Moest ook een beetje aan herr 40-45 denkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een Duitser was.
Jij hebt het plaatje al een keer gezien (toen je het opzocht om te plaatsen)quote:
Aha, ik snap het in 1 keer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt het plaatje al een keer gezien (toen je het opzocht om te plaatsen)
Browsers hebben geen zin om het zelfde ding twee keer te laden, dus bewaart hij dat plaatje even in zijn geheugen. En als jij het dus in het topic plaatst haalt jouw browser het weer uit zijn geheugen, en niet van het internet.
Daarom kan jij het plaatje zien terwijl wij het niet kunnen zien. En wij kunnen het niet zien omdat de eigenaar van de site waar dat plaatje vandaan komt, niet wilt dat je zijn plaatjes op een andere site gebruikt.
Dat heeft u netjes en helder uitgelegd!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt het plaatje al een keer gezien (toen je het opzocht om te plaatsen)
Browsers hebben geen zin om het zelfde ding twee keer te laden, dus bewaart hij dat plaatje even in zijn geheugen. En als jij het dus in het topic plaatst haalt jouw browser het weer uit zijn geheugen, en niet van het internet.
Daarom kan jij het plaatje zien terwijl wij het niet kunnen zien. En wij kunnen het niet zien omdat de eigenaar van de site waar dat plaatje vandaan komt, niet wilt dat je zijn plaatjes op een andere site gebruikt.
Ik hoor dat ik mee ga???quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:44 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor dat ik op vakantie ga. Witte stranden, palmbomen en rum.
Al geweestquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij gaat maar met je gouden pik en die-hard IT'er.
Ja-makin-me-crazy.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al geweestSeptember nog een keer hoop ik.
Maaruh Jamaica?
Zit je nu keihard te soppen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Damm![]()
Deze is ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Damm![]()
[ afbeelding ]
Ik rook nooit niksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja-makin-me-crazy.![]()
Smoke je dan ook de blunts?
moet die zwarte piet discussie hier nou ook alquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Damm![]()
[ afbeelding ]
Zolang je 't maar alleen over gezonde dingen hebt, vind ik het goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:58 schreef R0T29 het volgende:
[..]
vetpot... waarom doet dat me ergens aan denken....
Lekker!!! Heb ik vorige week voor het eerst in lange tijd weer eens gedaan bij Capri hier in Rotterdamquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nog steeds de hoop dat we de argentijnen verpletteren in de halve finale en de Duitsers in de finale, dan zijn we meteen ook van 3 traumas af, en houd heel kritisch nederland zn muil de komende 2 jaar gesloten.
Als je de historie bekijktt, zullen ze ws niet door de kwalificatie van Euro 2016 heen komen, maar swa.quote:
Als die cup gepakt wordt in Rio, maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je de historie bekijktt, zullen ze ws niet door de kwalificatie van Euro 2016 heen komen, maar swa.
Yep, en wellicht mag Nederland daarvoor wederom als tegenstander dienen.quote:
Als Belgie verliest winnen wij de finale, als Belgie wint worden we vierde.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, en wellicht mag Nederland daarvoor wederom als tegenstander dienen.
Weet eigenlijk niet wat ik liever heb, eerder uitgeschakeld worden of van Dld verliezen in de finale.
Gelukkig hoef ik niet te kiezen.
Mocht Nederland tegen Duitsland in de finale komen, dan komen er een soort ongekende oerkrachten vrij...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, en wellicht mag Nederland daarvoor wederom als tegenstander dienen.
Weet eigenlijk niet wat ik liever heb, eerder uitgeschakeld worden of van Dld verliezen in de finale.
Gelukkig hoef ik niet te kiezen.
Dat kan. Het kan ook dat Robben niet mee kan doen omdat hij geblesseerd isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Mocht Nederland tegen Duitsland in de finale komen, dan komen er een soort ongekende oerkrachten vrij...
Haf fun, groetjes aan Prins Hendrik!quote:
Als Messi een rotschop krijgt van Vermaelen, kan Argentinië het toernooi ook wel vergeten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan. Het kan ook dat Robben niet mee kan doen omdat hij geblesseerd is
Edoch... eerst morgenavond maar eens winnen!
Yep. Dat zou wel een mooi scenario zijn: Messie die in de 120e minuut bij een stand van 0-0 in het strafschopgebied onderuit geschoffeld wordt. Argentinië wint met 1-0 en Messi moet twee weken herstellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Messi een rotschop krijgt van Vermaelen, kan Argentinië het toernooi ook wel vergeten.
Als zou hij maar een week moeten herstellen zal het al genoeg zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Dat zou wel een mooi scenario zijn: Messie die in de 120e minuut bij een stand van 0-0 in het strafschopgebied onderuit geschoffeld wordt. Argentinië wint met 1-0 en Messi moet twee weken herstellen.
Tot nu toe vind ik de Argentijnen tegenvallen om eerlijk te zeggen, daarnaast denk ik dat de Argentijnen, zelfs met Messi, makkelijker te bespelen zijn dan de Duivels.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef Jian het volgende:
Ik verlies liever van Duitsland dan van die Belgen. Maar dat zal sowieso niet gebeuren want die Belgjes gaan er gewoon uit tegen Argentina.
Dááááááááyumm!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:11 schreef Gert het volgende:
Hup Colombia!
Heb wel zin in wat sensatie.![]()
Al valt een Duitsland - Brazilië in de halve finale ook niet te versmaden.
[ afbeelding ]
"De Duivels" alleen die infantiele naam al .... Iedereen enthousiast over een wedstrijd tegen de VS. De VS nota bene, "die voetbalnatie bij uitstek" .....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik de Argentijnen tegenvallen om eerlijk te zeggen, daarnaast denk ik dat de Argentijnen, zelfs met Messi, makkelijker te bespelen zijn dan de Duivels.
De sympathie voor de rode duivels is hier ook wel voorbij... laat die arrogante Belgen maar terug gaan naar dat "hell hole" waar ze vandaan komenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef Jian het volgende:
Ik verlies liever van Duitsland dan van die Belgen. Maar dat zal sowieso niet gebeuren want die Belgjes gaan er gewoon uit tegen Argentina.
Argentinië stelt ook niet zoveel voor. Alleen Messi en Di Maria.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
"De Duivels" alleen die infantiele naam al .... Iedereen enthousiast over een wedstrijd tegen de VS. De VS nota bene, "die voetbalnatie bij uitstek" .....Ik heb niet veel spectaculairs gezien van de Belgen en ben ook zeer zeker niet enthousiast over hun kansen tegen een echt voetballand als Argentinië.
Genoeg om in de kwart finale te komen en zeker genoeg om daar de Belgen naar huis te sturenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Argentinië stelt ook niet zoveel voor. Alleen Messi en Di Maria.
Ik denk een 1-0 of 2-1 overwinning van de Argentijnen. En dan mogen ze zelf ook naar huis.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Genoeg om in de kwart finale te komen en zeker genoeg om daar de Belgen naar huis te sturen
Zuid-Amerikaanse vrouwen....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gunt ze toch gewoon een leuke avond?![]()
[ afbeelding ]
Argentinië leunt teveel op Messi, mssn terecht maar ook riskant. De Belgen hebben laten zien dat dat ze kunnen voetballen zonder een Messi achtig persoon in team te hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
"De Duivels" alleen die infantiele naam al .... Iedereen enthousiast over een wedstrijd tegen de VS. De VS nota bene, "die voetbalnatie bij uitstek" .....Ik heb niet veel spectaculairs gezien van de Belgen en ben ook zeer zeker niet enthousiast over hun kansen tegen een echt voetballand als Argentinië.
Dan hebben ze hun doel gediend inderdaad en mogen ze gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk een 1-0 of 2-1 overwinning van de Argentijnen. En dan mogen ze zelf ook naar huis.
Colombiaanse vrouwen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Je gunt ze toch gewoon een leuke avond?![]()
[ afbeelding ]
Wow wan bolle billen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow wan bolle billen!
Daar krijg je toch zin van om eens even lekker te...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Ik snap het ook. Ik at pittige tomatensoep. beetje veel peperquote:
quote:
Ja jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik snap het ook. Ik at pittige tomatensoep. beetje veel peper
Ik geloof je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geloof je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
diabeeeetusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:31 schreef GekkePoes het volgende:
![]()
Bastongekoejes met nutella en marsmellows
[ afbeelding ]
Godver , ik heb het al warm genoeg!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En als ze er nou zelf om vragen?![]()
[ afbeelding ]
Ojee. ik ben een slecht mens..quote:
Die kan ik echt niet meer horen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die kan ik echt niet meer horen.
Deze dan maar.
Zo...die heb ik lang niet gehoord... ik word oud....quote:
Hoe oud dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zo...die heb ik lang niet gehoord... ik word oud....
Ik heb 't maar op mute gezet. Ze komt niet uit d'r woorden en heeft 0 te vertellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Jian het volgende:
Studio Brasil: Een half Columbiaanse schermster die zit te praten over hoe lekker James is ... Wat doet dat mens daar????? Wijven en voetbal ... damn
Waarschijnlijk de enige Nederlands-Colombiaanse sporter die ze konden vinden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Jian het volgende:
Studio Brasil: Een half Columbiaanse schermster die zit te praten over hoe lekker James is ... Wat doet dat mens daar????? Wijven en voetbal ... damn
Hier moet ik op klikken!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit pas op de 4 minuten maar ik lig in een deuk.
Kijk tip!!!!![]()
Ja echt wel.quote:
Ik ben geen man dus mijn clipjes zijn wel goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Doe het niet!!! Het is met Nick en Simon
Dan heb je mijn clipjes nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt wel.
[..]
Ik ben geen man dus mijn clipjes zijn wel goed.![]()
Maar goed dat je erbij zette dat het om voetbal ging.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:26 schreef Voxs het volgende:
Soms is lange halen snel thuis nog niet zo verkeerd in het voetbal. Het gaat erom dat je kunt schakelen..
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar goed dat je erbij zette dat het om voetbal ging.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar goed dat je erbij zette dat het om voetbal ging.![]()
Valt er wat te naaienquote:
Ik zit nu op de 2 min. Gaat lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Daar ken ik je nog niet goeg genoeg voor![]()
Maar deze is leuk
Niet lekker, wel lekker dat het ruzie oplevertquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
OMG, blote mensen in Uto![]()
Zo lekker zag het er niet uit.
Ja als er ruzie van komt is het goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Niet lekker, wel lekker dat het ruzie oplevert
Ben jij Kluunquote:
Ik ook, schijnt dat leedvermaak ook goed voor je is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef Ygritte het volgende:
Fail girls![]()
Heel erg, maar ik moet altijd lachen als mensen vallen o.i.d.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij waren we voor Brazilie? Toch?
Persoonlijk heb ik meer met Colombia...ik weet niet waarom... * Snifffquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij waren we voor Brazilie? Toch?
quote:
Niet Brazielie maar Colombia, ook goed hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik meer met Colombia...ik weet niet waarom... * Snifff
Sorry, ik had niet gekeken van wie hij was anders had ik het niet gezegd. Wat niet wegneemt dat het klote TT is natuurlijkquote:
Stelletje mofo's.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry, ik had niet gekeken van wie hij was anders had ik het niet gezegd. Wat niet wegneemt dat het klote TT is natuurlijk
Als je bij Colombia faalt, wordt je bij thuiskomst doodgeschoten... dus ik hoop echt dat ze stuntenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Niet Brazielie maar Colombia, ook goed hoor.
Weer zo overijverig..quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als je bij Colombia faalt, wordt je bij thuiskomst doodgeschoten... dus ik hoop echt dat ze stunten
Nee joh, alleen bij eigen doelpunten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als je bij Colombia faalt, wordt je bij thuiskomst doodgeschoten... dus ik hoop echt dat ze stunten
Oh ja...da's waarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh, alleen bij eigen doelpunten.
Toch heeft dat wel wat. Stel je voor v. Gaal wordt geen Wereldkampioen en wordt bij thuiskomst op Schiphol gewoon met een AK 47 van die vliegtuigtrap afgerateld, geweldige streams,quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch heeft dat wel wat. Stel je voor v. Gaal wordt geen Wereldkampioen en wordt bij thuiskomst op Schiphol gewoon met een AK 47 van die vliegtuigtrap afgerateld, geweldige streams,ik bedoel wie kijkt er dan nog naar Utopia?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch heeft dat wel wat. Stel je voor v. Gaal wordt geen Wereldkampioen en wordt bij thuiskomst op Schiphol gewoon met een AK 47 van die vliegtuigtrap afgerateld, geweldige streams,ik bedoel wie kijkt er dan nog naar Utopia?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het antwoord van Nederland op de mexicaanse 15 jarige
bedoel je niet: wat een toestand?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zag het vanmiddag al, wat een gedoe allemaal
ow meer toestanden dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja,Sjezus, te veel afleiding, rare streams, fail filmpje, voetbal, zoon.
De halve COS heeft de broek weer opgehesen.quote:
nee iddquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu alleen maar toestanden.![]()
Zijn er naakte mensen op de stream, ziet het er weer niet uit.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De halve COS heeft de broek weer opgehesen.
Niet zo heel erg raar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
van enige opwinding is inderdaad geen sprake meerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef mootie het volgende:
Het is wel een soort schattig, blijkbaar ziet het gros van de Cos voor het eerst een naakt mens.
Zou kunnen. Die keeper deed ook niks en die Sanchez stond duidelijk gepaard met Silva.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
"Matchfixing-achtig" dit.... Dat gebeurt je toch niet in de kwartfinale op een WK
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:14 schreef mootie het volgende:
Het is wel een soort schattig, blijkbaar ziet het gros van de Cos voor het eerst een naakt mens.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
t'is ook wel een behoorlijk uitgezakte bende!
Was al de derde, snel even ingezet op veel corners.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:18 schreef R0T29 het volgende:
Ook wel heel makkelijk weggeven die corner...
En terecht.quote:
Hoe moeilijk kan het zijn? Eerst zelf gaan en wachten tot de lijn vrij is, dan spelen. Niet direct asen op die pass, dat is te makkelijk.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef Gert het volgende:
Colombia wordt gewoon een beetje overlopen...
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:23 schreef Baconbus het volgende:
Colombia gaat naar de haaien. 3-0 voor Brazil.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:24 schreef R0T29 het volgende:
Dit aanvalslijntje had Columbia beter uit moeten spelen.. wel mooi tempo!
WK / [Kwartfinale @ 04/07/14 - 22:00] Brazilië v Colombia #4quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn? Eerst zelf gaan en wachten tot de lijn vrij is, dan spelen. Niet direct asen op die pass, dat is te makkelijk.
Burnerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
WK / [Kwartfinale @ 04/07/14 - 22:00] Brazilië v Colombia #4
Lastig he...
Jij komt hier nooit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lastig he...
Ja, dat ben je, flikker op hommoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lastig he...
Ik kom nooit verder dan [UTO] hier ....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lastig he...
Tyf zelf een eind op, kasthomo.. ga lekker voetbal kijken waar het hoort!!quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lastig he...
Nee, val even in op advies van... heeft iedereen het over voetbal... Jullie zijn nog slechter dan kasthomo's die voetbal kijken voor de kerels.....quote:
Ja maar alles moet waar het hooooooooooooort!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tyf zelf een eind op, kasthomo.. ga lekker voetbal kijken waar het hoort!!
Nee! en nu?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tyf zelf een eind op, kasthomo.. ga lekker voetbal kijken waar het hoort!!
Dit word heel moeilijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
Als dit op deze manier doorgaat is het al klaar. Columbia krijgt geen poot aan de grond.
Bedankt voor de boodschap, nu kun je weer terug naar waar je vandaan kwam.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, val even in op advies van... heeft iedereen het over voetbal... Jullie zijn nog slechter dan kasthomo's die voetbal kijken voor de kerels.....
Niet iedereen had het over voetbal hè, we hadden het ook over de nudisten in Uto.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, val even in op advies van... heeft iedereen het over voetbal... Jullie zijn nog slechter dan kasthomo's die voetbal kijken voor de kerels.....
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar alles moet waar het hooooooooooooort!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voel je je aangesproken.. jochie toch... hebben ze pilletjes en mensen voorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar alles moet waar het hooooooooooooort!![]()
![]()
[ afbeelding ]
We hadden het inderdaad ook over lekkere kerelsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet iedereen had het over voetbal hè, we hadden het ook over de nudisten in Uto.![]()
En meestal kijk ik wel voetbal voor de lekkere kerels maar ik ben dan ook een vrouw
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bedankt voor de boodschap, nu kun je weer terug naar waar je vandaan kwam.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
We hadden het inderdaad ook over lekkere kerels
Ik leef alleen even met je mee. Vind het wel aandoenlijk wanneer mensen controle willen uitoefenen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken.. jochie toch... hebben ze pilletjes en mensen voor
Kan niet wachten tot de volgende keer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ga ik ook doenIk kom af en toe even jullie uitlachen
Je bent ongetwijfeld een expert, labiel trutjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken.. jochie toch... hebben ze pilletjes en mensen voor
Dan moet je het vanaf nu alleen doen, sorry.... Ik hoop dat het pijnloos is...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik leef alleen even met je mee. Vind het wel aandoenlijk wanneer mensen controle willen uitoefenen.
Keuzes , keuzes..laat me denkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb jij nog een favoriete acteur of zanger die je lekker vind?
Ik ga wel even gifjes zoeken van leuke acteurs.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Keuzes , keuzes..laat me denken( kan even duren )
Beidequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk jij voor de spanning naar voetbal of toch ook een beetje voor het mannenvlees?
Ik haak even inquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld een expert, labiel trutje
Oh ja.. vroeger de hele kamer mee behangenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn nr. 2 na Hugh Jackman.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Colinda zou zeggen dat Nigeria wint. Op zich zou dat wel leuk zijn... een halve finale met NIG GER boven in beeld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef Baconbus het volgende:
Blijft het 1-0, wordt het nog 2-0, of 1-1. Mijn glazen bol is troebel.
Ik zag rookquote:
Dacht dat jullie generatie van de Mel Gibson enzo waren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Colinda zou zeggen dat Nigeria wint. Op zich zou dat wel leuk zijn... een halve finale met NIG GER boven in beeld.
Jessus ik ben ontdaan, maar dat jij dat te berde brengt verbaast me wel, gezien het feit dat je ongetwijfeld schizofrene moeder de hand aan zichzelf heeft geslagen zodra ze tot het volle besef kwam van wat ze op deze wereld had uitgepoept ....quote:
Een kind met haarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dacht dat jullie generatie van de Mel Gibson enzo waren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja.. vroeger de hele kamer mee behangen![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'We don't need no water, let the motherfocker burn, burn burn'
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef Baconbus het volgende:
Als mensen hier elkaar mogen toewensen dat ze zelfmoord plegen mag ik vast wel even uitweiden over de uiterst gezonde relatie van Charlotte Muis met haar Faaaaaaaaahduuuuurrrrrr.
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:40 schreef Baconbus het volgende:
Als mensen hier elkaar mogen toewensen dat ze zelfmoord plegen mag ik vast wel even uitweiden over de uiterst gezonde relatie van Charlotte Muis met haar Faaaaaaaaahduuuuurrrrrr.
Als je een opmerking zelf niet aan kunt, zeg het dan even prive tegen mij. Nu ben je weer achterlijke dingen erbij aan het halen. Dit siert je dus echt niet. (Ik reageer omdat fok! me het verteld...)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus ik ben ontdaan, maar dat jij dat ten bedde brengt verbaast me wel, gezien het feit dat je ongetwijfeld schizofrene moeder de hand aan zichzelf heeft geslagen zodra ze tot het volle besef kwam van wat ze op deze wereld had uitgepoept ....
Ga kijken dan in het WK-topic?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, maar z'n timing is alleen waardeloos tijdens een goede wedstrijd
Sinds wanneer is FOK! sentient?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je een opmerking zelf niet aan kunt, zeg het dan even prive tegen mij. Nu ben je weer achterlijke dingen erbij aan het halen. Dit siert je dus echt niet. (Ik reageer omdat fok! me het verteld...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote-alert? ooit van gehoord? Welkom op Fok!quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Deze 2 zijn ook wel lekker.
[ afbeelding ]
Ik riposteer slechts m'n janktrutje! If you can't stand the heat, don't throw the stick ....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je een opmerking zelf niet aan kunt, zeg het dan even prive tegen mij. Nu ben je weer achterlijke dingen erbij aan het halen. Dit siert je dus echt niet. (Ik reageer omdat fok! me het verteld...)
lol. u need some dick in yo life.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Quote-alert? ooit van gehoord? Welkom op Fok!
Wat een misbakselquote:
Wacht, jij mag in de SC roepen dat Jian zelfmoord moet plegen, maar hij moet in dm reageren op die opmerking?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit meer iets voor jou?![]()
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit meer iets voor jou?![]()
[ afbeelding ]
Minder dan jij... Ik heb alles wel voor elkaarquote:
Mooi. Doei!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Minder dan jij... Ik heb alles wel voor elkaarIk heb geen zeikerds in een cos nodig
Dus zonder quote-alert, gun ik jullie weer de triestheid verder. Ik snap dat ik het leven even leuk maakte maar ja
Gelukkig ben je zelf wel overtuigd van je bijdrages hier.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Minder dan jij... Ik heb alles wel voor elkaarIk heb geen zeikerds in een cs nodig
Dus zonder quote-alert, gun ik jullie weer de triestheid verder. Ik snap dat ik het leven even leuk maakte maar ja
Burnerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |