Je woonplaats, straat, huisnummer.. autist.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:48 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Heb je zeker van IPA35.
Maar dat ben ik niet.![]()
Of het nou serieus of niet is, sarcasme of getroll.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat zal je van me vinden, als ik van mijn woorden daadwerkelijk daden maak.
Homo dat je bent.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je woonplaats, straat, huisnummer.. autist.
Het was maar een grapje. Sorry.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of het nou serieus of niet is, sarcasme of getroll.
Dit soort dingen hoef ik hier niet te lezen.
Woonplaats, straat, huisnummer...quote:Op zondag 6 juli 2014 21:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Homo dat je bent.
Waarom moe tik je onthoofden. Gewoon niet gezellig met elkaar over business praten.
Ben jij serieus 18/19? Grow up man. Zoek een vriendin. Je hebt het nodig.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het was maar een grapje. Sorry.Ik verwijder eht wel.
Gaat u me aan de AIVd aangeven.
Mod, ik neem hier dagelijks even een kijkje in de hoop iets interessants te lezen rondom de kwestie Irak, maar de laatste tijd lees ik enkel autistengemekker tussen een paar kinderen. Gaat hier nog wat aan gedaan worden?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of het nou serieus of niet is, sarcasme of getroll.
Dit soort dingen hoef ik hier niet te lezen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Woonplaats, straat, huisnummer...
Kom dapper doen in mijn face.
Dude. Stil.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Woonplaats, straat, huisnummer...
Kom dapper doen in mijn face.
Moet ik eerder aan jouw vragen. Dat je me steeds weg wilt hebben. En nog steeds geen antwoord op mijn DM's aan jouw.quote:
Ik ben boy helaas.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:52 schreef theunderdog het volgende:
HAHAH, baklava jij hebt echt een kutje man..
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:52 schreef happinessfordogs het volgende:
Baklava neukt ze allemaal. Zie hier de ideale kandidaat voor de anale jihad. Sterven als een martelaar door inwendige bloedingen.
Volgens mij komt dit in het Arabisch beledigender over.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent 39 , zorg voor je kinderen.
Je bent onbeleefd. Doe normaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:53 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Moet ik eerder aan jouw vragen. Dat je me steeds weg wilt hebben. En nog steeds geen antwoord op mijn DM's aan jouw.
twitter:memoirsofiraq twitterde op zondag 06-07-2014 om 19:29:01Londoners protest against ISIS human right violations in Iraq, at Marble Arch. #NO2ISIS http://t.co/YubCGoYjuA reageer retweet
Moet ik even overleggen met de rest want het is inderdaad een grote teringzooi.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mod, ik neem hier dagelijks even een kijkje in de hoop iets interessants te lezen rondom de kwestie Irak, maar de laatste tijd lees ik enkel autistengemekker tussen een paar kinderen. Gaat hier nog wat aan gedaan worden?
Oke dan hier uitpraten.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent onbeleefd. Doe normaal.
Je dms negeer ik graag.
Ben niet eens 39quote:Op zondag 6 juli 2014 21:54 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit in het Arabisch beledigender over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |