoods imgur gebruikenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, beetje cheesy welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zou kunnen heb heb het zelf op ctrl en F5 staan
Deze scene overigens![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: Ald.NoahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILER: Ald.NoahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een boefjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
telefoon is aan het flippen, bewerk een post maar plaatst een nieuwe reactie
Of gewoon 's' indrukken in mpv.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jij bent wel helemaal om he? Hmm, nieuwsgierig genoeg om het eens in een vm te mikken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mischien maar eens een crunchbang dual boot maken.
neequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij bent wel helemaal om he? Hmm, nieuwsgierig genoeg om het eens in een vm te mikken.
oh, maar das op vmquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee? de afgelopen dagen loop je Crunchbang te fanboyen dat het niet mooi meer is.
Arch4Life.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee? de afgelopen dagen loop je Crunchbang te fanboyen dat het niet mooi meer is.
Arch is nice, en heb ook een tijdje Debian gedraaid. Heb hier bij mijn vader een aantal HTPC's draaien die gewoon op Ubuntu draaien maar in de XBMC schil booten. Maar heb op het moment geen pc's die Linux booten, alleen in VM's. Komt wel weer.quote:
Nog niets daadwerkelijk aangezet, eerst even m'n watchlist wat legen. Maar dit staat voorlopig op de planning:quote:Op zondag 6 juli 2014 01:08 schreef Qunix het volgende:
Wat volg iedereen hier van het nieuwe seizoen?
is er een nieuw seizoen?...quote:Op zondag 6 juli 2014 01:08 schreef Qunix het volgende:
Wat volg iedereen hier van het nieuwe seizoen?
Het is zomer en we hebben autistische meisjes die in stalen pijpen blazen. En autistische meisjes die met treinen spelen. En mannenverslindende meisjes die letterlijk mannen verslinden.quote:
PUPA S2?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
En mannenverslindende meisjes die letterlijk mannen verslinden.
ik weet niet wat ik daar nou van moet denken...quote:Op zondag 6 juli 2014 01:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is zomer en we hebben autistische meisjes die in stalen pijpen blazen. En autistische meisjes die met treinen spelen. En mannenverslindende meisjes die letterlijk mannen verslinden.
Je moeder.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ochtend fitness op zondag.
[..]
Zeikslet .
Ja!quote:
Zegt mij gelukkig helemaal niets, zit aan de andere kant van het land.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
je moeder bij de Doubletstraat in Den Haag.
*Hoeren straat*quote:Op zondag 6 juli 2014 10:44 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zegt mij gelukkig helemaal niets, zit aan de andere kant van het land.
Ze hebben nog 11 afleveringen, laten ze misschien nog wel meer van zien.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Aldnoah.Zero zich hierop ging focussen, maar helaas.
Ik hoop het, want ik vond het vooralsnog wat rommelig uitgewerkt.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ze hebben nog 11 afleveringen, laten ze misschien nog wel meer van zien.
Maar jij bedoelt specifiek die kolonisatie neem ik aan. Tsja, het verhaal zoals het er nu naar uitziet focust zich op wat latere events. Maar wie weet. En misschien als de serie succesvol is een prequel over de eerste oorlog?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik vond het vooralsnog wat rommelig uitgewerkt.
Minder slapen, meer kijken. Of minder yaoi kijken.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:06 schreef Xaryna het volgende:
Die seizoenen gaan te snel! Ik ben nog halverwege vorig seizoen blijven hangen.
*kijkt naar MALquote:Op zondag 6 juli 2014 11:06 schreef Xaryna het volgende:
Die seizoenen gaan te snel! Ik ben nog halverwege vorig seizoen blijven hangen.
Wat heb je de afgelopen vierentwintig jaar dan wel of niet gekeken?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
*kijkt naar MAL
ik ben nog ergens in 1990 blijven hangen..
Mijn eerste seizoen was de lente van 2008 met o.a. Soul Eater, Vampire Knight en Code Geass R2. Ik heb er leuke herinneringen aan over gehouden en hoop dat jij dat ook doet.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:18 schreef VulpX het volgende:
Deze zomer wordt de eerste keer dat ik seizoenen ga volgen. Ben er ook een aantal jaren uit geweest, dus nu vooral allerlei zooi die ik gemist heb aan het downloaden, als er hier of ergens anders weer een titel voorbij komt die awesome schijnt te zijn.
Maar deze zomer ga ik wel Argevollen, Aldnoah, Tokyo Ghoul, Zankyou no Terror en Akame ga kill volgen. En ondertussen dus backlog wegwerken. Die ondertussen wel een debiele lengte begint aan te nemen
vooral niet omdat ik niet bekend was met animequote:Op zondag 6 juli 2014 11:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat heb je de afgelopen vierentwintig jaar dan wel of niet gekeken?
Hahaha, ja dat denk ik ook wel. Deze week is dus de eerste van dit seizoen, en ik vind het nu al leuk om hier dus 's avonds te komen en dan met samen met jullie hier in extase zijn over de afleveringen.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat heb je de afgelopen vierentwintig jaar dan wel of niet gekeken?
[..]
Mijn eerste seizoen was de lente van 2008 met o.a. Soul Eater, Vampire Knight en Code Geass R2. Ik heb er leuke herinneringen aan over gehouden en hoop dat jij dat ook doet.
Ja. Tot nu toe best interessant. Is maar n aflevering natuurlijk, maar gezien de CV van de mensen die eraan werken kan het erg gaaf worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:48 schreef Qunix het volgende:
Aldnoah.zero screenshots zien er goed uit, maar moet ik die gaan volgen?
Volgens mij wordt het niks, maar wie weetquote:Op zondag 6 juli 2014 11:48 schreef Qunix het volgende:
Aldnoah.zero screenshots zien er goed uit, maar moet ik die gaan volgen?
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het niks, maar wie weet.
quote:
Ben je geslaagdquote:
Jaquote:Op zondag 6 juli 2014 11:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
Maar als ik het verhaal goed heb begrepen gaan mensen die op Mars zijn gaan wonen oorlog voeren met de Aarde (en de Maan hebben ze al verwoest)?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Fantastically animated with a sandbox world type of feel. Two brothers, Kuro and Shiro, fight to keep control of the streets of Takaramachi from groups of warring gangs. Some amazingly well animated fight scenes.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Follows Kotaro, a young boy who is hunted by a group of swordsmen from Ming Dynasty China for mysterious reasons. Among the group is a fearsome Western fighter named Luo-Lang, whose only desire is to find a worthy opponent. Due to circumstances, Kotaro and his dog meet Nanashi, a nameless ronin who is haunted by memories of his past which have led him to avoid drawing his sword ever again. Again really well animated fight sequences
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Momo Miyaura is a shy and imaginative 11-year-old girl who is suffering because of her father's recent death and the resultant extreme changes in her life. From the big city of Tokyo, Momo's family moves to her mother's childhood home, a remote island named Shio where she stumbles upon another world of beings.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Takes place on a future Earth where genetically engineered plants have taken control of vast portions of the biosphere. Two friends, Agito and Cain, live in the tiny and relatively primitive Human zone. After the stumble upon a relic from the past deep within the woods, they are caught up in a conflict between radical human factions and sapient plant life. I thought it started very well and established a very interesting world but teetered toward the end
Memoriesquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:59 schreef Qunix het volgende:
Hier een lijstje met films (geen Ghibli) die je misschien nog niet gezien hebt...
[ afbeelding ]
Tekkon Kinkreet
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
Sword of the Stranger
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
A Letter to Momo
[..]
[ afbeelding ]
Honorable Mention: Origins Spirits of the Past
[..]
Meer en bron hier:
https://imgur.com/a/9UGCL
Oh nice!quote:Op zondag 6 juli 2014 11:59 schreef Qunix het volgende:
Hier een lijstje met films (geen Ghibli) die je misschien nog niet gezien hebt...
[ afbeelding ]
Tekkon Kinkreet
[..]
[ afbeelding ]
Sword of the Stranger
[..]
[ afbeelding ]
A Letter to Momo
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Meer en bron hier:
Er is amper yaoi om te kijken, er wordt niet zo heel veel van geanimed.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:13 schreef VulpX het volgende:
[..]
Minder slapen, meer kijken. Of minder yaoi kijken.
Dredd remake was vetquote:Op zondag 6 juli 2014 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is met al de glinsterende slo-mo in Glasslip. 't lijkt wel de Dredd remake.
Is Horriblesubs geen fansub?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Crunchyroll, Horriblesubs en Netflix subs zijn echt slecht
Fansubs
Underwater
[ afbeelding ]
netflikker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Horriblesubs is rechtstreeks gekopieerd van Crunchyroll.quote:
Ok, wist ik nietquote:Op zondag 6 juli 2014 14:52 schreef Kyubey het volgende:
Hoi, ik ben Kirito.
Om onverklaarbare redenen ben ik zo speciaal dat ik met een zwaard vecht in een shooter.
[..]
Horriblesubs is rechtstreeks gekopieerd van Crunchyroll.
Het is dan ook horrible.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de naam HorribleSubs zelfspot wasMaar helaas.
Meestal alleen de 1e ep totdat andere subbers het oppakken, zoals commie hoop dat underwater het ook oppakt.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
Neem aan dat jij gisteren ook de Horrible versie van Aldnoah hebt zitten kijken
Is deadfish een beetje goed?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Meestal alleen de 1e ep totdat andere subbers het oppakken, zoals commie hoop dat underwater het ook oppakt.
Deadfish doet alleen aan re-encoden, en gebruikt de subs van andere groepen.quote:
quote:Episode: 14
Subs: HorribleSubs
Codec: 8bit H.264 720p
Audio: 2-Channel AAC
#[deadfish]@irc.rizon.net
Sword of the Strangerquote:Op zondag 6 juli 2014 11:59 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Tekkon Kinkreet
[..]
[ afbeelding ]
Sword of the Stranger
[..]
[ afbeelding ]
A Letter to Momo
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Meer en bron hier:
Deadfish pakt meestal wel de beste subs. Ik vind Deadfish erg fijn, kleine bestandsgrootte en goede subs.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Deadfish doet alleen aan re-encoden, en gebruikt de subs van andere groepen.
[..]
Ik heb nog een klein beetje hoop dat binnen een paar afleveringen er meer glasblazen en plot komt en minder kippen. Heel klein beetje.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vind ik ook. Die anime is nog saaier dan Mahouka.
-edit- Laat maar, fixedquote:Op zondag 6 juli 2014 16:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[Underwater] Barakamon - 01 (720p) [CBC45C87].mkv
Ik had eerst iets anders getyped, kreeg namelijk allemaal error's toen ik op die torrent zocht. Toen toch eentje aangekregen en niets aan de hand dus.quote:
En nu? Hbo?quote:
Mwah, het ging wel. Heb nog wel een paar herkansingen eind augustus waar ik nu wel zo'n beetje voor ga beginnen met leren. Begin oktober kan ik dan aan mijn bachelorscriptie gaan beginnenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Informatica.
Ook bij jou alles goed gegaan dit jaar?
Nee joh, ik studeer talenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
Ben ik de enige vent in dit topic die geen informatica doet?
Misschien als ik iets met vertaaltechnologie zou gaan doenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wacht op de plottwist waarbij je stiekem programmeertalen bedoelt.
Welke taal? Hoeveel talen? Alle talen?quote:
Ik doe systeembeheer, is geen informaticaquote:Op zondag 6 juli 2014 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
Fair enough.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik doe systeembeheer, is geen informatica
Ja.quote:
Ik doe ook geen informatica. Ik werk.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
Nee hoor. Maar ga wellicht wel in de IT werkenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
Voor dat ik die serie berhaupt een kans geef wil ik een garantie dat dit niet eindigt in seks.quote:
Maar Asenshi heeft de eerste aflevering nog niet uitgebracht... Je wilt me toch niet vertellen dat je HorriblepleurisKankersubs gebruikt? Na wat ze met MangaTraders gedaan hebben? De einge site waar ik consistent volledige en onvolledige series vandaan kon halen zonder sores?quote:
Het is niet zo'n serie...quote:Op zondag 6 juli 2014 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Voor dat ik die serie berhaupt een kans geef wil ik een garantie dat dit niet eindigt in seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eps1 is niet verkeerdquote:
wtfquote:
Je loopt 4 dagen achterquote:
Mooi man. Dat komt wel goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mwah, het ging wel. Heb nog wel een paar herkansingen eind augustus waar ik nu wel zo'n beetje voor ga beginnen met leren. Begin oktober kan ik dan aan mijn bachelorscriptie gaan beginnen.
Hierbij mijn garantie dat het niet eindigt in seks.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Voor dat ik die serie berhaupt een kans geef wil ik een garantie dat dit niet eindigt in seks.
quote:
Chuunibyou is shit. tenminste S2quote:Op zondag 6 juli 2014 23:56 schreef mschol het volgende:
chuu-2..
tis maar goed dat hij 12 eps lang is..
1 seizoen is leuk, maar nog zo'n seizoen is too much imho
met S1 heb ik mij best vermaakt.. S2 ben ik nu aan begonnen en vind em duidelijk veel minder..quote:
Darwin is zelfs open source.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mac os X draait op Darwin, een fork van BSD. Al was daartussen Nextstep, ook van Jobs.
okquote:Op maandag 7 juli 2014 08:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mac os X draait op Darwin, een fork van BSD. Al was daartussen Nextstep, ook van Jobs.
waar is soundcloud mee bezig? simpel: hun bestaan 'verzekeren'...quote:Op maandag 7 juli 2014 05:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wie hebben hier een SC account met anime remixes?
Universal Music can delete any Soundcloud track without oversight!!
https://www.techdirt.com/(...)remove-content.shtml
WTF is Soundcloud mee bezig?Zijn ze nou gek om Universal Music macht te geven om zelfs onschuldigen muzikanten hard te treffen?
Want dit wordt hetzelfde als met YT met hun ContentID en valse of onterechte claims van auteursrechtenschendingen(al helemaal als ze publieke domein werken zijn).
Bezwijken onder MAFIAA,straks allemaal YT praktijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is soundcloud mee bezig? simpel: hun bestaan 'verzekeren'...
als ze dit niet doen worden ze volledig platgebombardeerd door takedown notices en andere zooi.. en vervolgens moeten ze dus wel stoppen omdat ze niet tijdig actie kunnen ondernemen..
Sabagebu ?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoppa weer een C3-bu show
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoppa weer een C3-bu show
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende keer meteen luisteren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sabagebu had ik al gezegd, ook zeker een aanrader. Lijkt wat op Girls und Panzer en die ene serie waarvan ik de naam kwijt ben. Help even, met die airsoftclub. Met al dat drama over overlopen enzo.
Inderdaad, bij veel posts moeten er telkens honderden lollige grappen gemaakt wordenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Reddit, echt een kutsite. De debielste meningen en 'feiten' worden geupvote en iedereen en zijn moeder denken schijtlollig te zijn met hun uitgekotste kutgrappen.
Heb wel 35k karma
Jawohl.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer meteen luisteren.
/b/ ook, maar dan ben je ook een mongool als je niet doorhebt dat de helft van de tumblr-users op 4chan zelf van 4chan kwamen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:13 schreef Leafeon672 het volgende:
/pol/ heeft flink huisgehouden op Tumblr het afgelopen weekend.
Oh nou dan is het goed hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Noem jou nu trouwens geen mongool, alleen de jochies die er in trapten en gore postten in die tags
Dan zit je op de verkeerde subs.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Reddit, echt een kutsite. De debielste meningen en 'feiten' worden geupvote en iedereen en zijn moeder denken schijtlollig te zijn met hun uitgekotste kutgrappen.
Heb wel 35k karma
Welke subs zijn dat waar ze dat "le" de hele tijd gebruiken? Ik ziet het bijna nooit.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
leddit is dan ook de kinderspeelplaats van het internet.
le upvote XDDDDD
4chan is inderdaad vele malen beterquote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
le upvote XDDDDD
4chan moet je heengaan als je weer een beetje vertrouwen in de mensheid dreigt te krijgen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
4chan is inderdaad vele malen beter.
Tegenwoordig de circlejerksubreddits. Is satire.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Welke subs zijn dat waar ze dat "le" de hele tijd gebruiken? Ik ziet het bijna nooit.
/sp/ is superieur.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
4chan moet je heengaan als je weer een beetje vertrouwen in de mensheid dreigt te krijgen.
Epic gem post mate Xddquote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
le upvote XDDDDD
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vroeger gebruikte ik ''gr gr'' ook als satire. Helaas neem ik het automatisch over.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tegenwoordig de circlejerksubreddits. Is satire.
Amsterdamquote:Op maandag 7 juli 2014 14:16 schreef VulpX het volgende:
Godver mijn Gundam ligt nog steeds in Amsterdam.
Geen idee, zit alleen maar op de chansquote:Op maandag 7 juli 2014 13:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Welke subs zijn dat waar ze dat "le" de hele tijd gebruiken? Ik ziet het bijna nooit.
Faggot.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen idee, zit alleen maar op de chans
Had daar n foto gezien van een kind dat was overreden door een busquote:Op maandag 7 juli 2014 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
D'r is er ook zo eentje met kinderen, weet alleen de naam zo even niet en ga hem niet voor je zoeken
en dan beweren mensen dat 4chan erger isquote:Op maandag 7 juli 2014 14:49 schreef Leafeon672 het volgende:
WTF, er is iets genaamd /r/CuteFemaleCorpses. (NSFW/L)
Reddit zal nooit zo erg zijn als pre-2009 /b/quote:Op maandag 7 juli 2014 15:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en dan beweren mensen dat 4chan erger is
Ik ken het alleen maar als een plaats waar bloggers hun shit promoten. Waar de illegale narcotica markt hun spul slingert. Als een beerput die door 4channel net zo gehaat wordt als Tumblr, MAL en persoonlijke blogs. En als de hangplek van de ex van mijn zusje.quote:
Neh. De standaard subreddits zijn absolute bagger 99% van de tijd, maar de lol van reddit zit hem voornamelijk in een aantal kleinere subreddits die een leuke community hebben. Vind ik dan.quote:
Ja, reddit is de cancer van het internet een ple vol met aids.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ken het alleen maar als een plaats waar bloggers hun shit promoten. Waar de illegale narcotica markt hun spul slingert. Als een beerput die door 4channel net zo gehaat wordt als Tumblr, MAL en persoonlijke blogs. En als de hangplek van de ex van mijn zusje.
Is het echt zo slecht?
Ga huilen in een hoekje als je er allemaal niet meer tegen kan, faggot.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, reddit is de cancer van het internet een ple vol met aids.
Lees je eigen beschrijving nog eens, en bedenk dan of een site groot kan worden met een dergelijke inhoud. Of surf er even heen en ga uit van je eigen observatievermogen ipv mensen naar een mening vragenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ken het alleen maar als een plaats waar bloggers hun shit promoten. Waar de illegale narcotica markt hun spul slingert. Als een beerput die door 4channel net zo gehaat wordt als Tumblr, MAL en persoonlijke blogs. En als de hangplek van de ex van mijn zusje.
Is het echt zo slecht?
Nopequote:Op maandag 7 juli 2014 19:13 schreef Qunix het volgende:
Even off-topic hoor...
Ik mis Zankyou no Terror. Iemand al die gezien?
Geen idee wat er mis is gegaan, ik zie overal dat hij zaterdag uit had moeten komen, maar ik geloof dat hij nu voor aanstaande vrijdag staat.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:13 schreef Qunix het volgende:
Even off-topic hoor...
Was vanmiddag ook al aan het zoeken. Maar ik kan alleen vinden dat die pas de 10e wordt uitgezonden. Er is al wel een voorvertoning geweest van de eerste 2 eps op Anime Expo, dus daar komen alle berichten dat het heel gaaf is vandaanquote:Op maandag 7 juli 2014 19:13 schreef Qunix het volgende:
Even off-topic hoor...
Voor mijn gevoel verhouden ze tegenover elkaar als FMA en FMA: B, met als als grootste verschil dat geen van beide Rozen Maidens sluitend eindigt. Moet ik er wat verder op ingaan?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:25 schreef mschol het volgende:
Iemand hier die rozenmaiden nieuw en oud heeft gezien?
Zo ja wat is je mening van de nieuwe t.o.v de oude?
hmm nee, niet nodig.. thnxquote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel verhouden ze tegenover elkaar als FMA en FMA: B, met als als grootste verschil dat geen van beide Rozen Maidens sluitend eindigt. Moet ik er wat verder op ingaan?
En terecht.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Are you familiar with “seme” and “uke”? Japanese universities give lessons on Boys’ Love!
Fujoshi lessen![]()
Hentai fujoshi onnaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En terecht.![]()
A Fujoshi's Guide to Japanese wil ik trouwens hebben. Staat al tijden op mijn lijstje.
Komt door crunchyroll/funimationquote:Op maandag 7 juli 2014 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee wat er mis is gegaan, ik zie overal dat hij zaterdag uit had moeten komen, maar ik geloof dat hij nu voor aanstaande vrijdag staat.
ANN zegt 10 juli. MAL zegt 5 juli. Hmm, weird.
In dat geval kan het dat we eerder de fanvertalingen hebben. Ik weet zeker dat bijvoorbeeld kaylith enkele vertalers heeft. Als de RAW eerder uikomt dan CR funi shit tenminste.quote:
De serie vond ik geniaal. Ik vond het einde daarentegen best deprimerend. Ik bedoel ik vond het al deprimerend toen The merchant of venice exact dit einde gebruikte dus geen reden om het niet opnieuw als een enorme domper te zien. Het wordt wel een beetje erger gemaakt omdat het in de The merchant of venice geen thema is dat een held je zal komen redden als je in de penarie zit, dat maakt dit op een bepaalde manier net wel een beetje erger.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:01 schreef VulpX het volgende:
Net Ping Pong marathonetje gedaan... Holy shit wat een goede serie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |