Volgens mij is dat stukje geschreven door een trollende nederlander, wel even oplettenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Als een Belg ons gaat verwijten dat we een pedoclub hebben, dan haak ik af.. onze pedo's vermoorden tenminste geen jonge meisjes.
Dat soort opmerkingen horen ook helemaal niet thuis in een voetbalgerelateerd subforum, en getuigd alleen maar van frustratie.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Als een Belg ons gaat verwijten dat we een pedoclub hebben, dan haak ik af.. onze pedo's vermoorden tenminste geen jonge meisjes.
De vraag is welke Belgen zich hebben overschat.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:31 schreef JenHermes het volgende:
Als je jezelf voor het WK al verschillende keren uitroept tot Wereld Kampioen terwijl er nog geen bal gerold heeft, dan vind ik het wel weer mooi dat de Belgjes er in de kwartfinale al uit liggenDe Belgen hebben zichzelf overduidelijk overschat. Ze zouden het wel even gaan flikken na 12 jaar niet eens op een EK eindronde aanwezig te zijn geweest.
Nou, Ik wil niet heel vervelend overkomen hoor maar na de overwinning op de VS steeg het bij Wilmots ook aardig boven het hoofd met uitspraken als '' deze wedstrijd was een galavoorstelling '' en '' dit team hoort bij de laatste 4 te eindigen ''quote:Op maandag 7 juli 2014 15:36 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
De Rode Duivels en de KBVB zelf m.i. niet : die gingen vooraf voor een kwartfinale en dat hebben ze ook gehaald (zij hebben zichzelf nooit uitgeroepen tot Wereldkampioen)
Ok da's waar, na de match tegen de VS en tijdens het toernooi heeft hij zijn doelen bijgesteld.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:43 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nou, Ik wil niet heel vervelend overkomen hoor maar na de overwinning op de VS steeg het bij Wilmots ook aardig boven het hoofd met uitspraken als '' deze wedstrijd was een galavoorstelling '' en '' dit team hoort bij de laatste 4 te eindigen ''
Dus omdat jij een paar jubelende belgen op tv ziet die wat overenthousiast zijn (en die pikt de media er bewust uit hoor),concludeer jij dat heel belgie denkt de ze even WK gingen worden ?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog wel recente beelden voor de geest halen van jubelende Belgen die ervan overtuigd waren dat ze het beste spelersmateriaal ter wereld hadden en dat ze daar wel even kampioen zouden worden, dan is het best vreemd om nu al die gelatenheid te zien hier en op andere fora. Voor ons ligt het een tikje anders, de meesten hier hadden totaal niks van dit team verwacht, een troosteloze uitschakeling in de eerste ronde is wat ik zelf in gedachten had. Dit WK kan voor mij in ieder geval niet meer stuk, ongeacht de uitslag van de volgende wedstrijd, terwijl ik tegelijkertijd wel iets heb van "als we maar niet WEER een finale gaan verliezen".
Lukaku die toch zei in het begin van dat hij tevreden zal zijn als hij wereldkampioen is. Kompany die zei dat de finale toch de ambitie moet zijn. Het lijkt wel alsof ze de wedstrijden van zichzelf nooit bekijken of zo. Ja, we hebben goede spelers, nee we zullen niet meedoen voor zulke hoge plaatsen als het team niet beter samen leert spelen. Als je die ambities koestert, dan zou je volgens mij toch makkelijker moeten winnen van Zuid-Korea, Rusland en Algerije.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:49 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Ok da's waar, na de match tegen de VS en tijdens het toernooi heeft hij zijn doelen bijgesteld.
Maar met die galawedstrijd doelde hij op de wedstrijd tegen de Argentijnen.
Hij vond dat de Belgen sterk genoeg waren om bij de laatste vier te komen (en gelet op de prestaties van Argentinië vind ik dat ook niet zo'n gek idee, je kan moeilijk zeggen dat ze zoveel beter waren dan de Belgen)
Maar de Rode Duivels zelf hebben nooit geroepen dat ze wel eventjes wereldkampioen zouden worden.
Soit : ik hoop dat Oranje gehakt maakt van die Argentijnen, zorg dat je niet vroeg achterkomt te liggen.
Ze hebben nooit geroepen dat ze wereldkampioen zouden worden.quote:Lukaku die toch zei in het begin van dat hij tevreden zal zijn als hij wereldkampioen is. Kompany die zei dat de finale toch de ambitie moet zijn.
Dat zeg ik nu juist, ik blaas helemaal niet hoog van de toren, want vooraf had ik hele lage verwachtingen. Het valt me alleen tot nu toe reuze mee. En tegen een ploeg als Costa Rica, dat niet eens van de eigen helft wil komen, is het gewoon lastig voetballen, daar zou geen enkele ploeg zomaar even overheen lopen. Bovendien hadden we daar ook gewoon ontzettend pech, of was je die drie ballen op paal en lat alweer vergeten?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:54 schreef stratos77 het volgende:
[..]
Dus omdat jij een paar jubelende belgen op tv ziet die wat overenthousiast zijn (en die pikt de media er bewust uit hoor),concludeer jij dat heel belgie denkt de ze even WK gingen worden ?
Geloof me , het realisme dat dit WK nog even te vroeg kwam en dat er nog geen potten gingen gebroken worden , was bij meer dan 90pct van de belgen wel aanwezig hoor.
Trouwens zo fantastisch heb ik Nederland ook nog niet zien spelen hoor ..Die ene wedstrijd tegen spanje buiten beschouwing gelaten dan (En zelfs daar kwam het eigenlijk doordat spanje in de 2de helft om wat voor reden dan ook , plots de ene blunder na de andere begon te maken).Maar verder was het best wel pover spel... er was zelfs een fopduik nodig om van Mexico te winnen.
En ik wil zelfs nog niet beginnen over de match tegen costa Rica.
Dus waarom de meesten hier zo hoog van de toren blazen is me echt een raadsel.
quote:
Pardon? Hebben ze in België universiteiten voor training in cognitieve dissonantie?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:49 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Ok da's waar, na de match tegen de VS en tijdens het toernooi heeft hij zijn doelen bijgesteld.
Maar met die galawedstrijd doelde hij op de komende wedstrijd tegen de Argentijnen (hij heeft dus niet gezegd dat de Duivels al een galavoorstelling gegeven hadden)
Hij vond dat de Belgen sterk genoeg waren om - in een galawedstrijd tegen de Argentijnen, toch een klassiek voetballand met nu o.a. Messi erin - bij de laatste vier te komen (en gelet op de prestaties van Argentinië vind ik dat ook niet zo'n gek idee, je kan moeilijk zeggen dat ze zoveel beter waren dan de Belgen)
Maar de Rode Duivels zelf hebben nooit geroepen dat ze wel eventjes wereldkampioen zouden worden.
Soit : ik hoop dat Oranje gehakt maakt van die Argentijnen, zorg dat je niet vroeg achter komt te liggen.
ze riepen het niet uit nee, maar ik kan me niet van het gevoel ontdoen dat ze zichzelf toch wel overschat hebben (als ploeg toch zeker). Tegen de ploegen uit de poulefase, mocht je het niet zo moeilijk hebben en had er mooier voetbal op de mat moeten gelegd worden. Alhoewel in de kwalificaties was het eigenlijk ook niet veel mooier of beter.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:59 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Ze hebben nooit geroepen dat ze wereldkampioen zouden worden.
Ze kregen af en toe vragen over waar ze over dromen en wat hun ambities zijn, da's iets heel anders, maar dat gaat aan bepaalde mensen altijd voorbij.
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Pardon? Hebben ze in België universiteiten voor training in cognitieve dissonantie?
Wilmots zei voor het duel met de Argentijnen dat hij de Argentijnen niet goed vond, en uit balans.
Vervolgens verloor hij het duel met de matige Argentijnen, uiteraard. Ervoor had hij inderdaad ook nog geroepen dat hij vond dat België bij de beste vier hoort en de finale hoort te spelen, althans dat was zijn zelfverklaarde doel.
Na ingemaakt te zijn door slecht argentijns spel zei hij beledigend dat hij nog steeds vindt dat Argentinie slechter voetbalde en het niet verdiende.![]()
Ik vind het allemaal niet veel uitmaken. Maar het is wonderbaarlijk om te aanschouwen hoe iedere Belg na een kusje te hebben gekregen van de realiteit overgaat in afgunst jegens Nederland. Iets wat al bestond toen jullie nog meededen, maar nu de volle aandacht krijgt.
Kinderachtig, onsympathiek en onsportief. Dit maakt jullie tot opper Calimero's. Ik wil bij deze ook oproepen dat elke Fok! Belg een Calimero in zijn avatar plaatst, dan zijn jullie wat makkelijker te onderscheiden van mensen die wel objectief kunnen zijn, laat staan ons kunnen steunen.
Anders quote je even één van de weinige Belgen die het ons wel guntquote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Pardon? Hebben ze in België universiteiten voor training in cognitieve dissonantie?
Wilmots zei voor het duel met de Argentijnen dat hij de Argentijnen niet goed vond, en uit balans.
Vervolgens verloor hij het duel met de matige Argentijnen, uiteraard. Ervoor had hij inderdaad ook nog geroepen dat hij vond dat België bij de beste vier hoort en de finale hoort te spelen, althans dat was zijn zelfverklaarde doel.
Na ingemaakt te zijn door slecht argentijns spel zei hij beledigend dat hij nog steeds vindt dat Argentinie slechter voetbalde en het niet verdiende.![]()
Ik vind het allemaal niet veel uitmaken. Maar het is wonderbaarlijk om te aanschouwen hoe iedere Belg na een kusje te hebben gekregen van de realiteit overgaat in afgunst jegens Nederland. Iets wat al bestond toen jullie nog meededen, maar nu de volle aandacht krijgt.
Kinderachtig, onsympathiek en onsportief. Dit maakt jullie tot opper Calimero's. Ik wil bij deze ook oproepen dat elke Fok! Belg een Calimero in zijn avatar plaatst, dan zijn jullie wat makkelijker te onderscheiden van mensen die wel objectief kunnen zijn, laat staan ons kunnen steunen.
Ik geef de Nederlanders meer kans dan de Belgen eerlijk gezegd. Jullie hebben de meeste wedstrijden tot nu toe toch beter onder controle gehad, ondanks dat jullie al enkele keren op achterstand kwamen. En jullie hebben Robben, ideaal tegengif tegen Messi dus het wordt voor beide kanten alle hens aan dek in de verdediging.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef stratos77 het volgende:
Maar die zogezegde arrogantie van de belgen ... zijn jullie net zo schuldig aan hoor.
Zoals ik hier bij sommige topics als lees zal nederland die argentijnen eventjes ‘assrapen’.
Nou , dat moet ik nog wel eventjes zien gebeuren hoor.
Dat Costa rica verhaal liep ook maar net goed. (terwijl velen hier die match als een formaliteit zagen)
Ik schat Ned evenhoog in als Arg.. 50/50 dus... zelfde kansen trouwens zoals ik de belgen gaf tegen argentinie.
Wilmots heeft voor het duel altijd eerst gezegd dat de Argentijnen favoriet waren, en vervolgens als punt van kritiek dat het team geen evenwicht heeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wat een dwaze generalisering, laat je niet zo kennen...quote:Ik vind het allemaal niet veel uitmaken. Maar het is wonderbaarlijk om te aanschouwen hoe iedere Belg na een kusje te hebben gekregen van de realiteit overgaat in afgunst jegens Nederland. Iets wat al bestond toen jullie nog meededen, maar nu de volle aandacht krijgt.
van de afgelopen 8 keer dat we ze zijn tegengekomen hebben we 7 keer gewonnen. De laatste keer dat we verloren was in 78, tegen een argentijns elftal wat getraind had in het maken van niet opvallende overtredingen. Ik denk dat we onze tegenstander wel kennen en niet onderschatten. Ik heb het volste vertrouwen in de wedstrijd tegen Argentinië. Finaleplek voor Nederlandquote:Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef stratos77 het volgende:
Maar die zogezegde arrogantie van de belgen ... zijn jullie net zo schuldig aan hoor.
Zoals ik hier bij sommige topics als lees zal nederland die argentijnen eventjes ‘assrapen’.
Nou , dat moet ik nog wel eventjes zien gebeuren hoor.
Dat Costa rica verhaal liep ook maar net goed. (terwijl velen hier die match als een formaliteit zagen)
Ik schat Ned evenhoog in als Arg.. 50/50 dus... zelfde kansen trouwens zoals ik de belgen gaf tegen argentinie.
Rustig aan he, anders gaat het zadel er weer op.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef lisselotte88 het volgende:
Die Wilmots is irritant! HIJ MOET MESSI MET RUST LATEN![]()
http://nos.nl/wk2014/video/671801-messi-en-wilmots-kibbelen.html
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Rustig aan he, anders gaat het zadel er weer op.
Hahahah zie die Messi kijken dan van wie is deze vent?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef lisselotte88 het volgende:
Die Wilmots is irritant! HIJ MOET MESSI MET RUST LATEN![]()
http://nos.nl/wk2014/video/671801-messi-en-wilmots-kibbelen.html
![]()
Dat is het grote probleem dan met belgen. Ze zullen zichzelf nooit gewoon een keer sterk neer zetten. De media heeft dat wel gedaan. Die gingen lopen roepen dat ze zulke goede spelers hadden. Buitenlandse media riepen ook dat en dat neemt iedereen dan over. Probleem is dat daardoor een verwachtingspatroon is geschept wat niet reeel is. Natuurlijk is Belgie best een goede ploeg, maar ze hebben het niet 1 keer laten zien.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:54 schreef stratos77 het volgende:
[..]
Dus omdat jij een paar jubelende belgen op tv ziet die wat overenthousiast zijn (en die pikt de media er bewust uit hoor),concludeer jij dat heel belgie denkt de ze even WK gingen worden ?
Geloof me , het realisme dat dit WK nog even te vroeg kwam en dat er nog geen potten gingen gebroken worden , was bij meer dan 90pct van de belgen wel aanwezig hoor.
Nederland heeft zo ongeveer elke wedstrijd een matige eerste helft gespeeld en daarna een goede tweede. Dat heeft ook zo zijn redenen. Iedereen bijt zich de eerste helft stuk en de 2de helft gaat Nederland druk zetten. Zo werkt het al een paar keer. Alleen tegen Costa Rica moest het anders aangezien die niet wilden voetballen. Uiteindelijk door het oog van de naald, maar er gingen een paar ballen er wonderbaarlijk genoeg niet in. Vergelijkbaar als Belgie tegen de VS, maar toen had Belgie blijkbaar heel goed gevoetbald.quote:Trouwens zo fantastisch heb ik Nederland ook nog niet zien spelen hoor ..Die ene wedstrijd tegen spanje buiten beschouwing gelaten dan (En zelfs daar kwam het eigenlijk doordat spanje in de 2de helft om wat voor reden dan ook , plots de ene blunder na de andere begon te maken).Maar verder was het best wel pover spel... er was zelfs een fopduik nodig om van Mexico te winnen.
En ik wil zelfs nog niet beginnen over de match tegen costa Rica.
Dus waarom de meesten hier zo hoog van de toren blazen is me echt een raadsel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |