Natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn kind komt gewoon naar buiten gegleden op 1 zucht... En weeen en drama doe ik niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Die komt uit je navel toch
Jouw dochterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eens wb het spastische gedoe, ben er nog niet uit hoe ik het precies ga verpakken maar dat ligt ook aan de leeftijd en wijsheid van mn dochter natuurlijk.S. 2014
J. 2016
Ja nou echt hoor pffrtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jouw dochter
En eens wb het spastische gedoe, ben er nog niet uit hoe ik het precies ga verpakken maar dat ligt ook aan de leeftijd en wijsheid van mn dochter natuurlijk.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Die komt uit je navel toch
Ik had hier precies hetzelfde; Mama, waarom zeggen de kindjes in de kring dat ze uit de buik van hun moeder komen? We komen toch uit jullie kiki (=stom woord, I know, maar ingesletenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) ?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man ging snacks klaarzetten voor de wedstrijd..
[ link | afbeelding ]
Zwangerproof right
Een zoon!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef BlueEyes het volgende:
Sinds 17.09 zijn wij de trotse ouders van een jongetje![]()
Uiteindelijk via een ks ivm hoog liggend kindje, gedraaid koppie waardoor het niet door wilde dalen en de ontsluiting bleef steken.
En bij mij ging het helemaal op qua pijn ondanks Remifemtanyl die al heel vroeg aanhing.
Was goed zo, hadden er vrede mee en om 16.30 was het besluit genomen en meteen actie.
Om 17.45 was ik terug op de kamer, heb al die tijd met ons mannetje op m'n borst gelegen.
Borstvoedingstalentje volgens de verpleging!
Nu ligt hij lekker bij papa aangekleed helder om zich heen te kijken.
Verdere details horen jullie later, ga nu voetbal kijken met m'n mannen!
Haha lekker!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man ging snacks klaarzetten voor de wedstrijd..
[ link | afbeelding ]
Zwangerproof right
Van harte gefeliciteerd Blue! Een jongetje!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef BlueEyes het volgende:
Sinds 17.09 zijn wij de trotse ouders van een jongetje![]()
Uiteindelijk via een ks ivm hoog liggend kindje, gedraaid koppie waardoor het niet door wilde dalen en de ontsluiting bleef steken.
En bij mij ging het helemaal op qua pijn ondanks Remifemtanyl die al heel vroeg aanhing.
Was goed zo, hadden er vrede mee en om 16.30 was het besluit genomen en meteen actie.
Om 17.45 was ik terug op de kamer, heb al die tijd met ons mannetje op m'n borst gelegen.
Borstvoedingstalentje volgens de verpleging!
Nu ligt hij lekker bij papa aangekleed helder om zich heen te kijken.
Verdere details horen jullie later, ga nu voetbal kijken met m'n mannen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |