abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6380769
Ik had ooit ergens iets gelezen over tabak wat geen nicotine en teer zou bevatten. Je zou dit in verschillende soorten hebben, zoals appeltabak. Weet iemand me hier iets meer over te vertellen, of het idd zo onschadelijk is als ik het hier voordoe, waar ik het kan halen, wat voor soorten er zijn ed?
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_6380818
Wat is de zin van tabak als er geen nicotine in zit?
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_6380878
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:52 schreef Maud_Dib het volgende:
Wat is de zin van tabak als er geen nicotine in zit?
Hij wil gewoon een excuus vinden om te roken.
Is it washable?
pi_6380934
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:50 schreef Kennyman het volgende:
Ik had ooit ergens iets gelezen over tabak wat geen nicotine en teer zou bevatten. Je zou dit in verschillende soorten hebben, zoals appeltabak. Weet iemand me hier iets meer over te vertellen, of het idd zo onschadelijk is als ik het hier voordoe, waar ik het kan halen, wat voor soorten er zijn ed?
Het zijn kruiden-mengsels, je kunt het bij smart-shops kopen. Ik gebruikte het wel eens om een joint mee te draaien.

Appelsmaak ken ik trouwens niet hoor. Zou kunnen.

pi_6380962
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:50 schreef Kennyman het volgende:
klinkt als waterpijptabak
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_6380992
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:54 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

Zou dat het zijn

Nee hoor mama, ik rook niet echt, er zit geen nicotine in

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_6381273
heb 't ooit in duitsland gezien, en daar gebruiken ze het voor in een joint of waterpijp.

Zodat je niet de schadelijke gevolgen van tabak krijgt, maar dus ook niet 'puur' rookt.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zondag 20 oktober 2002 @ 22:15:00 #8
22955 skizmo
#undef BUSH
pi_6381434
"Mag ik van u 1 pakje appelpeuken!"

snoep gezond .. rook een appel!

Religion : Mankind's Worst Invention!
pi_6381466
Ik heb appeltabak voor in m'n waterpijp en die is wel errug relaxed, maar zit ook (nagenoeg) geen nicotine of teer in. Die tabak rook je puur voor de lekker.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_6381487
Is inderdaad waterpijptabak; Turkse waterpijptabak om precies te zijn. Is in Turkije in ieder winkel te koop als shag in builtjes. Prijs ongeveer 3 gulden. Vraag er eens naar in een turkse deli / specialiteiten winkel!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_6383222
Het kan nooit goed zijn, die lucht. Er zitten nog 1000 andere stoffen in tabak die slecht voor je zijn.
pi_6384923
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

klinkt als waterpijptabak

Ja daar dacht ik ook gelijk aan. Ik heb wel eens kersentabak geproefd, in waterpijp. Bij Turkse winkels idd zou ik het proberen.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_6390797
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:54 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

Is er een andere reden te bedenken dan? (behalve niet puur roken van wiet)

Maar goed, ik zal eens kijken bij de smart-shops hier of een 'turkse winkel'. Met 1/6 buitenlanders hier moet zo'n winkel er toch wel zijn.

pi_6390830
als je gen nicotine en teer binnenkrijgt...

wat krijg je dan wel binnen ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 21 oktober 2002 @ 13:14:43 #15
33376 TMoose
waiting for concert...
pi_6390947
PAK's...(Polyaromatische koolwaterstoffen. Deze zijn ook carcinogeen.
There are 24 hours in a day, and 24 beers in a case. Coincidence?
  maandag 21 oktober 2002 @ 13:15:47 #16
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_6390961
Medeposters. Ik doe nu zo'n maand met 1 pakje Drum voor mijn dagelijkse jointje, maar dit is een prima alternatief. Waterpijp heb ik altijd te scherp gevonden.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  maandag 21 oktober 2002 @ 13:17:25 #17
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_6390989
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 13:03 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Is er een andere reden te bedenken dan? (behalve niet puur roken van wiet)

Acteurs kunnen voor hun rol gebruik willen maken van nep sigaretten. Ik weet dat er in de film industrie nepsigaretten gebruikt worden, wellicht voor reclame fotografie ook.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_6391236
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 13:14 schreef TMoose het volgende:
PAK's...(Polyaromatische koolwaterstoffen. Deze zijn ook carcinogeen.
Maar minder?

Is het verschil trouwens idd substantieel of maakt het nauwelijks iets uit?

pi_6391310
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 13:04 schreef Mirage het volgende:
als je gen nicotine en teer binnenkrijgt...

wat krijg je dan wel binnen ?

Ruim 1000 andere stoffen die nog slechter voor je zijn.
pi_6392449
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 13:38 schreef Turismo het volgende:

[..]

Ruim 1000 andere stoffen die nog slechter voor je zijn.

Is er iets van een bron ofzo hiervoor, zullen ze vast ooit wel een keer onderzocht hebben.
pi_6392832
Als je een jointje wilt draaien zonder tabak: Puur of wiet met gedroogde wietbladeren als opvullig, is het lekkerst!
pi_6394682
[domme vraag modus] Eh, er zijn bijzonder veel theesmaken op de wereld. Is het niet mogelijk om thee te roken? Ben zelf geen rokert, maar kan me zo voorstellen dat het lekker is (vind rooklucht best wel lekker). Thee heeft wel ongeveer de eigenschappen van tabak (hout-achtig, fijn van structuur)......[/domme vraag modus]
Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
pi_6395658
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:50 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Is er iets van een bron ofzo hiervoor, zullen ze vast ooit wel een keer onderzocht hebben.

Nou, ga maar effe lekker op Google zoeken.

Zitten veel stoffen in die in spuitbussen zitten geloof ik, maar ook voor afwasmiddel enzo.

Ooit eens gelezen.

pi_6402568
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:44 schreef Turismo het volgende:

[..]

Nou, ga maar effe lekker op Google zoeken.

Zitten veel stoffen in die in spuitbussen zitten geloof ik, maar ook voor afwasmiddel enzo.

Ooit eens gelezen.

En geef eens een idee naar de kernwoorden op google. Zoals verwacht krijg je bij nep-tabak geen zinnige reactie en ook appeltabak levert niks daadwerkelijk concreets op. Polyaromatische koolwaterstoffen eveneens.

Weet iemand een naam hiervoor? Ik wil namelijk graag weten of het idd zo onschadelijk is.

pi_6403815
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:35 schreef Kennyman het volgende:

[..]

En geef eens een idee naar de kernwoorden op google. Zoals verwacht krijg je bij nep-tabak geen zinnige reactie en ook appeltabak levert niks daadwerkelijk concreets op. Polyaromatische koolwaterstoffen eveneens.

Weet iemand een naam hiervoor? Ik wil namelijk graag weten of het idd zo onschadelijk is.

http://medicolegal.tripod.com/toxicchemicals.htm

(tobacco chemicals)

dinsdag 22 oktober 2002 @ 00:55:19 #26
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6403832
snuiftabak is bijna zo goed als het ephie-protocol
Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
pi_6403951
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:16 schreef SadKingBilly het volgende:
Is inderdaad waterpijptabak; Turkse waterpijptabak om precies te zijn. Is in Turkije in ieder winkel te koop als shag in builtjes. Prijs ongeveer 3 gulden. Vraag er eens naar in een turkse deli / specialiteiten winkel!
We hebben al 10+ maanden euros

Maarre, ik doe toch liever aan tabak met nicotine. Alles wat je kan roken is immers slecht voor je.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')