doe ik ook nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet eens een gewoon alarm erbij die inbraak van buitenaf registreert...
Ik zou in jouw buurt niet lekker slapen
je hoofd werkt altijd zo lekker mee als je slaperig bentquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Irritant is dat! En jij zat dan nog op je werk.
Toen mijn werk nog in Haarlem zat, stond ik derde op de lijst met mensen die gebeld moesten worden als het alarm afging. Een paar maanden voor de verhuizing werd ik midden in de nacht gebeld dat het alarm afging. Nou ja, toen moest ik dus wel gaan kijken. Alleen had ik in die periode net even geen auto meer, dus kon ik om drie uur 's nachts in de stromende regen naar Haarlem fietsen om erachter te komen dat er niemand in het pand was en er ook geen aanwijzingen waren dat er iemand was geweest. Helaas kreeg ik pas halverwege het briljante idee om een taxi te bellen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe ik ook nietmja tmoet maar
Het was midden in de nacht en ik werd uit een diepe slaap gehaald, dus heel helder was ik niet echtquote:
Ja, echt hequote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hoofd werkt altijd zo lekker mee als je slaperig bent
Herkenbaar hoor... je wilt niet weten hoe ik uiteindelijk het pand binnenging.... snel naar de bezemkast gelopen en een loze bezemsteel gepakt. Vervolgens muisstil het licht aangedaan in alle ruimtes in de kelder waar je binnenkwam. Vervolgens met die bezemsteel tegen de metalen trapleuning gaan bonken en luidruchtig met verschillende stemgeluiden praten, alsof ik met een hele groep binnenkwamquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:23 schreef littledrummergirl het volgende:
was ik maar heldhaftigt kostte me vijf minuten doodstil luisteren of er echt niks was tot ik een deur durfde open te doen
bizar dat ze zoiets door werknemers laten doen en niet gewoon door een bedrijfjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, echt he.
Door de regen en het fietsen was ik bij kantoor wel helder genoeg om eerst het alarm even aan te zetten en een paar minuten buiten te wachten. Als er nog iemand binnen was geweest, was het alarm dan weer afgegaan.
haha ahwquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor... je wilt niet weten hoe ik uiteindelijk het pand binnenging.... snel naar de bezemkast gelopen en een loze bezemsteel gepakt. Vervolgens muisstil het licht aangedaan in alle ruimtes in de kelder waar je binnenkwam. Vervolgens met die bezemsteel tegen de metalen trapleuning gaan bonken en luidruchtig met verschillende stemgeluiden praten, alsof ik met een hele groep binnenkwam.
Er was wel een alarmcentrale hoor. Maar in het verleden was er zo vaak onterecht politie geweest, dat ze liever eerst iemand lieten kijken, die dan de politie kon bellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bizar dat ze zoiets door werknemers laten doen en niet gewoon door een bedrijfje
In mijn hoofd ben ik altijd heel dapper en heldhaftig hoorquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik altijd heel dapper en heldhaftig hoor.
Als ik wakker word alleen niet meer.
quote:
Nou niet echtquote:
Werkenquote:
quote:
Er is toch markt op zaterdag in Weert of niet??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:26 schreef Takaiki het volgende:
Oh toch nog leven hier
Zo ook maar even de stad in
Ja, en gisteren was er braderiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is toch markt op zaterdag in Weert of niet??![]()
Groentequote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:25 schreef Bos81 het volgende:
Zo, ik ga lekker socializen![]()
Op naar de verjaardag van mijn voormalig huisgenote..
Gemistquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:01 schreef Cat22 het volgende:
Als eerste op het feestje.
Eenzaam aan de bar met een kopje thee
Die hebben ze bij ons op Werk niet meerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Meh, doe mij maar een cremige variant
Zwaai even naar mijn familie in Hoogmadequote:
Da's dichtbij inderdaadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:22 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zwaai even naar mijn familie in Hoogmade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |