Dit is een kekke SC. Ga eens naar google en dan zeg je met wat je van Victoria Justicequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn naam is Nick. Ik ben een Slowslet en kom overal wel eens opduiken.
Schoolproject, moest je een groep samenstellen van 12 personen en kreeg je 1000 euro om te besteden met die groep, van de overheid. Moest wel iets leerzaams zijn. Dus hebben we het voor elkaar gekregen om met 1000 euro, met zijn 12'en naar londen te gaan voor 3 dagen met travelcard en all en dan naar een designmuseumquote:
Hoever woon jij van de Berckt af. Als je geen antwoord kan geven dan ben je geen vaste slowchatter hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geweldige ervaring toch,lijkt me!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Schoolproject, moest je een groep samenstellen van 12 personen en kreeg je 1000 euro om te besteden met die groep, van de overheid. Moest wel iets leerzaams zijn. Dus hebben we het voor elkaar gekregen om met 1000 euro, met zijn 12'en naar londen te gaan voor 3 dagen met travelcard en all en dan naar een designmuseumrest had je vrij om te gaan waar je wou. Maar toen was ik nogal blut en kon alleen maar kijken kijken en nog eens kijken.
Hotel was ook nog ruk. Maar wat wil je, 12 personen voor 1000 pleuro,
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Schoolproject, moest je een groep samenstellen van 12 personen en kreeg je 1000 euro om te besteden met die groep, van de overheid. Moest wel iets leerzaams zijn. Dus hebben we het voor elkaar gekregen om met 1000 euro, met zijn 12'en naar londen te gaan voor 3 dagen met travelcard en all en dan naar een designmuseumrest had je vrij om te gaan waar je wou. Maar toen was ik nogal blut en kon alleen maar kijken kijken en nog eens kijken.
Hotel was ook nog ruk. Maar wat wil je, 12 personen voor 1000 pleuro,
met maar 1300 posts, dat halen we per persoon in 1 weekend.. je verdient de titel slet nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jaquote:
ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met maar 1300 posts, dat halen we per persoon in 1 weekend.. je verdient de titel slet niet
Ben geen vaste SC'er hier, maar 62kmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoever woon jij van de Berckt af. Als je geen antwoord kan geven dan ben je geen vaste slowchatter hier
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja
Hele voorbereiding was geweldig, toen duidelijk werd dat het mogelijk was. Toen goedkeurig krijgen van de instantie en die hadden dit nog niet eerder zo gezien!
School was ook helemaal blij, leraren trots, alleen moesten de leraren dus op kosten van de school mee, dat vond school dan minder
met slet bedoel ik dat ik van de een naar de andere sc ga duhquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met maar 1300 posts, dat halen we per persoon in 1 weekend.. je verdient de titel slet niet
Ach, was een ervaring.quote:
Maar je hebt dus wel eens gevlogen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ach, was een ervaring.
Vliegen met Ryan Airzit je in het vliegtuig. Blijkt er iemand koffers te hebben ingecheckt maar niet is komen opdagen verder. Dus vliegtuig leeg. Zegt zo'n steward "Oh, zal wel een bom in zitten".
Ik vind vliegen dood eng
Wel gehad de eerste avond, in een schimmig restaurantje bij Oxford street. Moesten we in de kelder eten bij een vies, vol algen zittend aquariumquote:
SC tip: TV / [FOK MOVIE TRIVIA] - Juli 2014 - deel 1quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
met slet bedoel ik dat ik van de een naar de andere sc ga duh
Laatst nog naar Berlijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel eens gevlogen?
Wij hadden eerst stopcontacten in het vliegtuig, beste vlucht ooit
Maar dat zijn wel de baze dingen die je je herrinnertquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wel gehad de eerste avond, in een schimmig restaurantje bij Oxford street. Moesten we in de kelder eten bij een vies, vol algen zittend aquarium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |