quote:
zoek eens wat leuks opquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's geen man, da's een jochie. En we willen vrouwen
Approved.quote:
Oh... My...quote:
Zoek dan zelf azijnzeikerdjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie de vrouw bijna niet meer door de photoshop
quote:
Goedgekeurd!quote:
Jij hebt altijd zin volgens mijquote:
Liegebeestquote:
Ik geloof je nietquote:
Uhm... nee.quote:
Ijskoekjeswijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef zeefje het volgende:
Ik heb meestal wel zin in iets. Niet altijd in seks hoor meestal koekjes of ijs of wijn![]()
Kilos zoutquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ijskoekjeswijn
...echt, die kilo's zout mogen best komen onderhand
Flauwe grappen... zout...quote:
Je krijgt ook honger van seksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:58 schreef zeefje het volgende:
Ik heb meestal wel zin in iets. Niet altijd in seks hoor meestal koekjes of ijs of wijn![]()
Die hebben geen oefening meer nodigquote:
Dat wel. Ik altijd in een broodje rosbief.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wel. Ik altijd in een broodje rosbief.
Klopt. Maar vaak genoeg ook zonder seksquote:
Heb je zin in een tvquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
"Heb je nog geen honger?"
"Nee."
"Heb je zin in seks?"
"Nee."
"Dan hebben we een probleem."
En de oplossing is...?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
"Heb je nog geen honger?"
"Nee."
"Heb je zin in seks?"
"Nee."
"Dan hebben we een probleem."
quote:
Zeef to the rescue.quote:
Waarom heb ik nu de tune van the a-team in mijn kop?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu de tune van the a-team in mijn kop?
Vliegen? Dat is wat men over het algemeen met een helikopter doet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef kree het volgende:
Nostalgie
Hoe hete dat met die helikopter ook alweer?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef kree het volgende:
Nostalgie
Hoe hete dat met die helikopter ook alweer?
JAGquote:
Jaquote:
En deze natuurlijkquote:
"Kijk daar heb je Semafoor, en zijn vriendje Dommel..."quote:
Hmm die ken ik niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Kijk daar heb je Semafoor, en zijn vriendje Dommel..."
Was ook minder bekend, maar is hier in NL vroeger best vaak uitgezonden.quote:
Toen series nog ergens (of nergens) over gingen. Nu moet het allemaal zo politiek correct en enorm slecht nagesynchroniseerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
Vroeger toen tv nog leuk was voor kinderen
Inderdaad of teletubbies rommel, die kinderen worden allemaal fucking autistisch manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen series nog ergens (of nergens) over gingen. Nu moet het allemaal zo politiek correct en enorm slecht nagesynchroniseerd.
Die ken ik ook nogquote:
En die ken ik ook nogquote:
Yup, 80's animatie op zijn bestquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
Inderdaad of teletubbies rommel, die kinderen worden allemaal fucking autistisch man
Barbapappa
Die waren ook leuk inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog
[..]
En die ken ik ook nog
"AGAIN!!!"quote:
Troetelberen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef kree het volgende:
Ik weet er nog 1 met die beertjes en die luchtballon hoe heet dat ook alweer?
Soort van sea shepherd en greenpeace in tekenfilmvormquote:
Nee, ik denk dat hij deze bedoeld:quote:
Oja fuck die was het jaaaquote:
Die komt me wel bekend voor, maar heb ik nooit veel gekeken.quote:
Nee, die dan weer niet. Terwijl ik toch wel een TV-kind wasquote:
Mijn zus keek dat altijdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ducktales en darwin! Had ik op mm gameboy
Zijn er onder ons nog brony's
Kijken of het op DVD te vinden is?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vind t ergens wel echt heel ruk dat mijn dochter moet opgroeien met dora en teletubbies en zandkasteel enz...
Politiek correct? Neuh, meer een gebrek aan inspiratie bij de studiosquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vind t ergens wel echt heel ruk dat mijn dochter moet opgroeien met dora en teletubbies en zandkasteel enz...
Die ken ik ook wel, maar dat was meer voor meisjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ducktales en darwin! Had ik op mm gameboy
Zijn er onder ons nog brony's
De meeste series wel dacht ik, al weet ik het niet zeker.quote:
Ja en anders zal t wel op youtube te zien zijn.quote:
Ik ben ook een meisjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel, maar dat was meer voor meisjes
euh jawel hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja en anders zal t wel op youtube te zien zijn.
Mja vroegah he...
Mijn favoriete film is ook nergens meer te vinden... scruffy...
Gelukkig welquote:
Maar dit vond ik ook heel tof!quote:
Jawel op youtube maar niet op dvd..quote:
Downloadenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jawel op youtube maar niet op dvd..
Die remaster/vervolg was ook niet heel slecht trouwens:quote:
Ja, ook best tofquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik moest ineens ook aan deze denken:
Die was het leukste! Je had er ook een met de kindversies, die was veel minder.quote:
quote:
Ik ook wel alleen die liedjes al.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zou echt de hele nacht zulke filmpjes kunnen kijken, Ik was als kind veel ziek dus keek veel tv..
En de droomshow natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kindernet
Maar op zaterdagochtend keek je telekids!
Met anniko van santenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
Telekids Cartoon Express op zondagochtend
Ja die! Die is ook niet veel veranderdquote:
Bij Opsporing Verzocht zit ze nu. Stem is nog helemaal hetzelfde ookquote:
Die kijken geen TV. Die spelen op hun 3DS of Vita. Of mobiel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:13 schreef kree het volgende:
Eigenlijk snap ik niet dat ze dat niet meer uitzenden.
Ookal pakken ze het uit de oude doos, lijkt me niks mis mee.
Of zouden kinderen van 'nu' dat dan ineens niet meer leuk vinden?
Dat vraag ik mij ook wel eens af... Ze gooien alles in de herhaling.. Waarom dit niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:13 schreef kree het volgende:
Eigenlijk snap ik niet dat ze dat niet meer uitzenden.
Ookal pakken ze het uit de oude doos, lijkt me niks mis mee.
Of zouden kinderen van 'nu' dat dan ineens niet meer leuk vinden?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vind deze nog steeds briljant en kijk het nog geregeld:
Ik kan me niet echt herinneren ook dat ik dit op tv zag, ken het van de videobanden van later.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh nee dat vond ik echt vreselijk... Paars pokke poppetje...
op de basisschool kreeg je in groep 7&8 de hello you, ter ondersteuning van de engelse taal... Daar stond n stripje in en later zag ik t ook op tv...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt herinneren ook dat ik dit op tv zag, ken het van de videobanden van later.
Gok zomaar dat m'n ouders dat misschien te grof vonden
Moet je deze ff kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
op de basisschool kreeg je in groep 7&8 de hello you, ter ondersteuning van de engelse taal... Daar stond n stripje in en later zag ik t ook op tv...
Klopt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
op de basisschool kreeg je in groep 7&8 de hello you, ter ondersteuning van de engelse taal... Daar stond n stripje in en later zag ik t ook op tv...
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
Moet je deze ff kijken.
Verdomme te droog![]()
Truste, tis hier ook benauwdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heren, ik ga slapen! Sweet dreams en lijf boven de dekens want warm
Yep ach die goede oude tijdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:13 schreef xFriendx het volgende:
Nostalgie![]()
Vond Thundercats stoer. En bij Telekids hadden ze volgens mij zondagochtend nog die oude Batman met Adam West. Toen wou ik ook Batman zijn en kreeg ik voor Sinterklaas een zwart met gele rand cape.
Zoals?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef aeque het volgende:
Wat is liefde toch een raar iets. Heet laat je dingen doen en denken waarvan je aan de andere kant weet dat het niet goed voor je is.
Contact met diegene blijven houden tegen beter weten in.quote:
Daar gaat mn wereldkampioen.quote:
Hallo!quote:
Hi complicatequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar gaat mn wereldkampioen.
[..]
Hallo!
Ben ik tegenwoordig complicate?quote:
Haha ja. Beetje tv kijken, biertje er bij. Oranje deze keer wel thuis kijken. Dan ben ik morgen tenminste niet brak en kan ik nog wat van de zondag genieten. Misschien nog ff squashen. Mits degene met wie ik squash ook enigszins wakker isquote:
ah kut Ik keek weer eens niet wie mij quotequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben ik tegenwoordig complicate?
Ik weet wel dat ik 'complicated' ben maar ik heb toch echt mijn eigen username.
Klinkt lekker ja. Ga je dan tijdens de wedstrijd nog squassen?.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Haha ja. Beetje tv kijken, biertje er bij. Oranje deze keer wel thuis kijken. Dan ben ik morgen tenminste niet brak en kan ik nog wat van de zondag genieten. Misschien nog ff squashen. Mits degene met wie ik squash ook enigszins wakker is![]()
Jij lekker weekend tot nu toe?
Morgen pas squashenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
ah kut Ik keek weer eens niet wie mij quote. Te moe
[..]
Klinkt lekker ja. Ga je dan tijdens de wedstrijd nog squassen?.
Ik heb vanmiddag bonbons gemaakt waar ik zo denk Ik van ga smullen
En nu verveel ik me![]()
Haha ach shit happens en bonbons!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
ah kut Ik keek weer eens niet wie mij quote. Te moe
[..]
Klinkt lekker ja. Ga je dan tijdens de wedstrijd nog squassen?.
Ik heb vanmiddag bonbons gemaakt waar ik zo denk Ik van ga smullen
En nu verveel ik me![]()
Dankjewel zal best smaken. Al zei de bakker dat je beter Tot morgen kan wachten maar zo lang hou ik niet uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Morgen pas squashenNiet vanavond nog, dan zou ik inderdaad de wedstrijd missen. Iig niet brak zijn morgen is wel lekker, weekend is vaak al zo kort.
En eet smakelijk
Zal aanvoelen als een kwellingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dankjewel zal best smaken. Al zei de bakker dat je beter Tot morgen kan wachten maar zo lang hou ik niet uit![]()
Vind je alleen kijken wel leuk?
Leuk fobo trouwens ook
Ik heb een soort bord van chocolade gemaakt daarin 18 bonbons en los Nog een stuk of 10 truffels. Ik vobd de prijs (45 pp) wel duur maar wat ik ervoor heb is het wel reeel. Staat nu in de koelkast samen met mijn gebroken chocolade hart. Veel chocoladequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zal aanvoelen als een kwellingZo'n doos voor je hebben maar er dan niet aan mogen komen.
Tis natuurlijk wel leuker met meer te kijken, maar de mensen die met meer zijn dat zijn denk ik stelletjes (ben je toch een beetje 3e wiel...) en de rest zit in de kroeg denk ik. Maar laatste tijd wat druk dus ik ben even blij met m'n weekend nu. Ik hou ook wel van sporten dus kan ik win-win doen, ontspannen, niet teveel bier én morgen wellicht nog squashen ook.
En thanks. Ik zal het doorgeven aan de eigenaar van het foboWellicht kan ik hem ook nog even aansporen zo hard te sporten dat ie het fysiek haalt van degene in jouw fobo
Dat klinkt inderdaad als een flinke hoeveelheid chocola. Dat kan je spreiden over meerdere avonden! Dan heb je een hele week iets om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb een soort bord van chocolade gemaakt daarin 18 bonbons en los Nog een stuk of 10 truffels. Ik vobd de prijs (45 pp) wel duur maar wat ik ervoor heb is het wel reeel. Staat nu in de koelkast samen met mijn gebroken chocolade hart. Veel chocolade![]()
Zo'n derde wiel is nooit leuk. Ervaar ik zelf ook best vaak. Wat voor sport doe je dan? Alleen squashen?
Mijn fobo mannen zijn. De eerste vooral omdat channing tatum en de andere vooral omdat mannen in pak.
![]()
Die rennie ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fijne wedstrijd
Was ook mijn eerste gedachtequote:
Het maakt het een epische fotoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man had de snacks vd wedstrijd klaar gezet, en ik krijg overal t zuur van dus had ie de rennies er ook maar bij gezet
Kan ik begrijpen met deze arbitrage... Jezus wat een aanfluiting.quote:
Is idd veel maar de truffels zijn er nog 4 van overquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een flinke hoeveelheid chocola. Dat kan je spreiden over meerdere avonden! Dan heb je een hele week iets om naar uit te kijken.
En heb 3 wedstrijden in de kroeg gekeken en 1 bij een vriend, dus op zich is een keertje thuis niet erg, ook al kan het vanavond afgelopen zijn.
Ik doe fitness (kracht/cardio), squashen en hardlopen. De eerste doe ik echt voor vast, squashen ook normaal, alleen laatste tijd niet en hardlopen doe ik voor de fun er af en toe bij. Laatst 10 km gelopen dus niet een echte pro maar ook weer niet hardlopen en stoppen na 2 km.
Ik heb niet veel verstand van voetbal, maar ik ben het in deze eens,quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen met deze arbitrage... Jezus wat een aanfluiting.
Je weet heul niet welke wijn ik hebquote:
Ik blijf graag gezond en zo. Wil mezelf niet beperken in dingen die ik kan doen, of moeite hebben met zoiets als een trap oplopen op het station. Even 1,5 week niets is an sich niet erg, dan kan het allemaal even goed herstellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is idd veel maar de truffels zijn er nog 4 van over. Zijn echt lekker
ik heb nu al niet meer zo n hoop op ned ik weet niet ik ben wb voetbal ook een beetj een pessismist
sportief ben je welals ik het zo lees. ik doe voornamelijk krachttraing maar nu al bijna 1.5 week niet meer. daarnaast beetje cardio alsin fietsen en ook hardlopen. wel kut is dat ik ook altijd maar max 2 km kan daarna krijg ik last van mn buik
[..]
Ik heb niet veel verstand van voetbal, maar ik ben het in deze eens,
de chagrijnigheid komt trouwens niet daardoor
[..]
Je weet heul niet welke wijn ik heb
na 1.5 week geen sport voel ik mij een dikkertjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik blijf graag gezond en zo. Wil mezelf niet beperken in dingen die ik kan doen, of moeite hebben met zoiets als een trap oplopen op het station. Even 1,5 week niets is an sich niet erg, dan kan het allemaal even goed herstellen![]()
En de wijn....ongeacht wat het is, het is alcohol. Wel handig tijdens voetbal en sjaggie mensen
Dat heb ik ook wel, maar merk gelukkig daarna wel dat het ff goed was dat de boel kon rusten en dan ben ik dat alweer kwijt, dat idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
na 1.5 week geen sport voel ik mij een dikkertjeis dus wel erg
ik heb even je fobo gelurkt en je bent gelukkig niet zo n spierbundel volgens mijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, maar merk gelukkig daarna wel dat het ff goed was dat de boel kon rusten en dan ben ik dat alweer kwijt, dat idee.
Als je het hebt over Schwarznegger niet nee.....uit een rijtje, dik, volslank, normaal, atletisch, gespierd durf ik mezelf nog wel onder atletisch te zetten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb even je fobo gelurkt en je bent gelukkig niet zo n spierbundel volgens mij
Ze zijn allemaal ongesteld?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verstand van voetbal, maar ik ben het in deze eens,
de chagrijnigheid komt trouwens niet daardoor
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je het hebt over Schwarznegger niet nee.....uit een rijtje, dik, volslank, normaal, atletisch, gespierd durf ik mezelf nog wel onder atletisch te zetten.
'ze' is alleen mijn moeder die vind dat mijn gedrag niet kan, en ik vind dat haar gedrag niet kanquote:
en de derde ook waar het winnen word gevierd met seks of het verlies word verdoofd met seks. of bier.quote:
Een gezellig huishouden dus?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
'ze' is alleen mijn moeder die vind dat mijn gedrag niet kan, en ik vind dat haar gedrag niet kan
de andere ''ze'' is mijn puberende zusje die net binnenkomt
[..]
en de derde ook waar het winnen word gevierd met seks of het verlies word verdoofd met seks. of bier.
in de kroeg, bij verlies ;quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Een gezellig huishouden dus?
Derde helft met seks? Waar kun je dat krijgen?
Ja maar dat werkt alleen als je heel zelfverzekerd bent, of heel knap.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
in de kroeg, bij verlies ;
jij ''jammer he dat ned verloren heeft'
zij 'ja heel jammer'
jij 'ik weet wel een manier om het verdriet te dempen''![]()
zij '':?''
jij ''jij....ik... in mijm bed?''
zij ''ok''
als man of vrouw?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt alleen als je heel zelfverzekerd bent, of heel knap.
En Oranje verliest.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt alleen als je heel zelfverzekerd bent, of heel knap.
En niet al te hoge eisen stelt...
Je hebt ook een buikje?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
na 1.5 week geen sport voel ik mij een dikkertjeis dus wel erg
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef xFriendx het volgende:
Tevens zou ik dan supporter worden van Excelsior of zo, die verliezen vaak
varken ik ben hetquote:
Knorrende maagquote:
Dat ik daar nog niet aan gedacht hadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef xFriendx het volgende:
Tevens zou ik dan supporter worden van Excelsior of zo, die verliezen vaak
jou lukt het dan wel want jij bent best knapquote:
Biggetjequote:
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meteen het leven de goede kant op draaien
Enkel tijdens de 3e helftquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
jou lukt het dan wel want jij bent best knap
gknoorrquote:
negatief in ;positief draaienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meteen het leven de goede kant op draaien
misschien word je door de hoeveelheid bier die je nuttigd tijdens het voetballen ook wel knapper? iest met bierbril.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarvoor misschien ook wel, alleen tijdens de 1e en 2e helft zit de aandacht bij het voetbal
als je moet kiezen nooit meer voetbal of nooit meer vrouwen?quote:
Nooit meer voetbal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
als je moet kiezen nooit meer voetbal of nooit meer vrouwen?
Zou kunnen, maar das vaak juist een nadeel. Dan wordt ze volgende dag wakker en vind ze mij misschien heul niet zo knap meerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
misschien word je door de hoeveelheid bier die je nuttigd tijdens het voetballen ook wel knapper? iest met bierbril.
Makkelijk, nooit meer voetbalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
als je moet kiezen nooit meer voetbal of nooit meer vrouwen?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar das vaak juist een nadeel. Dan wordt ze volgende dag wakker en vind ze mij misschien heul niet zo knap meer
Daarom ook gewoon het licht uitlatenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar das vaak juist een nadeel. Dan wordt ze volgende dag wakker en vind ze mij misschien heul niet zo knap meer
Dat kun je oplossen door of:quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
maar het daglicht kan je niet uitschakelenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon het licht uitlaten
Zonder bier op is je eigen keuze ook beter en dan wil je bij het wakker worden gewoon nog een keerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kun je oplossen door of:
1. haar nooit meer wakker te laten worden
2. meteen weer alcohol erin
3. bij haar slapen en 's nacht wegsluipen
ps. dat is in willekeurige volgorde geplaatst
Gordijnen dichtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar het daglicht kan je niet uitschakelen
Ja daar heb je ook een punt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zonder bier op is je eigen keuze ook beter en dan wil je bij het wakker worden gewoon nog een keer
Daarom drink ik zelf niet, mocht ik met iemand meegaan weet ik zeker dat ik een mooie in bed hebquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zonder bier op is je eigen keuze ook beter en dan wil je bij het wakker worden gewoon nog een keer
Dat maakt wakker worden, zelfs als het vroeg is, toch minder ergquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef zeefje het volgende:
ik vind mijnaltijd heel knap alsie net wakker word. die stem
That's what she said ?quote:
Uhuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat maakt wakker worden, zelfs als het vroeg is, toch minder erg
De groetenquote:
Arbitrage is zeer slecht...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De groeten
Zijn de scheidsen soms buitenspelfreaks? Om elk hondsgezeik gaat die vlag omhoog.
Allicht wel, lekker doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:48 schreef zeefje het volgende:
Ik ga slapen smakjes. Trouwens deze sc is best gezellig. Ik weet alleen niet of het helemaal de bedoeling is dat ik overal over praat
Echt wel. Verdomd zeg.quote:
Alles magquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:48 schreef zeefje het volgende:
Ik ga slapen smakjes. Trouwens deze sc is best gezellig. Ik weet alleen niet of het helemaal de bedoeling is dat ik overal over praat
Daar is de SC toch voor?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:48 schreef zeefje het volgende:
Inderdaad. Het gaat echt nergens over.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aaaarggghhh mn bloeddruk!!
Wat een pokke elftal van costa rica
Wat een pokke grensrechter
Wat een kut scheids
Wat een debiele doelpogingen... Echt.aaaarggggh
Hopelijk mogen we dat straks doen!quote:
Nee. Strafschoppen en dan is het voorbij vrees ik.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:55 schreef aeque het volgende:
Mijn hordeur heeft mijn geweld niet overleefd...
Ja ik sprong nogal vrij onbesuisd van mn bank richting balkon en brak m'n halve hordeur eruit...quote:Op zondag 6 juli 2014 00:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krul is wel de held hoor. 2 tegenhouden, je moet het maar kunnen!
Hahahaquote:Op zondag 6 juli 2014 01:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik sprong nogal vrij onbesuisd van mn bank richting balkon en brak m'n halve hordeur eruit...
Wel grappig dat de keeper van Costa Rica (Navas) man of the match is geworden.
Nou, bij de penalty's kreeg ik het wel benauwd. Maar Krul is de held van het elftal nu. Tering, en telkens ook in de goede hoek ook (als ik me niet vergis).quote:Op zondag 6 juli 2014 01:06 schreef kree het volgende:
Yeah. Geen moment getwijfeld dat we dit wel zouden winnen.
ja elke keer in de goede hoek. Wat een wissel weer van van Gaalquote:Op zondag 6 juli 2014 01:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, bij de penalty's kreeg ik het wel benauwd. Maar Krul is de held van het elftal nu. Tering, en telkens ook in de goede hoek ook (als ik me niet vergis).
Inderdaad, hij zat er bij de 3 niet gepakte ook zeer dichtbijquote:Op zondag 6 juli 2014 01:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja elke keer in de goede hoek. Wat een wissel weer van van Gaal
Goedemiddag. Dadelijk op de motor, camera mee en routes filmenquote:Op zondag 6 juli 2014 09:45 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen hotties!
Goede afloop van gisteravond. Lekker geslapen en nu aan brood met gebakken ei
quote:
De Belgen deden goed hun best. Maar ik hoop dat we snel een vriendschappelijke interland krijgen tussen België en Nederland. Zeker na wat ze hebben gepresteerd op het WK denk ik dat het een hele leuke match kan worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:57 schreef yats het volgende:
Arme complicate, België vergat weer eens te voetballen en ligt er dus uit.
Join the club, al is er in WGR een topic voor werkzoekenden waar mensen elkaar helpen. Misschien daar eens kijken, als je het nog niet kende:quote:Op zondag 6 juli 2014 13:39 schreef zeefje het volgende:
wat is een baantje vinden toch moeilijk
Trouwens wel leuk wakker worden vanmorgen. we staan in de 1/2 finale
ja maar ik zoek niet echt een baan baan, ik heb nog een diploma's behalve 2 jaar ervaring in de zorg en een middelbare school diploma. ik zoek gewoon een bijaan, maar daar ben ik vaak wel al te oud voor.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Join the club, al is er in WGR een topic voor werkzoekenden waar mensen elkaar helpen. Misschien daar eens kijken, als je het nog niet kende:
WGR / Werkzoekend #102 Waar we blijven hopen.
Voorkeuren?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar ik zoek niet echt een baan baan, ik heb nog een diploma's behalve 2 jaar ervaring in de zorg en een middelbare school diploma. ik zoek gewoon een bijaan, maar daar ben ik vaak wel al te oud voor.
maakt niet uit. zorg, logistiek administratie horeca maakt niks.... ik wil alleen niks in een kas doen, of met dieren of met doden of met plantenquote:
Ah ok, dat verandert het een beetje. En zoals kree zegt: waar liggen je voorkeuren en interesses?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar ik zoek niet echt een baan baan, ik heb nog een diploma's behalve 2 jaar ervaring in de zorg en een middelbare school diploma. ik zoek gewoon een bijaan, maar daar ben ik vaak wel al te oud voor.
Aha nouja je zou zeggen dat er wel vakantiebanen zijn deze tijd.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
maakt niet uit. zorg, logistiek administratie horeca maakt niks.... ik wil alleen niks in een kas doen, of met dieren of met doden of met planten
ik heb tot 1 september werk. in de zorg voor max 32 uur dat is echt vakantiewerk voor alleen de zomervakantie. en daarna zou ik gewoon ook wel wat willen verdienen naast mijn studie. maar voor veel bijbanen ben ik gewoon te oudquote:Op zondag 6 juli 2014 13:57 schreef kree het volgende:
[..]
Aha nouja je zou zeggen dat er wel vakantiebanen zijn deze tijd.
Waar woon je ergens dan?
Zet dat laatste maar uit je hoofd jaquote:Op zondag 6 juli 2014 14:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb tot 1 september werk. in de zorg voor max 32 uur dat is echt vakantiewerk voor alleen de zomervakantie. en daarna zou ik gewoon ook wel wat willen verdienen naast mijn studie. maar voor veel bijbanen ben ik gewoon te oud
je hoort wel eens verhalen van die meiden die erotische berichten versturen en er dan geld voor krijgen. daar heb ik ook al naar gekeken maar ik vertrouw dat niet echt
ik heb er wel serieus over nagedacht. pas op tevee ook een jongen van 20 die zich voordeed als meid en gewoon met dat erotisch chatten 300,- verdiende klinkt echt wel heel aantrekklijk. maar je moet ook een postadres opgeven en dat lijkt mij gewoon een heel slecht planquote:
Beste optie is waarschijnlijk om te vragen of je parttime kan werken bij je huidige vakantiewerk voor na de zomer.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik heb tot 1 september werk. in de zorg voor max 32 uur dat is echt vakantiewerk voor alleen de zomervakantie. en daarna zou ik gewoon ook wel wat willen verdienen naast mijn studie. maar voor veel bijbanen ben ik gewoon te oud
je hoort wel eens verhalen van die meiden die erotische berichten versturen en er dan geld voor krijgen. daar heb ik ook al naar gekeken maar ik vertrouw dat niet echt
dat zou ik kunnen vragen, maar ik denk dat ze dat niet zomaar doen. ze moeten mij dan wel een contract aanbieden en aangezien ik niet -meer- zoveel mag qua handelingen hebben ze ook niet veel aan mij.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:04 schreef kree het volgende:
[..]
Beste optie is waarschijnlijk om te vragen of je parttime kan werken bij je huidige vakantiewerk voor na de zomer.
Mits dat bevalt natuurlijk.
Gewoon vragen dus. Misschien kan t als oproepkracht contract. Althans zo is het bij mij jaren gegaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen vragen, maar ik denk dat ze dat niet zomaar doen. ze moeten mij dan wel een contract aanbieden en aangezien ik niet -meer- zoveel mag qua handelingen hebben ze ook niet veel aan mij.
in de zorg gaan die eruit ....quote:Op zondag 6 juli 2014 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon vragen dus. Misschien kan t als oproepkracht contract. Althans zo is het bij mij jaren gegaan.
Aha nouja ik weet niet hoe het specifiek in de zorg zit.quote:
zeker ik wil het zeker vragen.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
Aha nouja ik weet niet hoe het specifiek in de zorg zit.
Voor mij was het altijd een handige optie omdat er wel werk genoeg was. Dus kon zelf aangeven wanneer en de baas zat nergens aan vast.
Maar je kunt het gewoon vragen toch?
Duwtje in de rug nodig?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
zeker ik wil het zeker vragen.
nu nog kijken of ik dat durf
Een duw van 1.92m en 95 kg?quote:
Het is een duw, aardig aangebodenquote:
* DUW *quote:
als ik krom sta duw je tegen mijn bipsjequote:Op zondag 6 juli 2014 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* DUW *
Ja, ga dan ook niet krom staan!
Mooie bipsquote:Op zondag 6 juli 2014 14:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
als ik krom sta duw je tegen mijn bipsje
Nouja je moet t zo bekijken t kan sowieso geen kwaad.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
zeker ik wil het zeker vragen.
nu nog kijken of ik dat durf
dat hoop ik dan maar.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja je moet t zo bekijken t kan sowieso geen kwaad.
Zeggen ze nee ok dan houdt t op na de zomer.
Zeggen ze ja, jij mazzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:06 schreef complicate het volgende:
Waarom krijg ik plots DM's met "ben je boos?" "Kom terug"? "Ocharme Complicate, België gaat niet naar de halve finale"
Alsof het niet genoeg was dat België verloren heeft , krijg ik van jullie ook nog gezeik in mijn DM, nee mannen ik vind dat niet kunnen.![]()
#Drama #Fokkers #geen-medeleven #Relatie SC #boos #geen-hihi-vandaagHvj xoxoxoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Waarom krijg ik plots DM's met "ben je boos?" "Kom terug"? "Ocharme Complicate, België gaat niet naar de halve finale"
Alsof het niet genoeg was dat België verloren heeft , krijg ik van jullie ook nog gezeik in mijn DM, nee mannen ik vind dat niet kunnen.![]()
#Drama #Fokkers #geen-medeleven #Relatie SC #boos #geen-hihi-vandaagHvj xoxoxo hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
#Drama #Fokkers #geen-medeleven #Relatie SC #boos #geen-hihi-vandaagIk leef wel met je mee hoor, ik had ze in een poule als wereldkampioen staan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ah das lief en de rode duivels zijn waren het jongste team op het wk , ik denk dat de gemiddelde leeftijd 25 jaar was, over 2-4 jaar gaan ze het zeker ver brengen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik leef wel met je mee hoor, ik had ze in een poule als wereldkampioen staan...
Ik weet nietquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet nietmanier om het te verwerken denk ik.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |