Moet kunnen, als het je eigen auto's zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gister nog lekker samen met Crack stenen naar auto's gegooid.
Ik vind hem oprecht een onaardig, vervelend en treurig persoon.quote:
Waarom zou je hier delen wat je in bed uitspookt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen moet doen wat hij wil. Maar ik praat daar liever over als de sfeer er naar is of in SEX.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind hem oprecht een onaardig, vervelend en treurig persoon.
jullie happen ook allemaal zo snelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind hem oprecht een onaardig, vervelend en treurig persoon.
Niets mis met een beetje openheid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou je hier delen wat je in bed uitspookt?
Dat vraag ik me dagelijks af.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou je hier delen wat je in bed uitspookt?
Mwah. Normaliter niet. Maar LMI werkt echt op mijn zenuwen. En geloof me, ik dacht eerst dat hij oké was. Had redelijk normale gesprekken met hem via DM.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Anders wordt de seks zo lastig ook
http://www.rimshot.nl/
Bazentroll dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Mwah. Normaliter niet. Maar LMI werkt echt op mijn zenuwen.
Ja, ik zag hem. Op de goeie geklikt.quote:
Als hij een troll is trekt hij het veel te lang door. Hij is altijd zo, al maandenlang. Dat is gewoon niet grappig meer.quote:
Bazentroll ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij een troll is trekt hij het veel te lang door. Hij is altijd zo, al maandenlang. Dat is gewoon niet grappig meer.
Schijnbaar niet want er wordt hier na maanden nog op hem gehapt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
En LMI zit alleen hier te kutten. Als hij wil trollen opent hij maar een paar eigen topics of zo. Dat heeft vaak meer succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |