Onder Michels werd Nederland 2e op het WK van 1974. Cruijff zou bondscoach worden in 1990, en ze hadden kans om ver te komen. Maar Michels zorgde ervoor dat Beenhakker bondscoach werd. Dit vonden de belangrijkste spelers van Nederland niet leuk, en vervolgens speelden ze een kut-voorbereiding en een kut-WK. Puur misgunnen dus.quote:
Ik kreeg ze toen die gast "tof" zei....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:50 schreef alors het volgende:
Ik kan het niet goed omschrijven, maar ik krijg echt rillingen van deze heren, bah.
Apart.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:50 schreef alors het volgende:
Ik kan het niet goed omschrijven, maar ik krijg echt rillingen van deze heren, bah.
Waarom poogt Cruijf niet gewoon een bondcoachsschap? Wil dat wel eens zien. Of uberhaupt dat die een club coacht; Feyenoord ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef Drxx het volgende:
[..]
Onder Michels werd Nederland 2e op het WK van 1974. Cruijff zou bondscoach worden in 1990, en ze hadden kans om ver te komen. Maar Michels zorgde ervoor dat Beenhakker bondscoach werd. Dit vonden de belangrijkste spelers van Nederland niet leuk, en vervolgens speelden ze een kut-voorbereiding en een kut-WK. Puur misgunnen dus.
Had hem en Jan Mulder wel willen zien bij Studio Brasil.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:01 schreef Luxx het volgende:
Vanavond heb ik op Canvas gekeken, dus kan't niet met zekerheid zeggen... Maar ik mis Cruijff , bij 'iedere' voorgaand tournooi was hij wel ergens op TV om commentaar te geven.
Die man is op sterven na dood joh. En volgens mij boeit het hem ook niet meer zoveel. Lekker tsjilluh ja tog?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:07 schreef Super-B het volgende:
[..]
Waarom poogt Cruijf niet gewoon een bondcoachsschap? Wil dat wel eens zien. Of uberhaupt dat die een club coacht; Feyenoord ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |