Lekker boeiend.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Baklava95 het volgende:
Maar lijken verbranden vind ik erger, omdat het hele lichaam dan vergaat.
quote:
Ja man dan is Assad en de Iraakse regering nar een mand al gevallen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
het westen moet gewoon aan alle moslims wapens geven als ze naar syrie en Irak gaan
hoeft niet, laat ze elkaar rmaar uitmoordenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:09 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja man dan is Assad en de Iraakse regering nar een mand al gevallen.
1. Ik vind iemand levend verbranden het ergste wat je kunt doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]![]()
Ik vind het alleen maar erg idioot dat je levend verbranden minder erg vind dan het lijk verbranden..
ik vind alles prima als ze elkaar maar naar de hemel sturenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:10 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
1. Ik vind iemand levend verbranden het ergste wat je kunt doen.
2. Daarna vind ik het verbranden van een lijk erg.
3. En ik vind onthoofdingen minder erg dan iets (een lijk) of iemand (levend verbranden) levend verbranden.
Oops, ik bedoelde:quote:Op zondag 6 juli 2014 20:10 schreef Baklava95 het volgende:
En ik vind onthoofdingen minder erg dan iets (een lijk) of iemand (levend verbranden) levend verbranden.
Waarom is levend onthoofden minder erg dan een lijk verbranden?quote:Ik vind het alleen maar erg idioot dat je levend onthoofden minder erg vind dan het lijk verbranden..
Omdat bij verbranden het hele lichaam vergaat, en dan familieleden bij eventuele zoektocht het lichaam niet meer kunnen vinden omdat het dan vergaan is.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Oops, ik bedoelde:
[..]
Waarom is levend onthoofden minder erg dan een lijk verbranden?
Gozer……quote:Op zondag 6 juli 2014 20:15 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Omdat bij verbranden het hele lichaam vergaat, en dan familieleden bij eventuele zoektocht het lichaam niet meer kunnen vinden omdat het dan vergaan is.
Bij onthoofdingen is de rest van het lichaam nog heel.
En ik snap niet waarom jij dit idioot vind. Is toch logisch.
Zoals Peunage al zegt, die famillie komt heel vaak niet uit Irak en dan komen ze echt niet zoeken. Maar ook al komen ze wel uit Irak, dan lijkt me de kans heel klein dat ze gaan zoeken.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:15 schreef Baklava95 het volgende:
Omdat bij verbranden het hele lichaam vergaat, en dan familieleden bij eventuele zoektocht het lichaam niet meer kunnen vinden omdat het dan vergaan is.
Nee, een lijk verbranden voelt hij niet. Onthoofden is nogal pijnlijk..quote:Op zondag 6 juli 2014 20:15 schreef Baklava95 het volgende:
En ik snap niet waarom jij dit idioot vind. Is toch logisch.
Zo he, en wat als een vader wel bereid is om helemaal van de USA naar Irak te komen om te zoeken. Wat gaan de soldaten dan tegen hem zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zoals Peunage al zegt, die famillie komt heel vaak niet uit Irak en dan komen ze echt niet zoeken. Maar ook al komen ze wel uit Irak, dan lijkt me de kans heel klein dat ze gaan zoeken.
[..]
Nee, een lijk verbranden voelt hij niet. Onthoofden is nogal pijnlijk..
Dat die vader pech heeft en dat z'n zoon maar geen terrorist moest worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:24 schreef Baklava95 het volgende:
Zo he, en wat als een vader wel bereid is om helemaal van de USA naar Irak te komen om te zoeken. Wat gaan de soldaten dan tegen hem zeggen.
Waar staat dat?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:24 schreef Baklava95 het volgende:
(wat die idioot/mafkees/malloot van een Peunage ook goedkeurt).
Ja, dat is meer pijnlijk. Dus?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:24 schreef Baklava95 het volgende:
En iemand levend verbranden dan (wat die idioot/mafkees/malloot van een Peunage ook goedkeurt).
Is dat niet meer pijnlijk dan onthoofden.
Het blijft onmenselijk. Moet je gewoon niet goedkeuren.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zoals Peunage al zegt, die famillie komt heel vaak niet uit Irak en dan komen ze echt niet zoeken. Maar ook al komen ze wel uit Irak, dan lijkt me de kans heel klein dat ze gaan zoeken.
Klopt, doe ik ook niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het blijft onmenselijk. Moet je gewoon niet goedkeuren.
twitter:EjmAlrai twitterde op zondag 06-07-2014 om 20:32:21#Iran-ian Shoja'at Alamdari Mourjani, #IRGC was killed in Samarra by a rocket inside Imam Askariyeen shrine 1/ http://t.co/8Vnjwx2rCQ reageer retweet
Lekker voor hem.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EjmAlrai twitterde op zondag 06-07-2014 om 20:32:21#Iran-ian Shoja'at Alamdari Mourjani, #IRGC was killed in Samarra by a rocket inside Imam Askariyeen shrine 1/ http://t.co/8Vnjwx2rCQ reageer retweet
In feite zijn de Koerden daar ook gewoon bezetters he. Wat dat betreft staat Maliki in zijn recht om de peshmerga in Kirkuk met grof geweld aan te vallen. Dat je 2 weken een vesting hebt ingenomen betekent nog niet dat de slag geslagen is.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:45 schreef mrstylo het volgende:
@RudawEnglish: BREAKING: #Iraqi war planes strike inside the town of Tuz Khurmatu, south of Kirkuk killing a child and wounding... http://t.co/ebpDqvpPbx
@RudawEnglish: #Iraqi Jets Bomb #Tuz #Khurmatu, Killing 12-Year-Old Girl #twitterkurds http://t.co/EbvT7TDf3x
Maliki
Nee, want er zou een referendum gehouden worden maar daar hield de Iraakse regering zich niet aan.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:49 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
In feite zijn de Koerden daar ook gewoon bezetters he. Wat dat betreft staat Maliki in zijn recht om de peshmerga in Kirkuk met grof geweld aan te vallen. Dat je 2 weken een vesting hebt ingenomen betekent nog niet dat de slag geslagen is.
Dan moet dat parlementair geforceerd worden. De Koerden zijn nu erg opportunistisch bezig wat tegen het zere been van Maliki is. Sinds de opstand van ISIS hebben de Koerden hun grondgebied met 40% doen uitbreiden wat buiten alle proporties is natuurlijk. Daarnaast is Kirkuk een stad met economische waarde en dat wordt niet zomaar weggegeven. Maliki staat in zijn gelijk als hij de Koerden in Kirkuk gaat decimeren.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, want er zou een referendum gehouden worden maar daar hield de Iraakse regering zich niet aan.
Grappig hoe ISIS de Assyriërs (en Turkmenen) in de handen van de Koerden drijven.twitter:RudawEnglish twitterde op zondag 06-07-2014 om 20:55:31The people of Bartala, 20km east of Mosul demand to to be attached to Kurdistan Region. #iraq #twitterkurds reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |