Nee, die kuiten van je foto.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:22 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Dunne benen? Ja, I know, bad genetics helaas. Daarom wil ze graag trainen.
Nee, die kuiten op je foto.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:22 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Dunne benen? Ja, I know, bad genetics helaas. Daarom wil ze graag trainen.
Nog steeds lelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:23 schreef Dvorakk het volgende:
[ afbeelding ]
Met bovenstaand resultaat zou ik overigens al erg tevreden zijn.
Denk je? Ik las juist dat fietsen (cardio) spiergroei in de weg staat. Met squatten vergroot je je bovenbenen. Met fietsen spreek je dezelfde spieren aan, dat merk je wel als je gaat fietsen daags na gesquat te hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:23 schreef Bijna het volgende:
Door te fietsen groeien je kuitspieren juist wel overigens.
Ze bieden sowieso implantaten aan om je kuiten gespierder te laten lijken, maar daar ben ik niet zo van. Ik heb het sowieso niet zo op plastische chirurgie.quote:
Twee woorden: le lijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:23 schreef Dvorakk het volgende:
[ afbeelding ]
Met bovenstaand resultaat zou ik overigens al erg tevreden zijn.
Dus het is of onnatuurlijk opgepompt of spillebeentjes?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:27 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Seriously? Vind jij van die dunne spillebeentjes echt mooier?
Dat werkt wel degelijk, maar je moet dan wel echt op een racefiets, met toeclips of moderne klikpedalen gaan rijden, goed afgesteld, zodat je een deel van je kracht daadwerkelijk uit je kuiten haalt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:25 schreef hottentot het volgende:
Van veel tussensprints en zwaar mountainbiken krijg je wel spieren, gewoon 30km op een racefiets wegtikken op het fietspad levert je qua spieren echt helemaal niets op.
Voel je je aangesproken?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jouw benen zijn ook lelijk. Wat is je punt?
* mvdejong kijkt nu naar beneden, en vraagt zich af waar die olifants-poten dan vandaan komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:26 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
..., toch wordt er gesteld dat fietsen niet zorgt voor gespierdere benen.
Er bestaat ook zoiets als een gulden middenweg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:27 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Seriously? Vind jij van die dunne spillebeentjes echt mooier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |