Wel voor abonneesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 06:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het gewoon al online stond voor abbonees.
nadat het op Geenstijl was geplaatstquote:Op dinsdag 8 juli 2014 06:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het gewoon al online stond voor abbonees.
Ik bedoel meer dat het dan geen groot mysterie is hoe GS eraan komt. Maar het schijnt toch niet zo te zijnquote:
Ik bedoel meer dat je spelling-correctie niet aan staat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het dan geen groot mysterie is hoe GS eraan komt. Maar het schijnt toch niet zo te zijn
Ik ben blij dat ik je hiermee toch een stoer gevoel heb kunnen gevenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je spelling-correctie niet aan staat.
Spellingcorrectie*quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je spelling-correctie niet aan staat.
Het is allemaal een beetje uitgewerkt. Gijp ook. Geforceerd grappig doen, overal constant doorheen tetteren, zijn zichtbare irritatie en zichtbaar ongeduld als iemand anders een keer aan het woord is...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:05 schreef Hamilcar het volgende:
Derksen mag ook gewoon lekker opdonderen. Hij kan inhoudelijk nooit wat toevoegen, loopt alleen maar gemeen te zeiken en reageert nooit leuk op de verhalen en of opmerkingen van anderen aan tafel. Hij zit er nu alleen maar omdat hij Johan Derksen is, de oud hoofdredacteur van VI.
En Genee, tja, hij moet het programma leiden en krijgt in z'n oortje te horen dat ze verder moeten. Z'n continue afkappen van gasten is wel verschrikkelijk, vooral omdat hij (net als Derksen) inhoudelijk totaal niets toevoegt. Z'n humor is ook van een bedenkelijk niveau
Dat is dan ook niet heel moeilijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:25 schreef PIETR het volgende:
Programma heeft nog steeds zn mooie momenten, maar ik merk de laatste tijd dat ik, tijdens de reclame van VI Oranje, steeds vaker blijf hangen bij Studio Brasil. Inhoudelijk een veel beter programma.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef Gert het volgende:
Gijp: Derksen wil met 'ruzie' kijkcijfers VI opschroeven (AD)
Van der Gijp: "Iemand die dat zegt is toch geestelijk afgeschreven?"
Ahquote:En ik kom niet voor Johan naar VI, maar voor het voetbal.
Idd. zonder beelden is een analyse zo goed als waardeloos, daarom lullen ze er telkens maar omheen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef Stiggie het volgende:
laatste seizoen was VI al wat minder. Teveel toneelstukje aan het worden en dat hebben ze beide nu met VI Oranje helemaal door .... nu moeten ze het iedere dag doen.
Gasten als Theo Janssen en Ronald de Boer zouden goed zijn voor het programma. Iets meer voetbal en het lollige houden. Maarja dan moet je ook beelden erbij hebben/
Omg, wederzijds gekleuterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:00 schreef yvonne het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51784053?sk=timeline
Belgen, wat een zielig verbitterd volkje is het eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:00 schreef yvonne het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51784053?sk=timeline
quote:]Lelijke kutgijp, de Nederlanders kunnen nog iets van ons leren. Het Nederlandse voetbal berust op pure chance en trekt op geen hol. Als ge dan nog zo kunt praten, moogt ge trots zijn op uzelf. Gijp, jong, ge kent er niks van. Ik kak op uw hoofd.
het zijn eigenlijk gewoon limburgers he?quote:
Bij VI-oranje zie je nog doelpunten van het WK, valt volgens mij onder vrije nieuwsgaring.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Idd. zonder beelden is een analyse zo goed als waardeloos, daarom lullen ze er telkens maar omheen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |