Laten we het hopen Frank D.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze kunnen leuk voetballen en hebben een prima elftal. Toch denk ik dat ze tegen Argentinië onderuit gaan. Ze maken te weinig af en geven daarbij te veel weg, tegen de VS kwamen ze ermee weg, Argentinië zie ik dat wel afstraffen. Al spelen die ook niet best.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze kunnen leuk voetballen en hebben een prima elftal. Toch denk ik dat ze tegen Argentinië onderuit gaan. Ze maken te weinig af en geven daarbij te veel weg, tegen de VS kwamen ze ermee weg, Argentinië zie ik dat wel afstraffen. Al spelen die ook niet best.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:08 schreef De_Dorstige het volgende:
Goede klacht. Die domme klootzakken moeten hun plaats kennen.
Ik geloof dat die gebanned is.quote:
Ik gun ze sinds ze destijds met het EK het zo hilarisch vonden dat Nederland eruit ging helemaal niets meer. Ben sinds dit WK al voor de ploeg die tegen België moest.quote:
Ja volgens mij wel. Weet alleen even zijn volledige username niet meer, dus kan het niet checken.quote:
Grappig. Ik denk er net zo over.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik gun ze sinds ze destijds met het EK het zo hilarisch vonden dat Nederland eruit ging helemaal niets meer. Ben sinds dit WK al voor de ploeg die tegen België moest.
DiegoArmandoMaradonaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Weet alleen even zijn volledige username niet meer, dus kan het niet checken.
Jup, ban.quote:
Doe geen moeite; zijn vader en moeder zijn broer en zus van elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:15 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Doe geen moeite; zijn vader en moeder zijn broer en zus van elkaar.
Het is friet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:07 schreef Kiid het volgende:
Pleuris hekel aan die Belgen met die zure mayonaise bij de patat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |