SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Ik ontken wat er in de TT staat, niet waar men in gelooft.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is nogal onverstandig want niemand geloofde de TT. Dus dan ontkennen = wel?
Jammer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ontken wat er in de TT staat, niet waar men in gelooft.
Zoetermeer. Elk jaar mooie avonturen. Van de dijk het terrein op springen blijft toch wel de mooistequote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al best lang niet geweest.
Woon je ook in de buurt?
Je houdt wel van SM?quote:
Dan vraagt hij Crack toch?quote:
Komt door het niveau.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
Wel rustig hier vergeleken met vorige avonden.
Zolang 2 mensen samen iets doen wat ze lekker vinden, waarom zou de rest van de wereld daar oke mee moeten zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
Maar ik moet bekennen dat SM niet eens zo verkeerd is.
Iedereen moet doen wat hij wil. Maar ik praat daar liever over als de sfeer er naar is of in SEX.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zolang 2 mensen samen iets doen wat ze lekker vinden, waarom zou de rest van de wereld daar oke mee moeten zijn?
Gister nog lekker samen met Crack stenen naar auto's gegooid.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zolang 2 mensen samen iets doen wat ze lekker vinden, waarom zou de rest van de wereld daar oke mee moeten zijn?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gister nog lekker samen met Crack stenen naar auto's gegooid.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gister nog lekker samen met Crack stenen naar auto's gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |