SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Mensen die bij het minste of geringste meteen op Nederland zeurenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:44 schreef Toto69 het volgende:
vies vuil grafweer
nederland
nederlandse 'zomers'
Het regent hier altijdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die bij het minste of geringste meteen op Nederland zeurenGa lekker in de tropen wonen, dan heb je ten minste 250 dagen per jaar regen
En dat ik niet zo heel veel met dit land heb is algemeen bekendquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]Jankerd. Net een week prachtig weer geweest.
doe niet zo dom gekquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]Jankerd. Net een week prachtig weer geweest.
omdat hij leuk is en niet duur wasquote:
Dat kan prima zo zijn, maar dan hoef je nog niet ongesteld te worden van een zomers buitje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dat ik niet zo heel veel met dit land heb is algemeen bekend
Door dat schijtjoch die fyrax ofzoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:47 schreef Etsu het volgende:
Sinds wanneer zit er een streepje in de TT?
Wat spuuglelijk.
Ik nam het nog voor je opquote:
Dat heeft een modje gedaan. Kijk maar in dat topic.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, inso.
Dan mag het.
Voor heel even.
Volgende TT moet die weg, anders word ik gek.
quote:
heb gewoon kleren aan hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |