Vind hem geen baas, wel een bazentroll als je mensen al maanden kan laten opwinden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent wel erg makkelijk, als je zo iemand al een baas vindt.
opwindenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind hem geen baas, wel een bazentroll als je mensen al maanden kan laten opwinden.
Dus als iemand constant loopt te vervelen moet dat maar getolereerd worden? Pls. IRL zou je dat ook niet doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want er wordt hier na maanden nog op hem gehapt.
Inso is celibatair.quote:
Ik vind het allemaal nog wel meevallen allemaal. Ik maak ook zovaak kut opmerkingenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus als iemand constant loopt te vervelen moet dat maar getolereerd worden? Pls. IRL zou je dat ook niet doen.
Ik vind jouw opmerkingen een stuk leuker. En jij bent ook niet zo kansloos om fobo foto's van mensen hier te posten en dan uit te lachen. Ik vind dat van een ander niveau.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nog wel meevallen allemaal. Ik maak ook zovaak kut opmerkingen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
LMI's enige fout is om grote mond te hebben over z'n hbo en er een week later mee op te houden.
Op je billen misschien.quote:
GMTA.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |