Moest ook een beetje aan herr 40-45 denkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een Duitser was.
Jij hebt het plaatje al een keer gezien (toen je het opzocht om te plaatsen)quote:
Aha, ik snap het in 1 keer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt het plaatje al een keer gezien (toen je het opzocht om te plaatsen)
Browsers hebben geen zin om het zelfde ding twee keer te laden, dus bewaart hij dat plaatje even in zijn geheugen. En als jij het dus in het topic plaatst haalt jouw browser het weer uit zijn geheugen, en niet van het internet.
Daarom kan jij het plaatje zien terwijl wij het niet kunnen zien. En wij kunnen het niet zien omdat de eigenaar van de site waar dat plaatje vandaan komt, niet wilt dat je zijn plaatjes op een andere site gebruikt.
Dat heeft u netjes en helder uitgelegd!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt het plaatje al een keer gezien (toen je het opzocht om te plaatsen)
Browsers hebben geen zin om het zelfde ding twee keer te laden, dus bewaart hij dat plaatje even in zijn geheugen. En als jij het dus in het topic plaatst haalt jouw browser het weer uit zijn geheugen, en niet van het internet.
Daarom kan jij het plaatje zien terwijl wij het niet kunnen zien. En wij kunnen het niet zien omdat de eigenaar van de site waar dat plaatje vandaan komt, niet wilt dat je zijn plaatjes op een andere site gebruikt.
Ik hoor dat ik mee ga???quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:44 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor dat ik op vakantie ga. Witte stranden, palmbomen en rum.
Al geweestquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij gaat maar met je gouden pik en die-hard IT'er.
Ja-makin-me-crazy.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al geweestSeptember nog een keer hoop ik.
Maaruh Jamaica?
Zit je nu keihard te soppen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Damm![]()
Deze is ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Damm![]()
[ afbeelding ]
Ik rook nooit niksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja-makin-me-crazy.![]()
Smoke je dan ook de blunts?
moet die zwarte piet discussie hier nou ook alquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Damm![]()
[ afbeelding ]
Zolang je 't maar alleen over gezonde dingen hebt, vind ik het goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:58 schreef R0T29 het volgende:
[..]
vetpot... waarom doet dat me ergens aan denken....
Lekker!!! Heb ik vorige week voor het eerst in lange tijd weer eens gedaan bij Capri hier in Rotterdamquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nog steeds de hoop dat we de argentijnen verpletteren in de halve finale en de Duitsers in de finale, dan zijn we meteen ook van 3 traumas af, en houd heel kritisch nederland zn muil de komende 2 jaar gesloten.
Als je de historie bekijktt, zullen ze ws niet door de kwalificatie van Euro 2016 heen komen, maar swa.quote:
Als die cup gepakt wordt in Rio, maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je de historie bekijktt, zullen ze ws niet door de kwalificatie van Euro 2016 heen komen, maar swa.
Yep, en wellicht mag Nederland daarvoor wederom als tegenstander dienen.quote:
Als Belgie verliest winnen wij de finale, als Belgie wint worden we vierde.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, en wellicht mag Nederland daarvoor wederom als tegenstander dienen.
Weet eigenlijk niet wat ik liever heb, eerder uitgeschakeld worden of van Dld verliezen in de finale.
Gelukkig hoef ik niet te kiezen.
Mocht Nederland tegen Duitsland in de finale komen, dan komen er een soort ongekende oerkrachten vrij...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, en wellicht mag Nederland daarvoor wederom als tegenstander dienen.
Weet eigenlijk niet wat ik liever heb, eerder uitgeschakeld worden of van Dld verliezen in de finale.
Gelukkig hoef ik niet te kiezen.
Dat kan. Het kan ook dat Robben niet mee kan doen omdat hij geblesseerd isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Mocht Nederland tegen Duitsland in de finale komen, dan komen er een soort ongekende oerkrachten vrij...
Haf fun, groetjes aan Prins Hendrik!quote:
Als Messi een rotschop krijgt van Vermaelen, kan Argentinië het toernooi ook wel vergeten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan. Het kan ook dat Robben niet mee kan doen omdat hij geblesseerd is
Edoch... eerst morgenavond maar eens winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |