Beide teams scoren. Heb ik 15 op ingezetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ok wie heeft de gouden tip voor Brazilië-Colombia?
Kan een keer een slechte wedstrijd zijn, zal die wel zeggenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
Gijp staat ook weer voor lul met zijn Frankrijk en Duitsland zijn de beste
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:01 schreef kingmob het volgende:
Ik heb gisteren mn vakantie geboekt, kom ik er net achter dat ik vlieg tijdens de finale
Dit toernooi laat een beetje zien dat er eigenlijk geen enkele ploeg stabiel is met goede prestaties.. vaak is het na 1 goede wedstrijd alweer bagger. Dat gold ook een beetje voor Frankrijk.. had er veel meer van verwacht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
Gijp staat ook weer voor lul met zijn Frankrijk en Duitsland zijn de beste
Colombiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit toernooi laat een beetje zien dat er eigenlijk geen enkele ploeg stabiel is met goede prestaties.. vaak is het na 1 goede wedstrijd alweer bagger. Dat gold ook een beetje voor Frankrijk.. had er veel meer van verwacht.
Ik hoop van niet maar ik vrees dat die tegen Brazilië hevig teleur gaan stellen.. tot nu toe hebben ze niet echt veel weerstand gehadquote:
Zou ik annulerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:01 schreef kingmob het volgende:
Ik heb gisteren mn vakantie geboekt, kom ik er net achter dat ik vlieg tijdens de finale
Lekker rustigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:01 schreef kingmob het volgende:
annuleren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:01 schreef kingmob het volgende:
James Rodriguez kan nu wel laten zien dat hij echt een supertalent is. Wordt toch een Neymar vs James wedstrijdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet maar ik vrees dat die tegen Brazilië hevig teleur gaan stellen.. tot nu toe hebben ze niet echt veel weerstand gehad
Hehe dat welquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Brazilie 2-1 in de verlenging, penalty
quote:
Oke, deze drie gecombineerd zou ik dus zeggen 1-1.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beide teams scoren. Heb ik 15 op ingezet
Gewoon afsluiten van de wereld en zodra je aankomt de wedstrijd terugkijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vooral goedkoop (relatief), nu weet ik waarom
Meestal roepen ze het om in het vliegtuig, ik heb helaas ervaringquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten van de wereld en zodra je aankomt de wedstrijd terugkijken
Geen live voetbal in vliegtuig hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vooral goedkoop (relatief), nu weet ik waarom
Ik vond Duitsland eigenlijk ook heel magertjes.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:17 schreef hhh38 het volgende:
Frankrijk speelde z'n slechtste wedstrijd van het toernooi
Toch kan niemand er van winnen..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
Duitsland IS heel magertjes. Tegen Portugal ging het goed tegen 10 man. Tegen Ghana was het slecht, tegen de VS was het slecht, tegen Algerije was het slecht en vandaag was het ook slecht.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
Duitsland IS heel magertjes. Tegen Portugal ging het goed tegen 10 man. Tegen Ghana was het slecht, tegen de VS was het slecht, tegen Algerije was het slecht en vandaag was het ook slecht.
Dat Frankrijk heel slecht was betekent niet dat Duitsland goed was. Frankrijk bakte er echt he-le-maal niets van.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:33 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Ze hoefden toch niet, was gewoon cruise control naar de halve finale
Wie is er wel goed, Nederland? Brazilië? België? Argentinië?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
Colombia zeg ik tochquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie is er wel goed, Nederland? Brazilië? België? Argentinië?
De Duitsers zijn vandaag op 80% doorgegaan naar de halve finale. Knap.
Frankrijk kon nu geen reactie voetbal spelen, dit was de eerste wedstrijd dat ze achter kwamen, spel maken is toch wat moeilijker, zeker tegen zo'n tegenstanderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit toernooi laat een beetje zien dat er eigenlijk geen enkele ploeg stabiel is met goede prestaties.. vaak is het na 1 goede wedstrijd alweer bagger. Dat gold ook een beetje voor Frankrijk.. had er veel meer van verwacht.
Het gaat om wedstrijden winnend afsluiten, waarom risico's nemen als de ploeg die achter staat het niet doetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat Frankrijk heel slecht was betekent niet dat Duitsland goed was. Frankrijk bakte er echt he-le-maal niets van.
Als Colombia vanavond weet te stunten, halen ze de finale.
Ik heb nu al een hekel de term "reactie-voetbal" gekregen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frankrijk kon nu geen reactie voetbal spelen, dit was de eerste wedstrijd dat ze achter kwamen, spel maken is toch wat moeilijker, zeker tegen zo'n tegenstander
Hebben leuk gespeeld tegen Japan, Ivoorkust, Griekenland en Uruguay (allemaal matige landen). Zie ze niet van Duitsland winnen.quote:
Duitsland ook alleen maar matige landen dus die vergelijking gaat niet op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hebben leuk gespeeld tegen Japan, Ivoorkust, Griekenland en Uruguay (allemaal matige landen). Zie ze niet van Duitsland winnen.
Wel van Brazilië, vanavond.
Ghana is toch niet matig? Vier jaar terug gewoon de kwartfinale, waar ze gewoon beter waren dan Uruguay.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Duitsland ook alleen maar matige landen dus die vergelijking gaat niet op.
Maar eigenlijk heeft ieder overgebleven land alleen maar matige tegenstanders gehad, behalve Nederland en Costa Rica
Ghana is waardeloos. En wat heeft vier jaar geleden ermee te maken? Toen waren die Afrikanen een jaartje of 45.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ghana is toch niet matig? Vier jaar terug gewoon de kwartfinale, waar ze gewoon beter waren dan Uruguay.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ghana is waardeloos. En wat heeft vier jaar geleden ermee te maken? Toen waren die Afrikanen een jaartje of 45.
De speles zijn niet slecht, maar het team was gewoon waardeloos. Niet voor niets zijn de 2 sterspelers weggestuurd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
1 punt uit 3 duels. 6 goals tegen. Ghana, kom op zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |