quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:08 schreef De_Dorstige het volgende:
Goede klacht. Die domme klootzakken moeten hun plaats kennen.
Opzich hadden wij het ook makkelijk.. Mexicoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:29 schreef Kiid het volgende:
België
Wat een losers. Helemaal in de wolken met hun makkelijke loting waardoor ze komen waar ze nu staan en dan wanneer ze tegen een goed land moeten dan staan ze binnen 10 minuten alweer achter
Spanje, Chili, Mexico in die hitte...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:30 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Opzich hadden wij het ook makkelijk.. Mexico
Een Costa Rica is eerste geworden in een poule met Uruguay, Engeland en Italië. Dat vind ik dan toch een stuk knapper..quote:
Vind ik ook, maar het ging toch om België?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Een Costa Rica is eerste geworden in een poule met Uruguay, Engeland en Italië. Dat vind ik dan toch een stuk knapper..
Dat klopt. Jij beweerde dat België geluk had met de loting. Ik wil alleen zeggen dat wij, Nederlanders, ook geluk hebben gehad vergeleken met andere landen. Chili en Australie zijn echt niet veel beter dan Algerije en Rusland. België had het makkelijker, dat wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het ging toch om België?
Chili schakelde Brazilie bijna uit en staan in de top 10 van de Fifa ranking. Die zijn echt wel stukken beter dan een Rusland en Algerije.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Dat klopt. Jij beweerde dat België geluk had met de loting. Ik wil alleen zeggen dat wij, Nederlanders, ook geluk hebben gehad vergeleken met andere landen. Chili en Australie zijn echt niet veel beter dan Algerije en Rusland. België had het makkelijker, dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |