Sorry, maar dat goede voetbal van Colombia heb ik vanavond nauwelijks gezien. Ze hadden teveel ontzag voor Brazilië. Daar was ik al bang voor eerlijk gezegd.. vond het wedstrijdverloop niet verrassendquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste helft was Colombia zwak, slordig, nonchalant.
Maar deze corruptie was echt chanant.
De Brazilianen gaan door met veel trammelant.
En het beste voetbal staat weer eens aan de kant.
Bespaar je de moeite, wellicht zijn een aantal Fok!kers hier niet meer in staat om de wedstrijd objectief en realistisch te bespreken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat goede voetbal van Colombia heb ik vanavond nauwelijks gezien. Ze hadden teveel ontzag voor Brazilië. Daar was ik al bang voor eerlijk gezegd.. vond het wedstrijdverloop niet verrassend
Nederland is de enige gewoon die nog geen kut pot heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat goede voetbal van Colombia heb ik vanavond nauwelijks gezien. Ze hadden teveel ontzag voor Brazilië. Daar was ik al bang voor eerlijk gezegd.. vond het wedstrijdverloop niet verrassend
Geen ontzag, wel nervositeit. En nonchalant "Nederlands" voetbal in de eerste helft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze hadden teveel ontzag voor Brazilië. Daar was ik al bang voor eerlijk gezegd.. vond het wedstrijdverloop niet verrassend
Het is wel lekker als Duitsland tegen Nederland speelt in de finale, want dan heeft Duitsland Brazilië eruit gegooid en is het hele stadion anti-Duitsland, dus voor Nederlandquote:
True, belde Duitse maat net na de wedstrijd: "reken af met die kutBrazilianen"quote:
Dat slaat zo om, vandaar kleine regeltje onderaan!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel lekker als Duitsland tegen Nederland speelt in de finale, want dan heeft Duitsland Brazilië eruit gegooid en is het hele stadion anti-Duitsland, dus voor Nederland
Het Braziliaanse publiek gunt het Nederland meer dan Duitsland denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat slaat zo om, vandaar kleine regeltje onderaan!!!
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Confetti het volgende:
Gelukkig is die Neymar in ieder geval eens goed te grazen genomen.
Van Nederland wordt ook niet beweerd dat ze goed voetbal laten zien, van Colombia wel. Brazilie was ook niet goed vanavond maar je ziet wel dat al die spelers individueel best goed zijn. Alleen daarom is het al lastig van hen te winnen. Duitsland zie ik daar wel toe in staat.. hebben meer ervaring en ook een elftal vol ervaren topspelers.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederland is de enige gewoon die nog geen kut pot heeft gespeeld.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste helft was Colombia zwak, slordig, nonchalant.
Maar deze corruptie was echt chanant.
De Brazilianen gaan door met veel trammelant.
En het beste voetbal staat weer eens aan de kant.
Nadeel is dat Duitsland het vaak slecht doet tegen Braziliëquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Nederland wordt ook niet beweerd dat ze goed voetbal laten zien, van Colombia wel. Brazilie was ook niet goed vanavond maar je ziet wel dat al die spelers individueel best goed zijn. Alleen daarom is het al lastig van hen te winnen. Duitsland zie ik daar wel toe in staat.. hebben meer ervaring en ook een elftal vol ervaren topspelers.
Als ik Nederland met de rest vergelijk vind ik ze al geweldig, maar dat zegt meer over de rest denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Nederland wordt ook niet beweerd dat ze goed voetbal laten zien, van Colombia wel. Brazilie was ook niet goed vanavond maar je ziet wel dat al die spelers individueel best goed zijn. Alleen daarom is het al lastig van hen te winnen. Duitsland zie ik daar wel toe in staat.. hebben meer ervaring en ook een elftal vol ervaren topspelers.
Brazilië speelde zoals ik voetbal speel -al ben ik slechter dan de ballenjongens bij de wedstrijdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe dan ook is het team dat tegen Nederland staat verzwakt. Neymar uitgeschakeld en/of toegetakeld en anders de Duitsers die door de bezeten Brazilianen zijn afgemat. Ik kan me niet voorstellen dat Costa Rica - Nederland of Belgie - Nederland een matpartij gaat worden, alleen Argentinie is een wildcard op dat gebied.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel lekker als Duitsland tegen Nederland speelt in de finale, want dan heeft Duitsland Brazilië eruit gegooid en is het hele stadion anti-Duitsland, dus voor Nederland
Na 2010 nou.... denk dat ze niks te wensen meer hebben dan die lui gaan rellen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het Braziliaanse publiek gunt het Nederland meer dan Duitsland denk ik
Nope, wat ik vreesde kwam uit; FIFA/corruptie 'winnen' het.quote:
Dat is zoiets als een Amsterdamse jood in 1943 smeken om de gaskamer.quote:
Ja Colombia was beter en verdiende een voorsprong van 2-0 bij de rustquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope, wat ik vreesde kwam uit; FIFA/corruptie 'winnen' het.
Ja, Brazilië is wel favoriet.. hebben thuis ook al 30 jaar niet verloren van een Europees land. Maar ooit moet het er weer van komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nadeel is dat Duitsland het vaak slecht doet tegen Brazilië
Nederland speelt een soort judo-voetbal.. zwoegen, trekken en sjorren.. tot het balletje een keer goed valt voor Robben. Vind het niks, maar kennelijk ook lastig om te bestrijden. Net als de andere toplanden voel je dat Oranje altijd de dreiging heeft dat ze een doelpunt kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik Nederland met de rest vergelijk vind ik ze al geweldig, maar dat zegt meer over de rest denk ik.
Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja Colombia was beter en verdiende een voorsprong van 2-0 bij de rust
Brazilië was gewoon de meester over Columbia, niet anders.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
De 1-0 was verdiend. De 1-1 (Yepes) was een geldige goal en vlak erna een volslagen onterechte vrije trap die David Luiz (niet voor niets de enige Braziliaan in mijn dream team hier) onberispelijk inschoot.
De 2-1 was terecht, de 2-0 was dat niet.
Da's grappig, die deden niet mee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Brazilië was gewoon de meester over Columbia, niet anders.
Nou ok het had 2-1 voor colombia moeten zijn met rust.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
De 1-0 was verdiend. De 1-1 (Yepes) was een geldige goal en vlak erna een volslagen onterechte vrije trap die David Luiz (niet voor niets de enige Braziliaan in mijn dream team hier) onberispelijk inschoot.
De 2-1 was terecht, de 2-0 was dat niet.
Zoals al gezegd is hier werd er al seconden voor die goal afgefloten.. Ben het er alleen mee eens dat er ten onrechte werd gefloten. Het kwam op mij over of die grens dacht: 'oeh het wordt spannend daar, laat ik maar vlaggen voor die Colombianen scoren'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
De 1-0 was verdiend. De 1-1 (Yepes) was een geldige goal
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Confetti het volgende:
Gelukkig is die Neymar in ieder geval eens goed te grazen genomen.
Dat is dus geen rood. Hoe zeer ik Colombia succes gun, deze keer kwamen ze er niet echt aan te pas.quote:
Wel mekkeren zeker als mensen uit andere landen Robben een gebroken been toewensen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:00 schreef Durmada het volgende:
[..].
Als er één voetballer is die dit verdient...
Maar zo is het, en zo was het en zo zal het altijd zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Het kwam op mij over of die grens dacht: 'oeh het wordt spannend daar, laat ik maar vlaggen voor die Colombianen scoren'
Niveautje Gordon, en KLB, maar wees er trots op. Ik weet echter dat je veel beter kan.quote:
Je bent zo bitsig, hoe komt dat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niveautje Gordon, en KLB, maar wees er trots op. Ik weet echter dat je veel beter kan.
NAAST me, als enigen in oranje en die Mexicaan was de hele tijd aan het uitdagen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel mekkeren zeker als mensen uit andere landen Robben een gebroken been toewensen?
Iemand zo op de knieën schoppen is altijd rood.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is dus geen rood. Hoe zeer ik Colombia succes gun, deze keer kwamen ze er niet echt aan te pas.
Dat ik toch gelijk had dat FIFA/corruptie het wint.quote:
Ik mekker niet hoor, ik vind robben ook irritant, maar die Neymar is echt verschrikkelijk..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel mekkeren zeker als mensen uit andere landen Robben een gebroken been toewensen?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ik toch gelijk had dat FIFA/corruptie het wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |