Ik vind het echt een topspeler hoor maar het komt er nog niet echt uit op wat momenten na, en dat motd, leuk maar zegt weinig zeker voor een speler van zijn kaliber.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elke wedstrijd nog man of the match. Kunnen andere spelers dat zeggen?
Laat Messi de Belgen maar uitschakelen, ik vind hun een steeds grotere outsider voor de titel worden. En ik wil écht niet uitgeschakeld worden door de Belgen......quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt een topspeler hoor maar het komt er nog niet echt uit op wat momenten na, en dat motd, leuk maar zegt weinig zeker voor een speler van zijn kaliber.
Nederland - België zou toch prachtig zijn man, en als we die winnen tegen Duitsland in de finalequote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat Messi de Belgen maar uitschakelen, ik vind hun een steeds grotere outsider voor de titel worden. En ik wil écht niet uitgeschakeld worden door de Belgen......
Mag van mij hoor maar als ik het sec bekijk is België door NL makkelijker te bestrijden dan Messiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat Messi de Belgen maar uitschakelen, ik vind hun een steeds grotere outsider voor de titel worden. En ik wil écht niet uitgeschakeld worden door de Belgen......
Echt een momentenspeler geworden. Wachtende op de laatste minuten waar hij wat ruimte krijgt door vermoeidheid.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt een topspeler hoor maar het komt er nog niet echt uit op wat momenten na, en dat motd, leuk maar zegt weinig zeker voor een speler van zijn kaliber.
Kunnen ze bij de NOS ook ophouden met fappen op Messi terwijl hij geen knikker raakt.quote:
Zou flink wat duiten voor haar over hebben in dat gevalquote:
Zouden ze misschien minder scoren dan Costa Rica?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Djnormandy het volgende:
Nederland gaat vanavond verliezen ik weet niet waarom.
Tja hij laat niks zien op de laatste 5 minuten na maar hij heeft Argentinië wel bijna eigenhandig naar de kwartfinale gebrachtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kunnen ze bij de NOS ook ophouden met fappen op Messi terwijl hij geen knikker raakt.
Lijkt wel Grueterquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:31 schreef Pascalus het volgende:
Di Maria heeft de bal.
Jan Roelfs: Messi staat stil.
Jan Roels: Messi staat vrij.
Jan Roelfs: Messi op de zestienmeterlijn
Jan Roelfs: Di Maria moet de bal afspelen naar Messi, want we weten hoe goed hij is.
Di Maria speelt de bal naar Messi.
Messi neemt de bal aan.
Jan Roelfs: ohhhh Messi wat prachtig ohhhhhhh
Grueter is misschien zelfs nog erger, maar die Jan Roelfs kan er ook wat van.quote:
Die lesbo nog gebeft?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:26 schreef Dven het volgende:
Godverdomme. Dacht even in het restaurant te ontbijten. Kijk voor het eerst op mn telefoon en zie dat het al bijna half 5 is![]()
![]()
dacht oprecht dat het nog maar zo'n 11 uur was. Hele dag naar de kanker.
Lag wel pas om 6 uur in bed. Daar kan het mee te maken hebben gehad. Ook iets te veel coke gesnoven en te veel estrellas van 75 cl gedronken
Nee. Wel klappen gekregen van mn vriendin toen ik iets te innig werd tijdens de karaoke met mijn duetmeisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |