quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:33 schreef PicoMMP het volgende:
Vier jaar geleden speelde Brazilië ook zo tegen Nederland. Bij rust bleef de schade beperkt (1-0)... We weten wat daarna gebeurde. VAMOS COLOMBIA.
Is hij van Ajax naar ADO naar Chelsea overgestapt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Hij is nu weinig bij je clubje.
Ben jij voor Chelsea?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
50 miljoenIk geloof het nog steeds niet.
Je hebt gelijk zegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
anonymousz ook, hoe kan je haar nou vergeten.
Nou ja, trappen op die manier zonder de bal in de buurt is gewoon rood volgens mij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan had half Brazilie al geel moeten hebben
Anders moet je naar Johannes gaan, je kan dan een soort van Veto gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moet je waarschuwen dat ik mij niks van jou aantrek godverdomme
We missen nu etters als De Bom en Ooijer.quote:
Van Bommel kon totaal niet voetballen maar voor de tegenstander was het echt een provocerend irritant kutventje die spelers echt het bloed onder de nagels kon halenquote:
Waar is Rens? weer aan het rellen of..?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We missen nu etters als De Bom en Ooijer.
Er zijn dus meerdere uitzonderingen. Ik zie mogelijkheden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |