Nee totaaaaaaaaaaaaal nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
Is Dui-Fra trouwens de moeite van het terugkijken?
Ik heb al maanden geen lief meer.quote:
Carnaval de Paris > alles.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:02 schreef richolio het volgende:
Knaan had het beste wk nummer ooit. Waving flag.
Meteen deleten die hapquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
Pfff en het had zoveel potentie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:02 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Benadert Iran-Nigeria qua saaiheid ja.
Goed idee. Die ga ik morgen gelijk halen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal roosters met ijsblokjes gemaakt en in de vriezer gelegd.
Dat weet je al. Door mijn 2-1 heb je het gelijk laten worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LR, wat heb jij als voorspelling.
1-1
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:03 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat het team welke vandaag de meeste goals scoort wint.
er zijn misschien 2 wedstrijden geweest tot nu toe die erger warenquote:
Had nig niet eens de moeite genomen het te zoeken.quote:
Alle wedstrijden staan op duelgemist.nlquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had nig niet eens de moeite genomen het te zoeken.
Jammer, ergensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorrr.
Al hoop ik eigenlijk gewoon op een iets leukere wedstrijd dan Frankrijk - Duitsland. Je hebt niks gemist
Als je vanavond niet in slaap kan komen wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
Nog even nietquote:
Kan er weinig van in FMquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn tip is trouwens Juan Quintero, baasje.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even niet
Ik ben onlangs geïnformeerd dat ik recht heb op een pauze van de helft van de duur van de relatie. Dus ik mag het nog ruim 3 jaar rustig aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |