Dit kan ik me wel voorstellen ja. Je bent in dit topic ook maar een klein jaar, en zelfs in die tijd zie je denk ik constant dezelfde vragen voorbij komen van zwangeren die minder ver zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:17 schreef mignonne het volgende:
het verschilt ook een beetje per zoveel tijd, een kind opvoeden is zo ontzettend persoonlijk. Het ene jaar zit er in het babytopic een hele club moeders die flesvoeding geven, of bijvoorbeeld juist moeders die van het lang doorvoeden met borstvoeding zijn. Of er zit een hele club van de rijstwafelgestapo of juist joh frietjes zijn gewoon aardappels. En dat zijn nog randzaken, het wordt pas echt wat als je als streng/oude stempel type tussen de UP'ers zit of juist andersom. Er vallen altijd mensen weg omdat je gewoon geen aansluiting hebt.
En als het je tweede is merk je gewoon (althans ik wel) dat de aansluiting op een ander vlak er niet meer is. Je maakt je wat minder snel druk over dingen wellicht. De hele wel of geen pyjamapapje discussie heb je al een keer gevoerd en die tandjes en stapjes en sprongetjes heb je ook al wel n keer gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
+1quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik zie mezelf wel minder aansluiting vinden bij "Hoezo moet de baby naar zijn eigen kamer, hij is pas 18 maanden" orde bijvoorbeeld. Dus het is even afwachten hoe deze groep zich ontwikkelt of ik wel of niet blijf hangen
Heb je t fijn gehad? Spannend wel, en alweer 7 weken ook!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:57 schreef Phaidra het volgende:
Hoi, ik kom weer aanwaaien na 2 weken vakantie. Ik zag een aantal nieuwe streepjes
Gefeliciteerd dames!!
Chanty, inmiddels ben je alweer 2 weken mama, maar ook dan is het nog leuk om gefeliciteerd te worden, toch? Van harte
Dyre, wat een mooi meisje heb je daar. Wat een enorme achtbaan zeg!! Gelukkig is er ingegrepen en maken jullie het goed
.
Ik ben vandaag ook 7 weken, als mijn berekening klopt. Vorige week heb ik bloedverlies gehad, maar na 1x hield het weer op. Ik vind het nu wel een stuk spannender, maar kwaaltjes genoeg dus ik denk wel dat het nog goed zit. Maandag de verloskundige bellen
Helaas herken ik maar al te goed rug- en beenweeën. Dat zijn tot nu toe de enige weeën die ik bij de bevallingen heb gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef geppie het volgende:
Ben ook benieuwd naar Blue, ik denk dat ze nog aan het bikkelen is...
Ik heb al paar dagen dat ik af en toe een krampachtige, zeurderig gevoel in mijn onderrug heb. Het lijken wel oefenweeen maar dan in mijn rug
Ik wist trouwens niet eens (totdat mijn schoonzus beviel) dat er ook rug -en beenweeën bestonden!
Oh dat heb ik ook, een soort moeheids zeur in je rug...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:00 schreef geppie het volgende:
Ben ook benieuwd naar Blue, ik denk dat ze nog aan het bikkelen is...
Ik heb al paar dagen dat ik af en toe een krampachtige, zeurderig gevoel in mijn onderrug heb. Het lijken wel oefenweeen maar dan in mijn rug
Ik wist trouwens niet eens (totdat mijn schoonzus beviel) dat er ook rug -en beenweeën bestonden!
oh absoluut hoor, alleen is het ineens heel persoonlijk als iemand dan jouw keus afschildert als halve kindermishandeling. En dat kan de drang om te posten wel doen afnemen. Op de een of andere manier is het hele 'kom niet aan mijn kint' gevoel gewoon echt heel sterk en commentaar, al dan niet verborgen op keuzes die je maakt voor je kint hangt daar sterk mee samen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd GM!
Ik weet gewoon nog niet hoe ik het allemaal wil doen. Maar ik weet wel zeker dat iedereen het anders doet en dat lijkt me niet meer dan normaal... Of is dat heel naïef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |