quote:Hij wil gewoon een excuus vinden om te roken.
Op zondag 20 oktober 2002 21:52 schreef Maud_Dib het volgende:
Wat is de zin van tabak als er geen nicotine in zit?
quote:Het zijn kruiden-mengsels, je kunt het bij smart-shops kopen. Ik gebruikte het wel eens om een joint mee te draaien.
Op zondag 20 oktober 2002 21:50 schreef Kennyman het volgende:
Ik had ooit ergens iets gelezen over tabak wat geen nicotine en teer zou bevatten. Je zou dit in verschillende soorten hebben, zoals appeltabak. Weet iemand me hier iets meer over te vertellen, of het idd zo onschadelijk is als ik het hier voordoe, waar ik het kan halen, wat voor soorten er zijn ed?
Appelsmaak ken ik trouwens niet hoor. Zou kunnen.
quote:klinkt als waterpijptabak
Op zondag 20 oktober 2002 21:50 schreef Kennyman het volgende:
Ik had ooit ergens iets gelezen over tabak wat geen nicotine en teer zou bevatten. Je zou dit in verschillende soorten hebben, zoals appeltabak. Weet iemand me hier iets meer over te vertellen, of het idd zo onschadelijk is als ik het hier voordoe, waar ik het kan halen, wat voor soorten er zijn ed?
quote:Zou dat het zijn
Op zondag 20 oktober 2002 21:54 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Hij wil gewoon een excuus vinden om te roken.
Nee hoor mama, ik rook niet echt, er zit geen nicotine in
Zodat je niet de schadelijke gevolgen van tabak krijgt, maar dus ook niet 'puur' rookt.
snoep gezond .. rook een appel!
quote:Ja daar dacht ik ook gelijk aan. Ik heb wel eens kersentabak geproefd, in waterpijp. Bij Turkse winkels idd zou ik het proberen.
Op zondag 20 oktober 2002 21:57 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
klinkt als waterpijptabak
quote:Is er een andere reden te bedenken dan? (behalve niet puur roken van wiet)
Op zondag 20 oktober 2002 21:54 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Hij wil gewoon een excuus vinden om te roken.
Maar goed, ik zal eens kijken bij de smart-shops hier of een 'turkse winkel'. Met 1/6 buitenlanders hier moet zo'n winkel er toch wel zijn.
wat krijg je dan wel binnen ?
P.
quote:Acteurs kunnen voor hun rol gebruik willen maken van nep sigaretten. Ik weet dat er in de film industrie nepsigaretten gebruikt worden, wellicht voor reclame fotografie ook.
Op maandag 21 oktober 2002 13:03 schreef Kennyman het volgende:[..]
Is er een andere reden te bedenken dan? (behalve niet puur roken van wiet)
quote:Maar minder?
Op maandag 21 oktober 2002 13:14 schreef TMoose het volgende:
PAK's...(Polyaromatische koolwaterstoffen. Deze zijn ook carcinogeen.
Is het verschil trouwens idd substantieel of maakt het nauwelijks iets uit?
quote:Ruim 1000 andere stoffen die nog slechter voor je zijn.
Op maandag 21 oktober 2002 13:04 schreef Mirage het volgende:
als je gen nicotine en teer binnenkrijgt...wat krijg je dan wel binnen ?
quote:Is er iets van een bron ofzo hiervoor, zullen ze vast ooit wel een keer onderzocht hebben.
Op maandag 21 oktober 2002 13:38 schreef Turismo het volgende:[..]
Ruim 1000 andere stoffen die nog slechter voor je zijn.
quote:Nou, ga maar effe lekker op Google zoeken.
Op maandag 21 oktober 2002 14:50 schreef Kennyman het volgende:[..]
Is er iets van een bron ofzo hiervoor, zullen ze vast ooit wel een keer onderzocht hebben.
Zitten veel stoffen in die in spuitbussen zitten geloof ik, maar ook voor afwasmiddel enzo.
Ooit eens gelezen.
quote:En geef eens een idee naar de kernwoorden op google. Zoals verwacht krijg je bij nep-tabak geen zinnige reactie en ook appeltabak levert niks daadwerkelijk concreets op. Polyaromatische koolwaterstoffen eveneens.
Op maandag 21 oktober 2002 17:44 schreef Turismo het volgende:[..]
Nou, ga maar effe lekker op Google zoeken.
![]()
Zitten veel stoffen in die in spuitbussen zitten geloof ik, maar ook voor afwasmiddel enzo.
Ooit eens gelezen.
Weet iemand een naam hiervoor? Ik wil namelijk graag weten of het idd zo onschadelijk is.
quote:http://medicolegal.tripod.com/toxicchemicals.htm
Op maandag 21 oktober 2002 23:35 schreef Kennyman het volgende:[..]
En geef eens een idee naar de kernwoorden op google. Zoals verwacht krijg je bij nep-tabak geen zinnige reactie en ook appeltabak levert niks daadwerkelijk concreets op. Polyaromatische koolwaterstoffen eveneens.
Weet iemand een naam hiervoor? Ik wil namelijk graag weten of het idd zo onschadelijk is.
(tobacco chemicals)
quote:We hebben al 10+ maanden euros
Op zondag 20 oktober 2002 22:16 schreef SadKingBilly het volgende:
Is inderdaad waterpijptabak; Turkse waterpijptabak om precies te zijn. Is in Turkije in ieder winkel te koop als shag in builtjes. Prijs ongeveer 3 gulden. Vraag er eens naar in een turkse deli / specialiteiten winkel!
Maarre, ik doe toch liever aan tabak met nicotine. Alles wat je kan roken is immers slecht voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |