Alsof ik weet hoe FOK! werkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:36 schreef alors het volgende:
Niemand leest dat, Tong, maarja ben je vast wel gewend met je kutposts.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Saskia_Loretta_van_Erven_Garciaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:56 schreef TLC het volgende:
Sorry dat ik het moet vragen maar wie in Godsherensnaam is Saskia ?
"Hij liep daar gewoon."quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:10 schreef Kikopuz het volgende:
Die bal is nog van de keeperHoe kan dat nou een doelpunt zijn?
Een verzorgde baard is niet vies, maar tof.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Snap niet zo goed dat die vieze baarden in de mode zijn.
Zien die mannen er ook meteen 10 jaar ouder uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen baard hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is die ene kerel die bijna begint te huilen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:09 schreef OnePlusOne het volgende:
Milow, is dat dat hondje wat in de studio rondloopt?
Nee, die hont heet Messiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:09 schreef OnePlusOne het volgende:
Milow, is dat dat hondje wat in de studio rondloopt?
Hij blijft zingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:11 schreef TLC het volgende:
Voordeel is wel dat die Milow nu wel zn kop houdt
Dat weet ik wel zeker. Rinus-Cruijff all over again.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:21 schreef Super-B het volgende:
Soms denk ik echt dat Bert van Marwijk het Nederlands elftal niet gunt om het WK te winnen, omdat hij dat zelf niet heeft kunnen doen. Althans zou komt hij bij mij over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |