Die doen niet meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Punkman het volgende:
Hoop dat Columbia nog wat laat zien de 2de helft ..
en die nudisten niet...daar heb ik wel genoeg van gezien....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Punkman het volgende:
De laatste beeldenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Punkman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komen wel allebei moeilijk tot scoren. Ik denk dat Brazil er nog eentje bij prikt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef Jian het volgende:
Man, man, ik moet zeggen dat ik het wel een wedstrijd vind tot op heden. Hoop lading, het knettert
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Voxs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Voxs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]JamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]Wie is dat? ook okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ik poste is Javier Bardem.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Lostquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wie is dat? ook okeDie ik poste is Javier Bardem.
Die kan zo charmant zijn én ook zo koud.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lost
Oh en ik wist zijn naam niet maar herkende die van jou ook.![]()
Oh, die, ja die is ook geyl, wel een nicht toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Liefquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef isax het volgende:
ik heb een nieuwe tv voor mijn ouders gekocht
Josh Holloway. Speelde Sawyer in Lost en speelt nu in 'Intelligence'.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oja? Ik kijk gewoon naar mooie mannenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, die, ja die is ook geyl, wel een nicht toch?
yup ik ben er helemaal te vrede mee.quote:
Dat boeit niemand tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, die, ja die is ook geyl, wel een nicht toch?
Daar vind ze alleen de oudere versie leuk van, niet de jonge ...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan vind je deze ook wel leuk.
[ afbeelding ]
Ja ik vond hem jong niet leuk, ouder welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan vind je deze ook wel leuk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Daar vind ze alleen de oudere versie leuk van, niet de jonge ...
Toch ?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vond hem jong niet leuk, ouder wel
Deze man had ik ook opgezocht toen hij jonger was, en zonder baard. Toen vond ik het maar niets.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vond hem jong niet leuk, ouder wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jou niet tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee of dat iemand boeit .... zijn vriend misschien?
Ik denk niet dat zijn vriend het boeit dat een paar vrouwen in NL op forum hem posten omdat ze hem lekker vinden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee of dat iemand boeit .... zijn vriend misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |